return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Stelling: ->hardstyle verpest de scene? (pg. 4)
View this Thread in Original format
AlFerox
quote:
Originally posted by basd
Laat die hardstyle fans lekker hun gang gaan, en laat diegenen die er echt niks aan vinden (moi included) lekker ver weg daarvan blijven. Mij gaat het wel lukken.


helemaal mee eens!
TimeportE
quote:
Originally posted by pivot
k zeg niet dat der alleen maar domme mensen naar hardstyle luistren.maar k vin t wel muziek voor domme mensen..

mmm en toch vin ik deze uitspraak nie kloppen... ??? de muziek is voor domme mensen maar de muziek word nie door alleen domme mensen beluisterd... weirdd.... ??!!!

ik ben het niet met de stelling eens MAAR ik begrijp enigsinds ook waar die stelling vandaan komt! dat sommige mensen niet andere muziekstijlen kunnen waarderen is jammer en dat op sensation bepaalde mensen techno niet konden waarderen is jammer, heel jammer.. omdat ze duidelijk zich er niet in verdiept hebben.. techno (ook al niet echt mijn ding) is namelijk alles behalve eentonig, en heeft ook zeker een diepgang alleen is deze minder snel te vinden als bij trance of hardstyle..
daarom snap ik de stelling maar ben ik er dus nie meer eens.. je generaliseerd (imo) enorm! :)
AlFerox
quote:
Originally posted by Blik

dit is hetzelfde trieste gezeur als met dat commerciële gezwam, een paar mensen die zich beter voelen omdat ze een andere muzieksmaak hebben dan anderen en die dan maar met een paar onoverdachte argumenten hun punt proberen te bewijzen....

BAH!! :whip: :whip:



voordat jij weer je zogenaamde ongenoegen laat blijken door 1 persoon (of misschien wel meer) op schoftigere wijze te duperen, wil ik je er graag op attent maken dat deze discussie op verscheidene andere fora ook gevoerd is.
dit onderwerp is gewoon een hot item lately. dan kun jij wel weer deze discussie de kop indrukken door alles maar af te doen als "andere muzieksmaak", en het maar weer te gooien op "onoverdachte argumenten" blablabla, lekker simpel.

kom is uit dat kleine wereldje van je en je zult zien dat er meer is en dat kritiek misschien toch wel een keertje gegrond kan zijn!

BAH!!
AlFerox
quote:
Originally posted by Optimus


en nee, de stelling lklop niet... ik luister naar hardhouse... ook wel naar hardstyle... naar trance... naar techno ook sinds een paar maanden... ik dans op alles even gemakkelijk en vind wel goei.

Waar hoor ik dan bij?:D:D:D




dan ben je dus gewoon een muzikale HOERRRRRR! :p :D ;)
Blik
quote:
Originally posted by AlFerox



voordat jij weer je zogenaamde ongenoegen laat blijken door 1 persoon (of misschien wel meer) op schoftigere wijze te duperen, wil ik je er graag op attent maken dat deze discussie op verscheidene andere fora ook gevoerd is.
dit onderwerp is gewoon een hot item lately. dan kun jij wel weer deze discussie de kop indrukken door alles maar af te doen als "andere muzieksmaak", en het maar weer te gooien op "onoverdachte argumenten" blablabla, lekker simpel.

kom is uit dat kleine wereldje van je en je zult zien dat er meer is en dat kritiek misschien toch wel een keertje gegrond kan zijn!

BAH!!


ik dupeer helemaal niemand, ik vind het alleen een trieste stelling die in mijn ogen helemaal niet klopt, en dan kan het me niet schelen of de discussie op andere fora gehouden is (de uitslag wil ik al helemaal niet weten)

ik vind het gewoon zielig en als ik deze discussie de kop in wilde drukken had ik de thread wel gewoon gesloten denk je ook niet?

misschien zou jij eens uit jouw kleine wereldje moeten komen zodat je ook eens kunt zien dat mensen een mening die heel anders is dan die van jou en dat jij het ook wel eens bij het verkeerde end kunt hebben

onoverdachte argumenten: het argument dat hardstyle voor mensen met een lager IQ is bijvoorbeeld vind ik een zeer stom en onoverdacht argument.
!_PeTrUs_!
Oneens!

Ik denk in t geval van Sensation (wat ongetwijfeld de aanleiding is voor deze thread) hebben de mensen zich gewoon verkeken en dachten te veel dat t hard style zou zijn. NIET DUS!!!

Je kan de opkomst vergelijken me die van de Hardcore/gabber scene een aantal jaren geleden. Dus wen er maar an!

Maar Magrec, dan ga jij toch lekker naar Progressive feesten, dan kom je ze ook nie tegen :crazy:
TranceFool
Ik ben het er niet mee eens maar ik snap je wel heel erg goed, zeker naar aanleiding van Sensation. Maar dit komt gewoon door een bepaalde groep hardstyle-lovers, 'de boeren'. Er zijn genoeg mensen die van hardstyle houden maar ook van andere style muziek en die hier gewoon ook de hele avond op kunnen dansen en genieten. Helaas zijn er dan deze boeren die, als ze maar 1 nummer buiten hun straatje horen gaan fluiten, das dan idd erg jammer

:)
AlFerox
quote:
Originally posted by Blik



misschien zou jij eens uit jouw kleine wereldje moeten komen zodat je ook eens kunt zien dat mensen een mening die heel anders is dan die van jou en dat jij het ook wel eens bij het verkeerde end kunt hebben



als jij is wat minder vaak naar "de kroeg" zou gaan in het weekend dan snap je misschien wat er hier bedoeld wordt en wat er een beetje gaande is..
of je het ermee eens bent is dan een tweede.
misschien dat je dan zélf eens met goede argumenten kan komen ipv andere mensen maar lukraak 'onoverdachte argumenten' te verwijten.


ik zeg niet dat ik het met de stelling eens ben, wel is het zo dat ik hardstyle helemaal kut vind en dat het publiek me ook absoluut niet trekt maar om basd woorden maar weer aan te halen:

quote:
Ik ben het ook niet eens met de stelling.. Laat die hardstyle fans lekker hun gang gaan, en laat diegenen die er echt niks aan vinden (moi included) lekker ver weg daarvan blijven. Mij gaat het wel lukken.
New Wave
quote:
Originally posted by AlFerox


ehh, 9 augustus lijkt me een mooie datum! schikt dat?
ik ga er namelijk vanuit dat Bellie op Addiction hardstyle gaat draaien, en doet die dat niet.. nou dan fluiten we hem gewoon met zn allen uit! :p :D ;)


UHm,nou, Bellie die gaat Club draaien....hardtyle of techno...bleehhh die mensen verneuken alleen maar de commerciele scene, echt ziek wordt ik van die hardstyle/techno gasten.......
Valhalla
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik ben het er niet mee eens maar ik snap je wel heel erg goed, zeker naar aanleiding van Sensation. Maar dit komt gewoon door een bepaalde groep hardstyle-lovers, 'de boeren'. Er zijn genoeg mensen die van hardstyle houden maar ook van andere style muziek en die hier gewoon ook de hele avond op kunnen dansen en genieten. Helaas zijn er dan deze boeren die, als ze maar 1 nummer buiten hun straatje horen gaan fluiten, das dan idd erg jammer

:)


Mee eens.
Hardstyle wordt populairder en commercieler dan bepaalde andere stylen.
Deze groei zorgt ervoor dat er ook types komen die andere stylen niet kunnen waarderen.
En zoals bij veel dingen zorgen de enkele "foute" personen voor de sfeer.

Blik
quote:
Originally posted by AlFerox
als jij is wat minder vaak naar "de kroeg" zou gaan in het weekend dan snap je misschien wat er hier bedoeld wordt en wat er een beetje gaande is..


oh is dat het, ik weet niet waar ik over praat omdat ik minder vaak naar feesten toe ga dan de rest hier.... :stongue: :stongue: :stongue:

vind jij dat van dat IQ dan geen stom en onoverdacht argument?

en ja ik vind het ook triest dat er iemand uitgefloten omdat de stijl je niet aanstaat terwijl je dat vantevoren hoort te weten als je naar een hardstyle/techno feest gaat zoals Sensation Black, dat is gewoon lomp en respectloos en dat hoort niet. Maar om dan vervolgens met een stelling te komen dat hardstyle de scene verpest vind ik echt onzin. Ik vind eerder de bedenkers van deze stelling en de mensen die de stelling steunen de mensen die de "scene" verpesten. De mensen die deze stelling bedenken zorgen voor onenigheid in de "scene" en zo verpest je die "scene" dus....
tijs08
quote:
Originally posted by Blik

Maar om dan vervolgens met een stelling te komen dat hardstyle de scene verpest vind ik echt onzin. Ik vind eerder de bedenkers van deze stelling en de mensen die de stelling steunen de mensen die de "scene" verpesten. De mensen die deze stelling bedenken zorgen voor onenigheid in de "scene" en zo verpest je die "scene" dus....


PRECIES!! :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement