return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Gok hier je Line-up van Trance Energy
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Trance Energy, 21 september Thialf, Heerenveen:

armin van buuren
ferry corsten
blank & jones
paul van dyk
johan gielen
dumonde


Is nog niet officieel, maar dit ziet er wel goed uit d8 ik zo. Alleen beetje jammer dat ze het helemaal in Heerenveen houden, anders was ik zeker wel gegaan.
magrec
niet officieel dus CRAP!!!
zag het ook ergens op partyflock staan...

mjah

lezen is ook een kunst:

op pf:
vraag 1
is de line up van trance energy heerenveen al bekent al mijn vrienden willen daar heen en om nou in mijn eentje naar qlimax te gaan zie ik ook niet zo zitten

antw
armin van buuren
ferry corsten
blank & jones
paul van dyk
johan gielen
dumonde

of zoiets


vraag 2
Waar haal je die info vandaan???


antw van die persoon:

mijn hoofd


:crazy:
Nielz
Ik heb op ID$T Radio een hele andere line-up gehoord (hoewel jouw line-up er aantrekkelijker uitziet :P)

Joop!
Astrid
Blank & Jones
Johan Gielen
Dumonde
Bas & Ram

zal wel erg happy gaan worden
Cosmic Guy
Ik vind het wel eenbeetje raar dat je al kaartjes kunt kopen als er nog niets bekend is. Wie koopt er dan al kaartjes?
magrec
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik vind het wel eenbeetje raar dat je al kaartjes kunt kopen als er nog niets bekend is. Wie koopt er dan al kaartjes?


euh ik owja maar dan wel voor dancevalley :D :toothless
Smirnoff
Ik vind het Thialf stadion maar klote !! :(
Miss Proximus
1e line up is een LEUGEN (gelukkig)

Joop draait 100% zeker op TE :)
jploveparade
Paul van Dyk zou zich never nooit verlagen door op TE te draaien
T.Snake
Tijdens Qlimax in Thialf was het geluid ook bagger, dus ik ga niet :)
basvh
mijn gok voor de trance energy line up is:

luna
dana
gizmo
pavo
kai tracid
clive king

oh nee dat zijn weer ander soort feesten

Blik
quote:
Originally posted by basvh
mijn gok voor de trance energy line up is:


hehe, er word meteen creatief omgesprongen met de nieuwe thread-titel :D
basvh
quote:
Originally posted by Blik


hehe, er word meteen creatief omgesprongen met de nieuwe thread-titel :D


ja volg namelijk cursus cratief met thread- titels, ben nu al op les 3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement