return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אני נואש ???TA hub מה אני צריך לעשות כדי לקבל גישה ל
View this Thread in Original format
divx-master
בבקשה בבקשה בבקשה כבר אין לי מאיםה להוריד שירים

מאז שסגרו את אודיו גלקסי הורדתי 5 שירים

נמאס לי אין לי מה לשמוע

אני שומע שלמה ארצי !!! תאמת שיר 5 ו - 6 שירים יפים

הקיצר כמו שאתם רואים אני מיואש

:mad: :mad: - חבל שאין פה סמיילי בוכה זה היה מתאים לרגע

הקיצר הטענה שלי היא שאני יעשה הכל

אני פעיל בזמן האחרון וראסמי פורום בןן זונה !!!! שיא הכיף פה

בגלל זה אני מבלה פה את רוב יומי
HyPeRSoNiC
לך לכאן

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=52231

ותתחיל לקרוא!!!!!
divx-master
תודה אחי

מקווה שזה יסתדר בסוף

:)
Hell_Copter
לך לט'רד שהייפרסוניק הביא ותקרא... אז תשלח הודעה לאחד בשם
Bizz
שאתה רוצה להכנס לשם עם השם משתמש שאתה רוצה וסיסמה... וחכה לתשובה
nargila-man
אחי תשמע גם אני חדש פה ואני גם מת לקבל גישה לHUB
אבל אני מציע לך לחכות עם הבקשה קצת כי הבן אדם יראה שאתה ממש חדש ויחשוב שנרשמת רק בשביל לקבל גישה...

אז תחכה כמה זמן ואז תבקש...
זה מה שאני הולך לעשות...
DjChook
quote:
Originally posted by nargila-man
אחי תשמע גם אני חדש פה ואני גם מת לקבל גישה לHUB
אבל אני מציע לך לחכות עם הבקשה קצת כי הבן אדם יראה שאתה ממש חדש ויחשוב שנרשמת רק בשביל לקבל גישה...

אז תחכה כמה זמן ואז תבקש...
זה מה שאני הולך לעשות...

בדיוק

כדי לכם לחכות לפחות לאיזה 100 פוסטים
Segev
איפה אני בודק כמה פוסטים יש לי?
Hell_Copter
in your profile
Segev
thx
divx-master
גברים ... קיבלתי תקיגשה

וייפי !!!! נו מור שלמה ארצי


:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Segev
מה מה מה אני גם רוצה כמה פוסטים יש לך?
oDrori
תכל'ס לא נראה לי זה משנה הפוסטים... מצטרפים איזה עשר-חמש עשרה איש להאב כל יום הוא לא ייבדוק כמה פוסטים יש לכל אחד. אולי הוא מסתכל בחטף כמה זמן אתם בפורום.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement