|
Misja Helsloot op volgende DA?
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Ik zat weer een beetje te surfen (je moet toch wat in je vakantie whehe) en kwam zo is uit op de site van misja helsloot. En aangezien ik m nog steeds een x wil zien (dag voor impulz kon ik nie naar eau, extrema en de FF-parade in Rdam kan ik ook nie <-- vakantie) zat ik een btje te scrollen door zn agenda :) En wat zie ik daar:
En laat dit nou net op een donderdag vallen, in off_corso, en op de 'standaard' DA tijden :)
Dat zou dus wel een lekkere beginner zijn van het nieuwe jaar :) Misschien dat jij er meer van weet tijs08? ;) :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Dat zou dus wel een lekkere beginner zijn van het nieuwe jaar :) Misschien dat jij er meer van weet tijs08? ;) :) |
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!
Nou Jasper, weet hier nog niks van, maar wist wel dat ze bezig waren met een aantal namen..
Maar zoals het er nu uitziet... denk ik weld at je gelijk hebt!
Ik moet vandaag de hele dag werken, maar zal vanavond ff informeren bij Mark!!
ALS het zo is, dan is DA nog beter bezig dan ik al dacht!! Dat word dan gelijk de 1e knaller van t nieuwe seizoen. En het word ook erg druk denk ik dan.. total woot, partyhardy, optimus... en jouw partycrew natuurlijk :p
iedereeen is natuurlijk welkom, op deze waanzinnige feestjes. Tel € 8 neer. En je hebt een top avond :p |
|
|
| Raymond |
| Na dat eindeloze gezeik van mij :D Hebben ze hem toch EINDELIJK geboekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BeterZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Misja is echt zo VET!! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Raymond
Na dat eindeloze gezeik van mij :D Hebben ze hem toch EINDELIJK geboekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BeterZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Misja is echt zo VET!! |
Hehe! ja man.. ze moesten wel.. volgens mij ging je ze op het laatst zelfs terroriseren ;) :p |
|
|
| Rinus |
| Ik weet niet zo heel veel van Misja maar wat ik weet is top. Het nieuwe seizoen mag van mij beginnnen hoor. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Raymond
Na dat eindeloze gezeik van mij :D Hebben ze hem toch EINDELIJK geboekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BeterZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Misja is echt zo VET!! |
idd! Dit wordt dan, als het waar is natuurlijk, weer een mooi feestje :) |
|
|
| SnuggLe |
Stomme vraag, maar wat is DA?? Ben ik nou dom? :)
Ik ga de dag erna wel naar de Hemkade....daar komtie ook! Samen met Montana en Cor Fijnemannnnnnnnn! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Stomme vraag, maar wat is DA?? Ben ik nou dom? :)
|
Nee hor snuggle ;) DA is Dance Again, en dat zijn de altijd gezellige schoolfeestjes van de hogescholen en universiteiten in Rotterdam. Komen altijd topdj's, sfeer is altijd gezellig, vrouwen zijn altijd mooi, locatie is altijd goed enz enz
whehe,, dit is géén spammen hier hoor ;)
Maar zijn dus altijd wel lachen feestjuhs :D |
|
|
| Optimus |
| hmmzzzzz, is een optie voor mij;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
hmmzzzzz, is een optie voor mij;) |
ho3r,, je komt maar gewoon :) |
|
|
| SnuggLe |
Neeeeee, de dag erna naar Club Fusion.
En de week erna naar of de Q in Zwolle, of naar de BlackHole special in Leeuwarden :)
Want daar in Leeuwarden:
Dazzle 23:00 - 00:30 uur
Cor Fijneman 00:30 - 02:00 uur
Fred Numf 02:00 - 03:30 uur
Montana 03:30 - 05:00 uur
:D :D :D |
|
|
| TranceFool |
| ik vind dat het tijd wordt dat ik daar ook maares een kijkje kom nemen :) |
|
|
|
|