return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
השיר שיכניס אותכם לאטרף
View this Thread in Original format
divx-master
אני יודע שזה אולי דומה לתרד - הטראק שיעשה לכם תמסיבה

אבל כאן אני רוצה לראות תשירים שהכי מקפיצים ומכניסים אותכם לטראאננססס


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

למשל הטראק שהכי "משגע" אותי זה

infernal - muzaik

בערך יש עוד רשימה ארוככהה
Gil Shwarts
Rocco - Everybody (Riphouse Mix)


המלודיה שלו פשוט מקפיצה ואין אפס!
oDrori
:"במונחים של "הקפצה

Scooter - Posse (Club mix) / (Tee Bee mix)
Beam vs. Cyrus - Thunder In Paradise (Scot Project) >>> קצת ערסי לדעתי אבל בכל זאת מקפיץ ומרביץ
Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Scot Project)
Dumonde - Never Look Back (Dumonde full on vocal)
Silverblue - Step Back (Blue Sky)
divx-master
quote:
Originally posted by divx-master

למשל הטראק שהכי "משגע" אותי זה

infernal - muzaik

בערך יש עוד רשימה ארוככהה


אז יש את מוזיק וכמובן את השירים היותר ישנים שתמיד "יעשו לי את זה"

YAHEL - FOR THE PEOPLE
airheadz - stanley (wippenberg remix)
CRAZY DUCK - שיר שייא הישן למי שמכיר
LIFESTYLE
THUNDER IN PAREDISE
ועוד ....

:clown:
warpedd_
יש איזה טראק
כל פעם שאני שומע אותו במסיבה אני נכנס לאקסטזה
britney spears - baby one more time
אין על הטראק הזה
פשוט מבריק
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by warpedd_
יש איזה טראק
כל פעם שאני שומע אותו במסיבה אני נכנס לאקסטזה
britney spears - baby one more time
אין על הטראק הזה
פשוט מבריק




חחחחח
יפה יפה :)
אחי אני מתחיל לתפוס ממך עם היציאות ש'ך
תמשיך כך :)
DjChook
לא נכון
אם כבר אז במסיבות הטראק שאתה מדבר עליו זה גרסת ה
CRAZY

יש שם קטעים עם סקראצ'ים שלא היו מביישים את גדולי כושוני הראפ

:)
Hell_Copter
אני שלשום הייתי אצל חבר שלי עם כמה דיסקים שלי...
ונתקלנו בשיר
Kosmonova vs Fiocco - Celebrate
והוא התלהב כל כך שיש לי את זה

קיצר... אתמול היינו בתל יצחק והיה את השיר הזה
איך התפרענו שם... קפצנו כמו מטורפים... איזה טראק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!

ועכשיו בקשה... אם למישהו יש גירסה מלאה לשיר הזה הוא חייב לשלוח לי
יש לי רק גירסה של 3 וחצי דקות... כזה שיר מדהים
GLoBaL-MUZiK
Altitude - Altitude (SHOKK Remix) \ מדהים אותי כל פעם מחדש
Bassraiders - Prepare to Qualify (Elephant Mix) \ באסים קטלניים

אני לא יכול לחשוב על עוד משהו כרגע

BTW
למה אני לא מצליח לשים את החתימה שלי? גררררר
DjChook
אהה היה לי

אבל כבר אין לי

:)

בכל מקרה

clubbers guide to ibiza summer 99 - disk 2

השירים מ 1-5 ו 7 הם נראה לי השירים הכי טובים שיוצרו אי פעם

אני לא מוצא את העטיפה ולא את הדיסק כבר אז אני לא יכול להביא את השמות

ותוריד את ה
KOSMONOVA - MEGAMIX

זה אחלה

Dj Moriano
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
למה אני לא מצליח לשים את החתימה שלי? גררררר


הסלאש שסוגר את
[img]
צריך להיות הפוך ממה שהוא עכשיו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אהה היה לי

אבל כבר אין לי


עשה לי טובה וחפש לי אולי באיזה דיסק ישן שלך או משהו
אני חייב גירסה ארוכה לזה... כזה טראק מדהים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement