return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
לכל המלש"בים פה! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by yahel222
אה ואני מתגייס ב12 באוגוסט ושמעתי ממישהו שאני מכיר בבקום שעוד לא שיבצו אותי ....
מוזר
נקווה שימלאו את המכסות של הקרבי !!!




אתה מתגייס בול שנתיים אחריי :)
NaOren
quote:
Originally posted by guetag
אני לא יודע לאן אני מתגייס עדיין
הגיוס שלי בנובמבר אז יש זמן
אבל בכל זאת זה מדכא לחשוב על צבא


מדכא???
אני מת כבר להתגייססססס
NaOren
quote:
Originally posted by guetag


כן אהה צבא זה בן זונה כיף להיות בבית פעם במאה שנה
בקושי לראות בנות פחות מסיבות
זה בן זונהה כיף סוףףף סוףף הדרך אחי
איך לא חשבו על זה קודם?



ואלה גבר אני לא חושב על זה ככה...
אני חושב על
איזה יופי אני עוזר למדינה
איזה יופי אני הורג ערבים
ההורים יתגעגעו ושאני יחזור הם לא יציקו...
החברה תתגעגע ותתפרק עליך במשך יומיים שלושה...

:-))))

מה רע בזה ???
NaOren
quote:
Originally posted by guetag


העיקר שטוב לך אחי


ראסמי גם לך
תיהיה בריא...
SimonP
מעשה שהיה כך היה (הודעה נכתבה ב4 לפנות עם אחוז אלכוהול מקסימלי בדם אז תתחשבו):
הלכתי לברדו (אילת) למסיבת גיוס של עצמי
שיכרו לי את השנמה
באיזה שהוא שלב הביאו לשם מכונת גילוח וסיפרו אותי לפני כל הבאר!!
עכשיו אני קרח :\
איזה ערב יא אללה...מומלץ בחום
Hell_Copter
quote:
Originally posted by SimonP
מעשה שהיה כך היה (הודעה נכתבה ב4 לפנות עם אחוז אלכוהול מקסימלי בדם אז תתחשבו):
הלכתי לברדו (אילת) למסיבת גיוס של עצמי
שיכרו לי את השנמה
באיזה שהוא שלב הביאו לשם מכונת גילוח וסיפרו אותי לפני כל הבאר!!
עכשיו אני קרח :\
איזה ערב יא אללה...מומלץ בחום


חחחחחחחח וואלה אחי יפה שאתה מתמודד עם זה כל כך יפה

מחר אני הולך למסיבת גיוס של חבר שלי שמתגייס איתך
שירות קל אחי
Triple-z
quote:
Originally posted by Gil Shwarts




אתה מתגייס בול שנתיים אחריי :)




ובול שנה אחרי :stongue:

ממש סבא אבא ובן :D
NaOren
quote:
Originally posted by SimonP
מעשה שהיה כך היה (הודעה נכתבה ב4 לפנות עם אחוז אלכוהול מקסימלי בדם אז תתחשבו):
הלכתי לברדו (אילת) למסיבת גיוס של עצמי
שיכרו לי את השנמה
באיזה שהוא שלב הביאו לשם מכונת גילוח וסיפרו אותי לפני כל הבאר!!
עכשיו אני קרח :\
איזה ערב יא אללה...מומלץ בחום


שמור על עצמך בצבא
R.T.SHOKK
quote:
ולהרוג כמה שיותר ערבים...!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חחחח.. אל תגיד את זה בראיון האישי..
DjChook
quote:
Originally posted by SimonP
מעשה שהיה כך היה (הודעה נכתבה ב4 לפנות עם אחוז אלכוהול מקסימלי בדם אז תתחשבו):
הלכתי לברדו (אילת) למסיבת גיוס של עצמי
שיכרו לי את השנמה
באיזה שהוא שלב הביאו לשם מכונת גילוח וסיפרו אותי לפני כל הבאר!!
עכשיו אני קרח :\
איזה ערב יא אללה...מומלץ בחום


מה שמזכיר לי, איפה אריאל ? שוב בכלא ?

R.T.SHOKK
באנה איזה מסריח זה
למה הוא לא רושם לי ב
quote
originally posted by...
DjChook
quote:
Originally posted by R.T.SHOKK
באנה איזה מסריח זה
למה הוא לא רושם לי ב
quote
originally posted by...


wierd...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement