|
לכל המלש"בים פה! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by R.T.SHOKK
מישהו קיבל זימון למשהו שקשור לשב"כ?
קיבלתי זימון למודיעין של השב"כ
והייתי צריך להיות בבוקר באיזה חור
וכבר בראיון האישי נפלתי
ואמרו לי שלא התקבלתי
איזה מסריח זה היה
ועוד וויתרתי על מסיבה בגלל החרא הזה
כי הייתי צריך לקום מוקדם בבוקר |
חפיף גבר...
יש לך מושג למה לא התקבלת?
או שהם לא אומרים?
איך זה הולך? |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by t0xIc
עם כלבים אין ביכלל בעיה אני מיסתדר עם כל חיה אפשרית
מממ תאמת שזה מה שאמרתי שאני רוצה אבל ככל הניראה
27/7
אמרו לי שזה תאריך גיוס קרבי ככה שאני קצת מבואס ואם יכלתי לבקש להיות גובניק הייתי מבקש אבל אני אז היתלהבתי מהעוקץ אני עדיין מיתלהב אבל מעדיף קרוב לבית למה אני הכי הכי עלצן שיכול להיות אני מקווה שחבר של אבא שלי יקמבן משהו שאני יהיה קרוב לבית כל יום בבית בפאנאן:) |
אחי התאריך שלך זה 27/7...זה תאריך ראשוני...הוא ישתנה עוד מליון ואחד פעם. אני מקווה בשבילך שסימנת צנחנים או דובדבן גבוה (בהנחה שיש לך פרופיל 97) בשאלון העדפות כי אם תסיים את הגיבוש צנחנים ותגיד בראיון שאתה רוצה עוקץ הדרך שלך סלולה..בקשר לקרוב לבית החלטה שלך כבר לא נכנס לשיקולים שלך, שתדע שעוקץ היא יחידה מעולה, יש סיכוי שתשתחרר עם הכלב שאיתו אתה עושה את השירות (כאילו שתקבל אותו), היא יחידה קרבית לכל דבר. |
|
|
| NaOren |
לפי מה שאני יודע בקשר לכלבים...
אז יש לכל כלב 2 מחזורים יעני 2 מאלפים...
עד גיל 3
ומגיל 3 עד 6
ומי שמקבל את הכלב מגיל 3 עד 6
יכול לקחת את הכלב אליו הביתה...
אבל הוא צריך לשלם המון כסף בשביל הצבא...
יכול להיות שאני מתבלבל ולכל כלב 3 מחזורים....
אבל בעיקרון מי שמקבל את הכלב אחרון
יש לו את האפשרות לקחת את הכלב אליו...
שזה אחד הדברים היותר טובים שיש
(כלב גאון) |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by SimonP
אחי התאריך שלך זה 27/7...זה תאריך ראשוני...הוא ישתנה עוד מליון ואחד פעם. אני מקווה בשבילך שסימנת צנחנים או דובדבן גבוה (בהנחה שיש לך פרופיל 97) בשאלון העדפות כי אם תסיים את הגיבוש צנחנים ותגיד בראיון שאתה רוצה עוקץ הדרך שלך סלולה..בקשר לקרוב לבית החלטה שלך כבר לא נכנס לשיקולים שלך, שתדע שעוקץ היא יחידה מעולה, יש סיכוי שתשתחרר עם הכלב שאיתו אתה עושה את השירות (כאילו שתקבל אותו), היא יחידה קרבית לכל דבר. |
תשמע ברעיון אישי אמרתי שאני עוקץ לא יותר מזה ואם לא זה אז ג'ובניק
לא מוכן ליותר מזה.
מממ תשמע יש לי פרופיל 97 בלי עין הרע
אבל אני חושב שאני יוריד אותו בסוף למה אני רוצה להיות ליד הבית
כל יום בבית ולהתחיל להשלים תלימודים שחסרים לי. |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by t0xIc
תשמע ברעיון אישי אמרתי שאני עוקץ לא יותר מזה ואם לא זה אז ג'ובניק
לא מוכן ליותר מזה.
מממ תשמע יש לי פרופיל 97 בלי עין הרע
אבל אני חושב שאני יוריד אותו בסוף למה אני רוצה להיות ליד הבית
כל יום בבית ולהתחיל להשלים תלימודים שחסרים לי. |
וואלה אני ממש שונא אנשים כמוך בלי להעליב
שמורידים פרופיל בשביל שאחרים יאכלו חרא....
מה אתה לא יכול להתחיל ללמוד 3 שנים אח"כ???????????????? |
|
|
| R.T.SHOKK |
| quote: | יש לך מושג למה לא התקבלת?
או שהם לא אומרים?
איך זה הולך? |
לא הם לא אמרו לי למה לא התקבלתי..
הם פשוט שלחו לי מכתב הבייתה ואמרו לי ש"אין באפשרותם לקבל אותי" איך הרס לי ת'יום המכתב הזה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by R.T.SHOKK
לא הם לא אמרו לי למה לא התקבלתי..
הם פשוט שלחו לי מכתב הבייתה ואמרו לי ש"אין באפשרותם לקבל אותי" איך הרס לי ת'יום המכתב הזה |
אה חפיף...
מצטער בשבילך... |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by NaOren
וואלה אני ממש שונא אנשים כמוך בלי להעליב
שמורידים פרופיל בשביל שאחרים יאכלו חרא....
מה אתה לא יכול להתחיל ללמוד 3 שנים אח"כ???????????????? |
תיראה אחי לי אין בגרות ביגלל שאני ילד דפוק שפרש מהמיקצוע שלו באמצע שנה
בשביל לעשות חיים הרבה יותר קלים עכשיו
אני רוצה להיות גובניק ביגלל שאני לא בנוי למאמץ אני פורש מהר
אני מאלה שקשה להם אז הם פורשים
מבין??
אני אוהב תמדינה ואני מוכן לעשות הרבה בשבילה אבל אני אישית לא יוכל להיות קרבי אני גם בסופו של דבר מצטער שבחרתי להיות קרבי
וד"א אני יכול ללמוד 3 שנים אחרי זה
רק שאני מישתחרר מהצבא בגיל 23
מבין? |
|
|
| R.T.SHOKK |
אחים שלי!!!!
למישהו יש מושג למה בהתחלה של ה
quote
הוא לא רושם לי
orignally posted by...
ואז את השם של מי שאמר את הציטוט??
תענו! |
|
|
| t0xIc |
לפני שאני הולך לישון רציתי רק להגיד
שהיום אחי הגדול בירר לי עם איזה מישהו בצבא תפרופיל שלי
והוא 97
ולמזלי עדיין לא שיבצו אותי
ככה שיש לי עוד צ'אנס להיות גובניק
אני יתחיל ללחוץ על אבא שיסדר קומבינה עם החבר האלוף שלו
לילה טוב:P |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by SimonP
תתפלא בראיון (אני מדבר בראיון פסיכולוג שבסוף הגיבוש) רושמים לאן אתה רוצה ללכת...לא ישלחו אותך בעל-כורך. וזה הנוהל ה"רגיל" להגיע לעוקץ. עושה גיבוש צנחנים - מסיים - בראיון פסיכולוג אומר שאתה רוצה עוקץ. אלו נחשבות יחידות בונוס כאלה אתה מקבל דף בתחילת הגיבוש שאתה צריך לבחור מה אתה רוצה למקרה שתסיים ולא תעבור (יש גם סיירת מורן ופלס"ר שיריון). כל זה בדוק (עברתי את התהליך...) |
אחי
אח שלי במורן והוא לא עשה גיבוש צנחנים
אולי אנשים שלא מתקבלים צנחנים אבל עוברים את הגיבוש הולכים לגיבוש מורן
מורן כבר לא שייכים לצנחנים ממזמן
הם עכשיו שייכים לתותחנים...
אממ
ולמרות שאני בקושי בן 15, עולה לי', יש לי מוטיבציה ממש גבוהה להתגייס לקרבי
אני מקווה שאני אוכל ללכת למורן גם כמו אח שלי
הבן אדם חוזר מאושר אחרי סופשבוע לצבא
בסוף הרגילה הוא כבר אמר שהוא מת לחזור- זה היה ממש מוזר... הוא ממש נהנה שם... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by t0xIc
לפני שאני הולך לישון רציתי רק להגיד
שהיום אחי הגדול בירר לי עם איזה מישהו בצבא תפרופיל שלי
והוא 97
ולמזלי עדיין לא שיבצו אותי
ככה שיש לי עוד צ'אנס להיות גובניק
אני יתחיל ללחוץ על אבא שיסדר קומבינה עם החבר האלוף שלו
לילה טוב:P |
אני באמת לא מבין אנשים כמוך אחי..
אם אנשים כמוך הסכימו לתת את החיים שלהם בשביל שלך יהיה יותר בטוח ללכת ברחוב אז למה אתה לא יכול לעשות את אותו הדבר?
קיצר
בהצלחה ותעשה מה שבראש שלך ואני מכיר אנשים שעברו את הצבא בתור ג'ובניקים ויצאו סבונים פחד... אבל מה שוב תעשה מה שבראש שלך |
|
|
|
|