return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
לכל המלש"בים פה! (pg. 3)
View this Thread in Original format
NaOren
quote:
Originally posted by R.T.SHOKK

חחחח.. אל תגיד את זה בראיון האישי..



על תדאג...
:-)))

חוץ מזה אבא יסדר לי בלי רעיון אישי...

אה צ'וק..
t0xIc
אני בן 17 ועשרה חודשים
מתגיס ב 27/7/2003
ככל הניראה גולני או עוקץ (היחידה עם הכלבים ד"א היא יחידה סודית)
נפלתי במבחני טייס במבחן הראשון
ואני ממש ממש ממש ממש ממש לא רוצה להיות קרבי
אבל אבא מכיר איזה אלוף בצה"ל שיסדר לי להיות איזה נהג בוס שלו
משהו כזה

זה ממש מתאים לי
או שהכי מתאים לי זה ללכת להרים את הדגל במחנה 80 (קרוב לבית) ולחזור הביתה
AnthemFreak
יש לי חבר מזה דפוק, הוא ברח מהצבא רק בשביל לשחק כדורגל
העריק הזה כל פעם נכנס לכלא!!!:)

טוב בכל אופן אני רק בן 15
אבל שאני יהיה בן 18 אני כנראה ילך לקרבי!!!!
רציתי ללכת לממרם אבל אני יודע שאין לי סיכוי!!!
DjChook
ראסמי אורן

אני שואף להגיע בפרוטקציה ל 8200

נראה איך זה יסתדר

מישהו יודע איזה פרופיל צריך לשם ?
yahel222
חן אני מאמין ש45 או 64
מעל זה ישלחו אותך לקרבי גם אם אתה ביל גייטס
ואורן אתה עוד ילד מה אתה חושב שאתה בא לצבא מקבל רובה והולך להרוג ערבים...אתה לא יודע עד כמה אתה טועה
הצבא מלא בחראאאאא זה בכלל לא ככה
סעמק מה לי ולצבא !!! כאילו אני רוצה לעשות
אבל לא קרבי.....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


מה שמזכיר לי, איפה אריאל ? שוב בכלא ?


אמרו לי שהוא בכלא וניסיתי להתקשר אליו והגעתי להודעה הקורעת שלו ונשפכתי מצחוק...
אבל עכשיו דיברתי איתו והוא לא בכלא... אז אפשר להרגע
SimonP
quote:
Originally posted by t0xIc
אני בן 17 ועשרה חודשים
מתגיס ב 27/7/2003
ככל הניראה גולני או עוקץ (היחידה עם הכלבים ד"א היא יחידה סודית)


אין לך בעקרון דרך לדעת מה זה גיוס 27/7...
עוד משהו - בשביל להגיע ל"עוקץ" אתה תצטרך לסיים גיבוש צנחנים (שהיית צריך למלא לפחות 4 בשאלון העדפות קרבי) ולהגיד בראיון שאתה לא רוצה צנחנים אלה אתה רוצה עוקץ, ביום הגיוס (או קצת אחרי) יעשו לך מבדק איך אתה עם כלבים (מכניסים אותך לחדר עם 2 כלבים) ומשם יראו אם אתה מתאים או לא..
warpedd_
quote:
Originally posted by SimonP


אין לך בעקרון דרך לדעת מה זה גיוס 27/7...
עוד משהו - בשביל להגיע ל"עוקץ" אתה תצטרך לסיים גיבוש צנחנים (שהיית צריך למלא לפחות 4 בשאלון העדפות קרבי) ולהגיד בראיון שאתה לא רוצה צנחנים אלה אתה רוצה עוקץ, ביום הגיוס (או קצת אחרי) יעשו לך מבדק איך אתה עם כלבים (מכניסים אותך לחדר עם 2 כלבים) ומשם יראו אם אתה מתאים או לא..


זה באמת משנה מה אתה אומר ברעיון
הרי הם לא רושמים זה לחוות דעת לראות מה אתה רוצה בגדול
אם אתה מורעל או משהו כזה

בכל מקרה כל הגיבוש של המחזור שלנו הוא ב28/7
וזה גיוס כללי וזה יכול להשתנות אם תכנס למסלול או משהו כזה

וחוץ מזה למה אתה צריך לסיים גיבוש צנחנים בשביל להיות עם כלבים
SimonP
quote:
Originally posted by warpedd_


זה באמת משנה מה אתה אומר ברעיון
הרי הם לא רושמים זה לחוות דעת לראות מה אתה רוצה בגדול
אם אתה מורעל או משהו כזה

בכל מקרה כל הגיבוש של המחזור שלנו הוא ב28/7
וזה גיוס כללי וזה יכול להשתנות אם תכנס למסלול או משהו כזה

וחוץ מזה למה אתה צריך לסיים גיבוש צנחנים בשביל להיות עם כלבים


תתפלא בראיון (אני מדבר בראיון פסיכולוג שבסוף הגיבוש) רושמים לאן אתה רוצה ללכת...לא ישלחו אותך בעל-כורך. וזה הנוהל ה"רגיל" להגיע לעוקץ. עושה גיבוש צנחנים - מסיים - בראיון פסיכולוג אומר שאתה רוצה עוקץ. אלו נחשבות יחידות בונוס כאלה אתה מקבל דף בתחילת הגיבוש שאתה צריך לבחור מה אתה רוצה למקרה שתסיים ולא תעבור (יש גם סיירת מורן ופלס"ר שיריון). כל זה בדוק (עברתי את התהליך...)
NaOren
quote:
Originally posted by t0xIc
אני בן 17 ועשרה חודשים
מתגיס ב 27/7/2003
ככל הניראה גולני או עוקץ (היחידה עם הכלבים ד"א היא יחידה סודית)
נפלתי במבחני טייס במבחן הראשון
ואני ממש ממש ממש ממש ממש לא רוצה להיות קרבי
אבל אבא מכיר איזה אלוף בצה"ל שיסדר לי להיות איזה נהג בוס שלו
משהו כזה

זה ממש מתאים לי
או שהכי מתאים לי זה ללכת להרים את הדגל במחנה 80 (קרוב לבית) ולחזור הביתה



ג'ובניק....
אבא שלי רוצה שאני ישרת ליד הבית...
אני בעזרת השם
שאני יהיה בריא
פרופיל 97
יהיה ביחידה קרבית
יאכל חרא בטירונות
ואח"כ יהרוג ערבים...

זה לדותן שאמר שאני לא מבין בזה...

תאמין לי שאני יודע טוב מאד מזה צבא

t0xIc
quote:
Originally posted by SimonP


אין לך בעקרון דרך לדעת מה זה גיוס 27/7...
עוד משהו - בשביל להגיע ל"עוקץ" אתה תצטרך לסיים גיבוש צנחנים (שהיית צריך למלא לפחות 4 בשאלון העדפות קרבי) ולהגיד בראיון שאתה לא רוצה צנחנים אלה אתה רוצה עוקץ, ביום הגיוס (או קצת אחרי) יעשו לך מבדק איך אתה עם כלבים (מכניסים אותך לחדר עם 2 כלבים) ומשם יראו אם אתה מתאים או לא..


עם כלבים אין ביכלל בעיה אני מיסתדר עם כל חיה אפשרית
מממ תאמת שזה מה שאמרתי שאני רוצה אבל ככל הניראה
27/7
אמרו לי שזה תאריך גיוס קרבי ככה שאני קצת מבואס ואם יכלתי לבקש להיות גובניק הייתי מבקש אבל אני אז היתלהבתי מהעוקץ אני עדיין מיתלהב אבל מעדיף קרוב לבית למה אני הכי הכי עלצן שיכול להיות אני מקווה שחבר של אבא שלי יקמבן משהו שאני יהיה קרוב לבית כל יום בבית בפאנאן:)
R.T.SHOKK
מישהו קיבל זימון למשהו שקשור לשב"כ?

קיבלתי זימון למודיעין של השב"כ
והייתי צריך להיות בבוקר באיזה חור
וכבר בראיון האישי נפלתי
ואמרו לי שלא התקבלתי
איזה מסריח זה היה
ועוד וויתרתי על מסיבה בגלל החרא הזה
כי הייתי צריך לקום מוקדם בבוקר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement