|
Iemand ervaring met ADSL???
|
View this Thread in Original format
| WTB |
Hoi,
Heeft er iemand ervaring met ADSL, zo ja vertel mij dan welke aanbieder, welk abonnement, welke download snelheid en welke eventuele problemen je hebt. Ik denk er zelf namelijk over om over te stappen op ADSL, maar als jullie allemaal zeggen dat het kut is, ja dan maar niet. Ik heb nu nog een ISDN modem en die traagheid en telefoontikken maken me helemaal gek.
WTB. |
|
|
| M5 |
| kan je geen kabel nemen ? of is dat niet beschikbaar? |
|
|
| Henkie_henk |
Alles is beter dan een isdn lijntje lol
Enneh M5 adsl is wel stukken sneller dan de gemiddelde upc/casema/whatever provider... Maarja adsl is bijna nergens te krijgen... :(
Fijne avond allemaal!! :D flink stampen en maybe nog ff fijn scoren... ;)
LATERZZ! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Alles is beter dan een isdn lijntje lol
Enneh M5 adsl is wel stukken sneller dan de gemiddelde upc/casema/whatever provider... Maarja adsl is bijna nergens te krijgen... :(
Fijne avond allemaal!! :D flink stampen en maybe nog ff fijn scoren... ;)
LATERZZ! |
mijn upc lijntje is dat adsl gedoe van KPN makkelijk de baas ;) .......lekker rustig qua internetters in hoevelaken :)
waar ga je vanavond heen ? |
|
|
| Henkie_henk |
Starrrrrrrrlight..... moreno zou draaien.. Ik ga gezellig met 2 girlies en een vriend van mij.. Kan bijna niet beter :D
L@T@Zz
Waar gaat u heen dan?? |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Starrrrrrrrlight..... moreno zou draaien.. Ik ga gezellig met 2 girlies en een vriend van mij.. Kan bijna niet beter :D
L@T@Zz
Waar gaat u heen dan?? |
IK ben jaloers op je !!!
ik zou ook graag naar moreno gegaan zijn......maarja ik heb maandag mijn laatste tentamen .............dus ik ga morgen hard aan de studie ......zou ook dolgraag gegaan zijn ..maarja volgende week beter
he veel plezier !! ;) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
IK ben jaloers op je !!!
ik zou ook graag naar moreno gegaan zijn......maarja ik heb maandag mijn laatste tentamen .............dus ik ga morgen hard aan de studie ......zou ook dolgraag gegaan zijn ..maarja volgende week beter
he veel plezier !! ;) |
LoL ik heb maandag EN dinsdag vrij lol!!
Okay ik zal het er niet verder inwrijven
Ik begrijp het volledig hoor.. za uitgaan.. zondag zo brak als ik weet niet wat ;)
Succes met je tentamen.. |
|
|
| Akira |
| hehe have fun...ik ga vanavond er niet heen ik zou eerst naar die club in amsterdam gaan maar ja dat ging helaas niet door...dus vanavond maar ff in de kroeg hangen |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by WTB
Hoi,
Heeft er iemand ervaring met ADSL, zo ja vertel mij dan welke aanbieder, welk abonnement, welke download snelheid en welke eventuele problemen je hebt. Ik denk er zelf namelijk over om over te stappen op ADSL, maar als jullie allemaal zeggen dat het kut is, ja dan maar niet. Ik heb nu nog een ISDN modem en die traagheid en telefoontikken maken me helemaal gek.
WTB. |
Sorry WTB .....let niet op ons ...we dwalen een beetje af ;) |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by M5
Sorry WTB .....let niet op ons ...we dwalen een beetje af ;) |
Ja, ik was verbaasd dat er al 7 replies waren, maar ja het had allemaal niet erg veel met mijn vraag te maken.
In Groningen (waar ik dus woon) zijn zowel kabel als ADSL beschikbaar.
WTB. |
|
|
| Henkie_henk |
Vraag het hier maar:
http://easywarez.com/cgi-bin/forumd...e=10&LastLogin=
Wel ff registeren....
Je krijgt geheid een goed antwoord..
P.S. Starlight kickte weer dikke ass!!!!!! Godse lekker gebeukt weer! Maar de meisjes!! die waren om te kotsen!!! 1tje danste alsof ze de fanfare liep.. een ander liep te joggen.. Allemaal lelijk!! op 6 na ofzow.. Sjonge jonge... blij dat ze veel rook die kamertjes inpompten
Oh ja Moreno draaide niet zo lang.. wel in de grote trance zaal.. er draaide ook nog een andere gozer.. die ging nog ff scratchen.. Klonk netjes! 1 foutje.. bijna complete stilte lol ;) maarja.. toch flink gedanst!!
Volgende keer niet WEER een vergadering van lelijke meisjes plz |
|
|
|
|