return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
פסיכומטרי - אוקטובר 2002
View this Thread in Original format
DjChook
מישהו ניגש לזה ?

אני מתחיל עוד שבוע קורס של קידום דרך ביה"ס

נקווה לטוב

אין לי כח לכל המילים בעברית... איכסססס
NaOren
לך יא מחונןןןן
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by DjChook
מישהו ניגש לזה ?

אני מתחיל עוד שבוע קורס של קידום דרך ביה"ס

נקווה לטוב

אין לי כח לכל המילים בעברית... איכסססס


אני גם ניגש וגם אצל קידום... :)
DjChook
בהצלחה גבר !
איך אתה מתכנן ללמוד את המילים

לכמה אתה שואף ?
elad11
???אתה יודע כמה מילים קידום האלה נותנים
מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
פוללללללללללללל
אין מצב שתעבור על הכל
שלא נדבר על ללמוד את הכל
......
אני הגעתי עד האות ו והתייאשתי
וזה נחשב הרבה בשבילי
:)
קיצור בהצלחה לך
ותתרגל מלאאאאאאאאאאאאא בחינות - זה הכי עוזר
DjChook
אני יודע

יותרררר מדי

איזה 2700

אין מצב שאני לומד את זה
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע

יותרררר מדי

איזה 2700

אין מצב שאני לומד את זה


חן...
תרשום את כל המילים בעברית במחשב...
זה יקח לך בערך רבע שעה...
:-)
ואז תעשה מזה איכשהו שומר מסך, הרי אתה תותח...
וככה תלמד טוב כי אתה כל היום במחשב...

:toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool:
DjChook
פשששששששששששששששש

אורן, חשבת על זה לבד ?
NaOren
ראסמי שיטה טובה
:-)))
R.T.SHOKK
יוווו
איזה מסריח זה פסיכומטרי

יו חזרתי הבייתה כאב לי הראש..

וגם היה לי ציון מסריח בסוף
שונא את המרכז הארצי הזה

ד"א
מי שבקידום יש לו במקרה מדריך בשם מאיר עזרא?

DjChook
B-U-M-P

בהצלחה מחר לי לאלונה ולפלוסטר !!!!!!!!!!!
ולנרקוטיק שכרגע שכחתי עם זה רון או נמרוד
nimrod levi
ולרון לא לשכוח...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement