|
פסיכומטרי - אוקטובר 2002
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מישהו ניגש לזה ?
אני מתחיל עוד שבוע קורס של קידום דרך ביה"ס
נקווה לטוב
אין לי כח לכל המילים בעברית... איכסססס |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by DjChook
מישהו ניגש לזה ?
אני מתחיל עוד שבוע קורס של קידום דרך ביה"ס
נקווה לטוב
אין לי כח לכל המילים בעברית... איכסססס |
אני גם ניגש וגם אצל קידום... :) |
|
|
| DjChook |
בהצלחה גבר !
איך אתה מתכנן ללמוד את המילים
לכמה אתה שואף ? |
|
|
| elad11 |
???אתה יודע כמה מילים קידום האלה נותנים
מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
פוללללללללללללל
אין מצב שתעבור על הכל
שלא נדבר על ללמוד את הכל
......
אני הגעתי עד האות ו והתייאשתי
וזה נחשב הרבה בשבילי
:)
קיצור בהצלחה לך
ותתרגל מלאאאאאאאאאאאאא בחינות - זה הכי עוזר |
|
|
| DjChook |
אני יודע
יותרררר מדי
איזה 2700
אין מצב שאני לומד את זה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני יודע
יותרררר מדי
איזה 2700
אין מצב שאני לומד את זה |
חן...
תרשום את כל המילים בעברית במחשב...
זה יקח לך בערך רבע שעה...
:-)
ואז תעשה מזה איכשהו שומר מסך, הרי אתה תותח...
וככה תלמד טוב כי אתה כל היום במחשב...
:toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool: |
|
|
| DjChook |
פשששששששששששששששש
אורן, חשבת על זה לבד ? |
|
|
| NaOren |
ראסמי שיטה טובה
:-))) |
|
|
| R.T.SHOKK |
יוווו
איזה מסריח זה פסיכומטרי
יו חזרתי הבייתה כאב לי הראש..
וגם היה לי ציון מסריח בסוף
שונא את המרכז הארצי הזה
ד"א
מי שבקידום יש לו במקרה מדריך בשם מאיר עזרא? |
|
|
| DjChook |
B-U-M-P
בהצלחה מחר לי לאלונה ולפלוסטר !!!!!!!!!!!
ולנרקוטיק שכרגע שכחתי עם זה רון או נמרוד |
|
|
| nimrod levi |
| ולרון לא לשכוח... |
|
|
|
|