return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מחפש ציוד
View this Thread in Original format
DJ RF
שלוש אנשים
ככה אני מחפש ציוד מסוים

מיקסר Pioneer DJM-600 Pro DJ Mixer

CDJ Pioneer S-100

מחטים לפטיפונים של NIGHT CLUB


כל המעוניין אנא אשר פה הודעה
arik
קודם כל גבר
אתה לא נכנס לבית של מישהו בפעם הראשונה בלי להציג את אצמך

דבר שני יש טרד מיוחד למה שאתה מחפש

ודבר שלישי נעים מאד אני אריק
וגם אני מרעננה!!!

רגע זה אומר שעכשיו רעננה שולטים לא?!!!!:D :D :D :D
divx-master
quote:
Originally posted by arik

רגע זה אומר שעכשיו רעננה שולטים לא?!!!!:D :D :D :D



למה רעננה אחי ????


רמת גן !!!!




:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
NaOren
ראסמי ר"ג...
אנחנו 4 מרמת גן....
DjChook
5
(אם תכלול אותי כמו שצריך)

:D :D :D
arik
quote:
Originally posted by DjChook
5
(אם תכלול אותי כמו שצריך)

:D :D :D

נו....
גם אנחנו 5
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
5
(אם תכלול אותי כמו שצריך)

:D :D :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


:eyespop: :tongue3 :happy2: :haha: :crazy: :tongue2
DJ-Energy
קוחדם כל אחי
בשביל ציוד כזה אתה צריך הרבה כסף......
שתיים
בשביל מה אתה צריך מחטים של
orfoton
אם אתה בכלל קונה
cdjs?!?!?
warpedd_
אחי מאיפה אתה ברעננה
DJ RF
טוב אריק צודק !

ככה....

קוראים לי רון פרידמן אני מרעננה ב 16 וחצי
התחלתי לתקלט לפני שנה וקצת על פטיפונים בלבד

יש לי אובססיה לפטיפונים שלי !

נא להיזהר =]

למדתי בקרוס של רדיו BU לפני שנה וחצי

מאז אני בעניניים !!

סגנונות מוזיקה מעודפים - בתחלס אני אוהב הכל

אבל הכי טראנס , פסיכודאלי , פרוגרסיב , קלאב טראנס

=]

nesher
ana RF
Dj Black-Dragon
הולהההה עוד חובב טראנס פסיכודלי לרשימה.... :clown:

ברוך בואך ילדון
תרגיש בבית
כמו שאתה רואה האנשים פה אחלה

ודרך אנחנו (אני) שולט בפורום אני הכי הרבה פה
כן בטח..

הקיצר תרגיש חופשי להתייעץ,להגיב, לחדש ולהעלות סטים שלך אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement