return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מחפש ציוד (pg. 3)
View this Thread in Original format
dj trinity
עבדתי על המיקסר הזה בפאב הקורל מיקסר זוועה בלי שום רגשי אשמה הוא מלא בדברים שאף אחד לא צריך... דבר אחד שאהבתי זה שליטה על עוצמת הבאז או משהו כזה.. איזה 6 יציאות למוניטורים (מי צריך את זה"???)
למי שממש מעוניין בזה יש אותו ב לייטון הם מוכרים אותו ב6 כמעט כמו הפיוניר שלפי דעתי הפיוניר אוכל אותו !
Dj Black-Dragon
המיקסר נשמע כצשהו עצבני ביותר אבל עם יותר מדיי דברים
אני מניח שזה כן לאולפן כי לך תשתמש בשישה ערוצים וכל שאר הדברים שם
עם המיקסר של פיוניר מסתדרים יופי טופי

:p
DJ RF
דרגון תגיד אחי מאיפה אתה בארץ ?
DJ RF
אחי כל אחד ואהבות שלו
נראה לי אתה טועה אחי
את המיקסר הזה כמעט ואין במעודונים בארץ אם בכלל
קשה להשיג אותו לאללה !
Dj Black-Dragon
דבר ראשון אני מקרית אונו אם זה עוזר לך..ליד תל השומר
דבר שני.. אם הוא באיכות מצויינת..אז מועדונים היו משקיעים במיקסרים האלה ועובדה שרוב המיקסרים של של פיוניר..

ואני מדבר על מועדונים..אין בעיה להזמין את הציוד הזה מחו"ל..
ככה שאני חושב שפיוניר הוא הדבר הכי אידיאלי והכי מספק שיש
לא צריך יותר מזה
DJ RF
ככה
ההבדל מחירים בינו לבין הפיאוניר גבוהה
והמעדונים לא מעונינים בו כי מה שהם צריכים יש ב פיוניר

בתחלס אחי לא הייתי עושה מאמצים כאלה גדולים להשיג אותו אם הוא לא היה

טוב כמו שאני יודע שהוא !

האיכות סאונד שהוא מוציא אין עליה

זה מכל דייג'יי שאתה רוצה תשאל שתקלט עליו למשך זמן מה
Dj Black-Dragon
לא יודע מה איתך אחי
אבל אני מסתפק בפיוניר..למרות שיש לי מיקסר של ניומארק אבל הוא אחלה מיקסר

ואם כבר אתה צריך משהו עם איכות גבוהה אז מילא אם אתה רוצה להשקיע במועדון
אין צורך לקנות את זה בשביל הבית
DJ RF
אחי שהציוד שאני רוצה יתגבש בקרוב והיה פה

שאתה יכול לקרוא אליו בעמוד הקודם

היה לי מועדון בבית =]

חחחח

אני מקים אצלי בחדר

מעבדת מוזיקה חלום קטן פרטי שלי

אתה תהיה בכיף מוזמן לבוא לראות להנות
Q-PiXeL
למה שלא תקנה אתה ה
Allen & Heath Xone 62
או
464

אני בטוח שהוא יותר טוב מהסאונדקראפט...
DJ RF
אחי כמו שאמרתי קודם כל אחד ואהבות שלו !

Q-PiXeL
חחח צודק אחי...
:p
DJ RF
אני גאה להודיע שרכשתי היום עוד 3 מחטים חדשים
Stanton 680 EA II

+

ראשים מקוריים של Technics כדי שהיה יותר יציבות !

=] =] =]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement