| dj trinity |
עבדתי על המיקסר הזה בפאב הקורל מיקסר זוועה בלי שום רגשי אשמה הוא מלא בדברים שאף אחד לא צריך... דבר אחד שאהבתי זה שליטה על עוצמת הבאז או משהו כזה.. איזה 6 יציאות למוניטורים (מי צריך את זה"???)
למי שממש מעוניין בזה יש אותו ב לייטון הם מוכרים אותו ב6 כמעט כמו הפיוניר שלפי דעתי הפיוניר אוכל אותו ! |
|
|