return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מחפש ציוד (pg. 2)
View this Thread in Original format
NaOren
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon

ודרך אנחנו (אני) שולט בפורום אני הכי הרבה פה
כן בטח..



בן דוד שלי הכי הרבה זמן פה

:-)

ותהנה פה חדשניק....
warpedd_
quote:
Originally posted by DJ RF
טוב אריק צודק !

ככה....

קוראים לי רון פרידמן אני מרעננה ב 16 וחצי
התחלתי לתקלט לפני שנה וקצת על פטיפונים בלבד


=]


איפה אתה לומד

תכלס יש פה 5 חברה ברעננה איתך
אז זה תקו
DJ RF
תודה אחים שלי !!

אממ אני לומד באוסטרובסקי
DJ-Energy
קנית טכניקס יא טחון מנאיק?
;)
warpedd_
ברוך הבא

בכל מקרה תציג את עצמך בט'רד
meet the crew

מרעננה חוץ ממני יש עוד את מורן
luckystrike
שעכשיו בצבא
אריק ARIK
מתגייס עוד איזה שבועיים

אני ורועי
HELLCOPTER
ממטרו עולים ליב
DJ RF
ככה מפרט ציוד קיים שלי...

פטיפונים
--------
SL - 1200 Technics X2

מיקסר
-----
SH -DJ1200 Technics

מחטים
-----

Stanton 500 II X2
Stanton 680 EL II X2
Orofon Concorde NIGHT CLUB

אוזניות
-------

AKG k-100

רמקולים
-------

Toa 300W

מגבר
----

Sound Master Pro 800W


ציוד עתידי בקרוב מאוד !
-----------------------

מיקסר
-----

Soundcraft 500

CDJ
---

Pioneer CDJ S-100 X2

Denon DNC640 X2


=] =] =]
Q-PiXeL
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

יש לך יותר מ4 מחטים ואתה עוד רוצה לקנות חדשות?!
למה אתה רוצה לקנות שתי נגנים?
אולי תשקיע כבר בפיוניר 1000
והמיקסר של סאונדקראפט שווה משהו?!
המממ... בקושי שמעתי על החברה הזאת (איזה אחד פעם ניסה למכור לי מיקסק שלהם)

ועכשיו שוב
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
מאיפה יש לך כל כך הרבה כסף?
Vman
אני יכול להשיג לך כל מחטים של
ORTOFON
באחלה מחירים ישירות מהיצרן בקוריאה
אם אתה מעוניין דבר איתי פה או באי מייל או באי סי קיו
Hell_Copter
עוד אחד מרעננה...
ואנחנו כבר 6 למי שלא יודע...

תומר מורן צח אריק אני ועכשיו רון

בכל מקרה אחי... ברוך הבא לפה אני רועי ואני מקווה שתמצא את הציוד שאתה מחפש... בדוגרי אני לא יכול לעזור לך... אבל אני לא יתנגד לבוא אליך מדי פעם להשתמש בו קצת :D
DJ RF
טוב בכל מקרה אתה מוזמן אלי מתי שאתה רוצה

תצור קשר איתי באייסיקיו 52338182

ובכלל כל אחד יכול לצור איתי קשר

אמממ Soundcraft

הם אחת החברות הטובות בעולם

הם מיצרות ציוד מקצועי אשר כמעט ולא מגיע לארץ בגלל הביקוש הנמוך שלו

הם מיצרות בוקסות לרדיו כמו שיש למשל ב BU שם יש להם Soundcraft

מי שמוכר לי את הציוד שבא בקרוב זה רוברט גיטלמן

חבר שלי =]

אם תרצה מידע על החברה או בכלל על משהו

בכיף תצור איתי קשר !

Q-PiXeL
אז אני מבין שזה מיקסר אולפן, כן?
טוב בזה אין לי מושג..
DJ RF
לא זה לא מיקסר אולפן

המיקסר עצמו 6 ערוצים 2 מסטארים ובלה בלה בלה

המון דברים נוספים

הוא עולה בכמה רמות על ה Pioneer 600

האיכות סאונד שלו הכי גובהה בשוק של המיקסרים !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement