|
מחפש ציוד (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
ודרך אנחנו (אני) שולט בפורום אני הכי הרבה פה
כן בטח..
|
בן דוד שלי הכי הרבה זמן פה
:-)
ותהנה פה חדשניק.... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DJ RF
טוב אריק צודק !
ככה....
קוראים לי רון פרידמן אני מרעננה ב 16 וחצי
התחלתי לתקלט לפני שנה וקצת על פטיפונים בלבד
=] |
איפה אתה לומד
תכלס יש פה 5 חברה ברעננה איתך
אז זה תקו |
|
|
| DJ RF |
תודה אחים שלי !!
אממ אני לומד באוסטרובסקי |
|
|
| DJ-Energy |
קנית טכניקס יא טחון מנאיק?
;) |
|
|
| warpedd_ |
ברוך הבא
בכל מקרה תציג את עצמך בט'רד
meet the crew
מרעננה חוץ ממני יש עוד את מורן
luckystrike
שעכשיו בצבא
אריק ARIK
מתגייס עוד איזה שבועיים
אני ורועי
HELLCOPTER
ממטרו עולים ליב |
|
|
| DJ RF |
ככה מפרט ציוד קיים שלי...
פטיפונים
--------
SL - 1200 Technics X2
מיקסר
-----
SH -DJ1200 Technics
מחטים
-----
Stanton 500 II X2
Stanton 680 EL II X2
Orofon Concorde NIGHT CLUB
אוזניות
-------
AKG k-100
רמקולים
-------
Toa 300W
מגבר
----
Sound Master Pro 800W
ציוד עתידי בקרוב מאוד !
-----------------------
מיקסר
-----
Soundcraft 500
CDJ
---
Pioneer CDJ S-100 X2
Denon DNC640 X2
=] =] =] |
|
|
| Q-PiXeL |
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
יש לך יותר מ4 מחטים ואתה עוד רוצה לקנות חדשות?!
למה אתה רוצה לקנות שתי נגנים?
אולי תשקיע כבר בפיוניר 1000
והמיקסר של סאונדקראפט שווה משהו?!
המממ... בקושי שמעתי על החברה הזאת (איזה אחד פעם ניסה למכור לי מיקסק שלהם)
ועכשיו שוב
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
מאיפה יש לך כל כך הרבה כסף? |
|
|
| Vman |
אני יכול להשיג לך כל מחטים של
ORTOFON
באחלה מחירים ישירות מהיצרן בקוריאה
אם אתה מעוניין דבר איתי פה או באי מייל או באי סי קיו |
|
|
| Hell_Copter |
עוד אחד מרעננה...
ואנחנו כבר 6 למי שלא יודע...
תומר מורן צח אריק אני ועכשיו רון
בכל מקרה אחי... ברוך הבא לפה אני רועי ואני מקווה שתמצא את הציוד שאתה מחפש... בדוגרי אני לא יכול לעזור לך... אבל אני לא יתנגד לבוא אליך מדי פעם להשתמש בו קצת :D |
|
|
| DJ RF |
טוב בכל מקרה אתה מוזמן אלי מתי שאתה רוצה
תצור קשר איתי באייסיקיו 52338182
ובכלל כל אחד יכול לצור איתי קשר
אמממ Soundcraft
הם אחת החברות הטובות בעולם
הם מיצרות ציוד מקצועי אשר כמעט ולא מגיע לארץ בגלל הביקוש הנמוך שלו
הם מיצרות בוקסות לרדיו כמו שיש למשל ב BU שם יש להם Soundcraft
מי שמוכר לי את הציוד שבא בקרוב זה רוברט גיטלמן
חבר שלי =]
אם תרצה מידע על החברה או בכלל על משהו
בכיף תצור איתי קשר ! |
|
|
| Q-PiXeL |
אז אני מבין שזה מיקסר אולפן, כן?
טוב בזה אין לי מושג.. |
|
|
| DJ RF |
לא זה לא מיקסר אולפן
המיקסר עצמו 6 ערוצים 2 מסטארים ובלה בלה בלה
המון דברים נוספים
הוא עולה בכמה רמות על ה Pioneer 600
האיכות סאונד שלו הכי גובהה בשוק של המיקסרים ! |
|
|
|
|