|
מחפש ציוד
|
View this Thread in Original format
| DJ RF |
שלוש אנשים
ככה אני מחפש ציוד מסוים
מיקסר Pioneer DJM-600 Pro DJ Mixer
CDJ Pioneer S-100
מחטים לפטיפונים של NIGHT CLUB
כל המעוניין אנא אשר פה הודעה |
|
|
| arik |
קודם כל גבר
אתה לא נכנס לבית של מישהו בפעם הראשונה בלי להציג את אצמך
דבר שני יש טרד מיוחד למה שאתה מחפש
ודבר שלישי נעים מאד אני אריק
וגם אני מרעננה!!!
רגע זה אומר שעכשיו רעננה שולטים לא?!!!!:D :D :D :D |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by arik
רגע זה אומר שעכשיו רעננה שולטים לא?!!!!:D :D :D :D |
למה רעננה אחי ????
רמת גן !!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| NaOren |
ראסמי ר"ג...
אנחנו 4 מרמת גן.... |
|
|
| DjChook |
5
(אם תכלול אותי כמו שצריך)
:D :D :D |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
5
(אם תכלול אותי כמו שצריך)
:D :D :D |
נו....
גם אנחנו 5 |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
5
(אם תכלול אותי כמו שצריך)
:D :D :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:eyespop: :tongue3 :happy2: :haha: :crazy: :tongue2 |
|
|
| DJ-Energy |
קוחדם כל אחי
בשביל ציוד כזה אתה צריך הרבה כסף......
שתיים
בשביל מה אתה צריך מחטים של
orfoton
אם אתה בכלל קונה
cdjs?!?!? |
|
|
| warpedd_ |
| אחי מאיפה אתה ברעננה |
|
|
| DJ RF |
טוב אריק צודק !
ככה....
קוראים לי רון פרידמן אני מרעננה ב 16 וחצי
התחלתי לתקלט לפני שנה וקצת על פטיפונים בלבד
יש לי אובססיה לפטיפונים שלי !
נא להיזהר =]
למדתי בקרוס של רדיו BU לפני שנה וחצי
מאז אני בעניניים !!
סגנונות מוזיקה מעודפים - בתחלס אני אוהב הכל
אבל הכי טראנס , פסיכודאלי , פרוגרסיב , קלאב טראנס
=] |
|
|
| Dj Black-Dragon |
הולהההה עוד חובב טראנס פסיכודלי לרשימה.... :clown:
ברוך בואך ילדון
תרגיש בבית
כמו שאתה רואה האנשים פה אחלה
ודרך אנחנו (אני) שולט בפורום אני הכי הרבה פה
כן בטח..
הקיצר תרגיש חופשי להתייעץ,להגיב, לחדש ולהעלות סטים שלך אחי |
|
|
|
|