return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Tech Support
View this Thread in Original format
DJ-Energy
טוב חבר'ס..
בא אלי
DJ RF
עם רעיון טוב
הוא ביקש שנפתח טרד והוא יוכל לענות לכם על כל השאלות שיש לכם בקשר למערכות של תקלוט וכו...

אז אחראי על הטרד הזה יהיה
DJ RF
אז בבקשה תפנו אליו את כל השאלות

תודה!
DJ RF
שלום

מה נשמע ? אחי למוזיקה !


ככה בכל מקרה אני יעזור לכם בכל שאלה אפשרית.

במקרים דחופים
מספר האייסיקיו שלי הוא 52338182

אנא ציינו שאתם מהפורם מתי שאתם מבקשים אישור.

#תזכרו בבקשה שאני לא היחיד עם בעיות יש לי חברה הורים אין עבודה אין כסף - קיצר בעיות אז אם לוקח לי זמן לענות תבינו ואני יעשה כל מאמץ אפשרי#


תודה

רון פרידמן
Q-PiXeL
לא הבנתי תמטרה של הת'רד הזה...
מערכות של תיקלוט?
יש לנו הריי תת'רד של הציוד וכל מה שקשור לתיקלוט...
NaOren
סבבה גבר...
DJ RF
פה אני יעזור לך עם כל בעיה טכנית שאתה סובל ממנה
DjChook
quote:
Originally posted by DJ RF
פה אני יעזור לך עם כל בעיה טכנית שאתה סובל ממנה



פששש בחור נחמד אתה

לפחות לא ישר פתחת טרדים על זה שאתה רוצה שיביאו לך גישה לאפטיפי של
POW
וכו
DJ RF
חחחח תודה אחי !

אני עוזר במה שאני יכול :crazy:
Q-PiXeL
טוב שיהיה... :p
למרות שאני עדיין חושב שהת'רד של הציוד מספיק...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
טוב שיהיה... :p
למרות שאני עדיין חושב שהת'רד של הציוד מספיק...


אחי
אל תהיה אנטי
הוא רוצה לעזור
תן לו לעזור!
arik
טוב אני מוכן לתת לזה ניסיון

אז קקה
יש לי מיקסר מעפן פשוט של GEM SOUND
ואין לי את שאר הציוד

1.לזרוק אותו
2.לזיין אותו
3.לעשות כאילו אני ממקסס
4.לתרום אותו
5.אולי אפשר לעשות איתו משהו יעיל???????????????????????????

DJ RF
אריק זה אתה מהקפוארה נכון ?

תחזיר ת'דיסקים =]

ככה יש כמה אפשרויות....

אם אתה מועניין לנסות להיות DJ או MP

תשאיר אותו אצלך תדאג שלא יעלה עליו יותר מידי אבק

ותקנה בסופו של דבר שתי פטיפונים או CDJ

אפשרות שניה

זה למכור אותו לכל מי שמעוניין במיקסר

טוב לא טוב, אולי מישהו מחפש פשוט משהו זול

אני לא יודע בדיוק איזה מיקסר זה אז אני לא יכול להגיד לך מחיר מומלץ

תבוא אלי לאייסיקיו ונדבר על מחירים אולי אפילו אני יקח לך אותו מהידים.

אבל הכי חשוב לא לזרוק - לא משנה מה ציוד לא זורקים זה לא בחורה זה יותר טוב !!!!!
NaOren
quote:
Originally posted by DJ RF




אבל הכי חשוב לא לזרוק - לא משנה מה ציוד לא זורקים זה לא בחורה זה יותר טוב !!!!!



טוווווווווווווווווווב....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement