| DJ RF |
אריק זה אתה מהקפוארה נכון ?
תחזיר ת'דיסקים =]
ככה יש כמה אפשרויות....
אם אתה מועניין לנסות להיות DJ או MP
תשאיר אותו אצלך תדאג שלא יעלה עליו יותר מידי אבק
ותקנה בסופו של דבר שתי פטיפונים או CDJ
אפשרות שניה
זה למכור אותו לכל מי שמעוניין במיקסר
טוב לא טוב, אולי מישהו מחפש פשוט משהו זול
אני לא יודע בדיוק איזה מיקסר זה אז אני לא יכול להגיד לך מחיר מומלץ
תבוא אלי לאייסיקיו ונדבר על מחירים אולי אפילו אני יקח לך אותו מהידים.
אבל הכי חשוב לא לזרוק - לא משנה מה ציוד לא זורקים זה לא בחורה זה יותר טוב !!!!! |
|
|