| DJ RF |
מה קורה ?
ככה נתקלתי בבעיה שיש לכולם עם תקליטים !
למרות שהמחט שלך טובה חדשה והזרוע מכוונת והכל פרפקט
לפעמים המחט עדיין קופצת שאתה מחזיק או מזיז תקליט עם היד !
אז הבעיה היא בעצם שלפעמים החור בתקליט גדול וגורם למחט לזוז לצדדים בזמן
הכיוונון עם היד.
אז הפתרון לבעיה זו הוא בעצם....
לקחת מדבקה רגילה לשים על החור ולעשות חור מדוייק לפי הפין של הצלחת
של הפטיפון.
זה עובד בכל פעם !
אם זה לא עובד יש מצב התקליט שלכם עקום שגם זה קורה !
לכל בעיה טכנית אחרת תשאירו לי הודעה פה !
DJ RF |
|
|