|
Blokker (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
hier trouwens vorige week ook nog wat gebeurd, in Krimpen a/d IJssel, das 5 km verderop dan, winkelier doodgeschoten door een 14-jarige (:eyes: ) Marokaan, ventje pleegde een overval, winkelier ging em d8 ik achterna, verder weet ik het niet helemaal maar het moet toch niet gekker worden |
Las dit ook in de plaatselijke krant en volgens de zus van de winkelier die het zag gebeuren schot de verdachte hem gewoon dood.
Kijk je heb goeie en slechte en wat mij opvalt is dat de allochtone wat meer slechte hebben. Maar ik wil ze zeker niet allemaal over 1 kam halen. Wel vind ik dat hier veel harder tegen opgetreden moet worden en dat Nederland niet zo tolerant moet moet zijn bij het in laten van deze allochtonen.
En wat betreft Blokker, hij heb het grootste recht het te zeggen en is helemaal niet laf. Hij is het gewoon zat dat er in zijn fillialen gewoon elke keer word ingebroken of dat ze overvallen worden. En hij concludeert gewoon dat het meestal Allochtonen zijn. Klaar |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Rinus
En wat betreft Blokker, hij heb het grootste recht het te zeggen en is helemaal niet laf. Hij is het gewoon zat dat er in zijn fillialen gewoon elke keer word ingebroken of dat ze overvallen worden. En hij concludeert gewoon dat het meestal Allochtonen zijn. Klaar |
ik heb niet gezegd dat het laf is, maar dat het slecht is dat hij dit hardop zegt. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
lees de dik gedrukte letters, verder zeg ik niets |
ja wat wil je hier nou mee zeggen...??? ik heb geen politierapport dus ik weet de details niet, feit is dat een 14 jarige marokaan em doodschoot......het gaat mij ff om de leeftijd niet om het hele verhaal er omheen :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik heb niet gezegd dat het laf is, maar dat het slecht is dat hij dit hardop zegt. |
ik denk dat het niet slecht is, laat het de mens wakker schudden |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik heb niet gezegd dat het laf is, maar dat het slecht is dat hij dit hardop zegt. |
mag iemand niet voor zn mening uitkomen dan, het lijkt wel alsof niemand de waarheid wil horen.
Ik heb trouwens gehoord dat die blokker al volop met de dood wordt bedreigd. |
|
|
| DjSuez |
| ik vind t goed dat hij het zegt, feiten zijn feiten en de samenleving moet nou eens stoppen met daaromheen draaien. Ik heb er al een brief over naar t AD geschreven. iemand vond daar ook dat niet alle allochtonen crimineel zijn, en dat blokker alle allochtonen op een hoop veegde, maar veel criminelen zijn allochtoon, niet alle allochtonen zijn crimineel, mooie vergelijking: alle mussen zijn vogels, maar niet alle vogels zijn mussen. |
|
|
| junis |
| Allochtonen die niet willen integreren moeten wegwezen. Ze moeten blij zijn dat ze hier de kans hebben op een beter leven, daarom moeten ze zich ook aanpassen aan het leven in nederland. kunnen ze dit niet, moeten ze opzouten! |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by junis
Allochtonen die niet willen integreren moeten wegwezen. Ze moeten blij zijn dat ze hier de kans hebben op een beter leven, daarom moeten ze zich ook aanpassen aan het leven in nederland. kunnen ze dit niet, moeten ze opzouten! |
IDD. Het is wat grof gezegd en je zal wel weer reacties krijgen dat je racist ben enzow, maar je hebt gewoon gelijk. |
|
|
| Dj Lex |
| Ja allemaal heel leuk hoor om dit soort reacties te spuien, maar zo is deze thread dus weer met 3 pagina's geclosed. Lees dan de PF thread maar erop na ofso. |
|
|
| junis |
| quote: | Originally posted by Teknikol
IDD. Het is wat grof gezegd en je zal wel weer reacties krijgen dat je racist ben enzow, maar je hebt gewoon gelijk. |
Ik vind gewoon dat we veelste soft zijn voor dit soort mensen die niet willen integreren...... watnou "willen"??? Als je hier komt wonen pas je je maar gewoon lekker aan.... |
|
|
| junis |
| Ik hou me dr verder wel buiten lex ;) |
|
|
| Gurian |
[quote][i]Originally posted by Junis[i]
Ik vind gewoon dat we veelste soft zijn voor dit soort mensen die niet willen integreren...... watnou "willen"??? Als je hier komt wonen pas je je maar gewoon lekker aan....[quote]
Alleen is dat een probleem want er zijn veel allochtonen die hier illegaal zijn. Ik heb laatst een documentaire gezien waarin ze ook illegalen volgden vanaf hun land tot in de EU. Meestal wanneer ze in de EU zijn kunnen ze gaan en staan waar ze willen. Er zijn altijd wel mensen/familie die ze helpen.
Deze krijgen geen verplichte integratieprogramma. Hier zijn dus veel overvallen mee op te lossen want veel van deze mensen moeten toch aan geld weten te komen.
En ik wil niet als een racist over komen maar ik vindt dat je wel je mening moet kunnen geven. |
|
|
|
|