|
Blokker (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Yeh,dan gaak r 1 groot partyland van maken:toocool: |
|
|
| junis |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Waarom haat je de VVD :conf: |
Ze komen voor mij teveel op voor de welgestelde burger. Alles draait bij hen om de economie. |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by junis
Ze komen voor mij teveel op voor de welgestelde burger. Alles draait bij hen om de economie. |
Veel mensen hebben die mening, en de VVD komt er ook niet zomaar meer vanaf. Hoewel het volgens mij wel meevalt. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by junis
Ze komen voor mij teveel op voor de welgestelde burger. Alles draait bij hen om de economie. |
Lekker kortzichtig.
En dan is LPF zeker alleen tegen buitenlanders,
En de CDA is christelijk,
En de PvdA komt op voor de lagere klassen,
En alle buitenlanders zijn crimineel.
Is het niet?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| junis |
hmz, als jij het zo wilt noemen.
Ik heb mij er wel degelijk in verdiept tijdens de verkiezingen. Ik heb alle partyen toendertijd goed met elkaar vergeleken en ben echt niet zomaar wat in het rond aan het roepen..
Dit is gewoon mijn mening die ik geef over deze party nadat ik goed de partyen heb vergeleken. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
tja...wat doe je eraan....hmm
wil wel ff zeggen trouwens dat ik t een beetje triest vind om t buitenland erbij te betrekken (nederland minste blauw op straat in vergelijking met buitenland), want hoe het ervoor staat in nl, zou ik met geen enkel land willen ruilen. Best fijn als ze in Duitsland meer blauw op straat hebben, maar dat heeft verder geen te zeggen over geweld (kennelijk!).
|
hier ben ik het nie mee eens(ook al is dit al weer tijdje geleden gepost)
Was vorige week in la france, en na het stappen daar (zuipuhh) liepen paar maatjes van me btje blij te doen met vuilnisbakken (zeepkistenrace whehe) en dr kwam dus gelijk gendarmeriebusje aan, gasten in busje, flink bang gemaakt, nog wat omgegooide dingen rechtop gezet en uiteindelijk weer vrijgelaten..
Door dit soort 'klein' crimineel gedrag al nie meer te tolereren, pak je het probleem bij de oorsprong aan.. Dus ik ben ervoor om veel strengere straffen te geven bij criminele activiteiten, en ook de kleine criminaliteit harder aan te pakken.
wat een intellectueel gebabbel hier zeg :rolleyes: :rolleyes: (krijg je ervan als je een hele nacht in een bus doorbrengt whehe :)) |
|
|
| Miss Proximus |
| jij bent ervoor om gewoon van heel Nederland een gevangenis te maken :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jij bent ervoor om gewoon van heel Nederland een gevangenis te maken :) |
Nee, maar t moet geen criminele speeltuin worden (blijven!) |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Nee, maar t moet geen criminele speeltuin worden (blijven!) |
idd! strakke poast alweer zo na die reis...:D
Ze moeten hier dat No-Tolerance beleid invoeren wat die burgemeester Guiliano ofzo in New York heeft gedaan, dat werkt tenminste, gewoon gelijk straffen, en zwaar! En dan geen gezeik, want je doet iets fout, en dat zul je dan weten ook, werkt heel goed, en de 'normale mensen' hebben bijna nergens last van, op een paar incidenten met fouten erin na, maar dat vind ik het wel waard, op zoveel succes. |
|
|
| Pjotr G |
wat denk je dta er in nederland gebeurt als je tegen een vuilnisbak trapt en de politie ziet je?
een vriend trapte een keer tegen een verkeersbord, werd met t busje meegenomen en zat de halve nacht in n cel |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
wat denk je dta er in nederland gebeurt als je tegen een vuilnisbak trapt en de politie ziet je?
een vriend trapte een keer tegen een verkeersbord, werd met t busje meegenomen en zat de halve nacht in n cel |
Probleem is dan alleen dat er in Nederland veel minder blauw op straat is dan in Frankrijk, dus dan zal dat ook nog moeten veranderen.. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Jappio
Probleem is dan alleen dat er in Nederland veel minder blauw op straat is dan in Frankrijk, dus dan zal dat ook nog moeten veranderen.. |
ja maarja, ik vind niet dat je dat met elkaar kan vergelijken.
in een of ander toeristisch plaatsje in zuid-frankrijk, waar veel zuipende opgeschoten jongeren komen, zal idd wel meer politie op de been zijn dan in schubbekutteveen in nederland!
lijkt me ook niet meer dan logisch.. |
|
|
|
|