|
צבא SUCKS !!!!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
היום קיבלתי פס שזה אומר שהולכים בערב וחוזרים מחר בבוקר
אני עדיין בבקום.....הכי מגעיל שם בעולם !!! |
|
|
| DjChook |
Shook in the forummmmmmmmm
סתם אחי עזוב, אורן סוף סוף הלך
שיגע אותי....
קיצר אני מקווה שתסתדר אחוקי ויהיה טוב |
|
|
| eXeTik |
קטעים, דחקות, חבר'ה טובים, משהו...?
תזכיר לי למה התגייסת? |
|
|
| Tarantula |
sucks,
אבל אין מה לעשות.. חובה ללכת לצבא... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
welcome new guy |
זאת בת, עם ניק מוזר ואוואטאר מפחיד רצח אבל בת... :) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by eXeTik
זאת בת, עם ניק מוזר ואוואטאר מפחיד רצח אבל בת... :) |
מוזר מוזר, אבל לפחות מקורי :D
לך תמצא עוד אחת עם ניק כזה:haha: |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחח
I wish I could fight like a tarantula
ברוך הבא...
יאללה אני זז חזרתי לשנייה הביתה
:D |
|
|
| Tarantula |
[QUOTE]Originally posted by MoSH_MaN
חחחח
I wish I could fight like a tarantula
חחח... לא כדאי לך לראות למה אני מסוגלת
:D :D
הכינוי הזה לא סתם!:D :happy2: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Tarantula
הכינוי הזה לא סתם!:D :happy2: |
גם לך יש 8 רגלים ושערות בתחת?! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by eXeTik
גם לך יש 8 רגלים ושערות בתחת?! |
חחח... לא ככול הזכור לי, אבל שניה אני אבדוק..:D :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
באסה עם הצבא אחי!!!!
וברוכה הבאה טרנטולה |
|
|
|
|