|
צבא SUCKS !!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
יהל אחי
תתעודד אתה לא תשרת שם כל השירות
גם אני הייתי מסופח לבקו"ם וזה לא היה כל כך נורא
אתה כולה צריך לבנות שם קומבינות וכמה שיותר מהר,
להתייחס לזה בשיא הסבבה כאילו מחר אתה משתחרר
(וואי יצא לי חרוז אחולמניוק!)
ותאמין לי, הזמן טס כשנהנים
:)
הנה קח אותי לדוגמא, הייתי אמור לצאת לרגילה ב22 לחודש
(זה בגלל שיש לי ת'רייב הענק הזה ב27 וגם יכול להיות שב26 אני יתארך בתוכנית "אלקטרה" ברדיו 106FM)
והנה, כמעט בטוח שבוטלה לי שוב הרגילה בגלל איזה אימון מאפן שיש לנו באותו השבוע אבל חפיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני יודע שאם אני יתבאס, לא יעבור הזמן!
נ.ב
ברוכה הבאה
ובא לי טילון! |
|
|
| yahel222 |
לא אחי (גיל) אני שיא הקומבינות שם
יעני הבאתי פתור מנעליים אני בא לך עם ריף לבסיס
ועד עכשיו ישנתי שם כולה לילה אחד כל יום הבאתי פס הביתה
לישון שם מסריח
והכי מגעיל זה לא שעושים דברים
להפך....אתמול בא אלי הרס"פ ולעוד חבר עושה לנו תנקו תשירותים אני יביא לכם פס הלכנו ניקנו בכיף הורדנו חולצות הסתובבנו שם כמו לא יודע מה הכי שכונה רסמי היה כיף
היום למשל כל היום חיכיתי.....אשכרה באתי 7 וחצי וחיכיתי בערך 11 שעות
יושבים לא עושים כלום....התחלתי לעשן שם מרוב עצבים של לחכות
לא ידעתי מה איתי
אני פרופיל 72 אז בהתחלה עשו לי שיבצו אותי לתותחנים
אז היה לי בעיות ת"ש אז הוציאו אותי הייתי יומיים בת"ש הבאתי מהם פס הביתה ביום השני דחו תבקשה
באותו יום ישנתי שם בפלוגה ב....מי שיגיע בקרוב יבין כמה זה חרא תתפללו להיות בפלוגה ה למה שם הכל שכונה יושנים כל היום מפקדים חפיף
פלוגה ב כמו מחנה ריכוז מפקדים באלהים נאצים יושנים 20 באהל (בפלוגה ה למשל רק 4 באהל...פלוגה א 10 באהל...ב הכי מגעיל !!! )
קיצר היום ראיתי קצין מיון אז בגלל שאני מכיר שם אחד אז סידר לי ככה
עושה טירונות 02 יעני הכי קלה זה הכי חשוב לי (כי פרופיל שלי זה של טירונות 03 של שריון תותחנים נ"מ דברים הכי מסריחים)
ואחרי זה קורס חובשים בצריפין
ואז אני נהיה מדריך חובשים בצריפין
גם לא קרבי....די קרוב לבית (ראשון - ר"ג 20 דקות באופנוע)
וגם הכי קל לצאת מזה.....הכי חשוב טירונות 02 אולי אני יצא עם חברים שלי בעזרת השם |
|
|
| eXeTik |
| אני דווקא מת לעשות טירונות 04 |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני דווקא מת לעשות טירונות 04 |
של מזה?
02 זה כלל צהל"י יעני גובניקים
03 זה שריון תותחנים נ"מ ועוד כמה כאלה בסגנון
05 זה חי"ר (למרות שאחרי זה חייבים להשלים ל07)
06 אני יודע זה הנדסה קרבית נדמה לי
07 זה סיירות ודברים מובחרים
04 לא יודע..... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yahel222
של מזה?
02 זה כלל צהל"י יעני גובניקים
03 זה שריון תותחנים נ"מ ועוד כמה כאלה בסגנון
05 זה חי"ר (למרות שאחרי זה חייבים להשלים ל07)
06 אני יודע זה הנדסה קרבית נדמה לי
07 זה סיירות ודברים מובחרים
04 לא יודע..... |
וואלה, אז כנראה התבלבלתי... התכוונתי 07 |
|
|
| itamarsan |
| אחי על תדאגג יהיה בסדרררר למרות שמה זה חרא לישון בבקווםם אני יודע אישית אבל לא נוראאא בקרוב תסתדר יתייחסו עלייך קצת חרא אבל לא נוראאא:toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by oDrori
נראה לי טרנטולה היא האני הישראלית של ג'ולי
:p
|
הלו הלו.. בלי השוואות אני מבקשת!
אני זאת אני ואין להשוואת אותי עם אף אחת.. או אחד!:D :toocool: |
|
|
| DjNumShum |
טירונות 04 עושים קורס טיס אם אני לא טועה
אני הולך להיות קרבי
אבל לעשות טירונות 02
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני דווקא מת לעשות טירונות 04 |
אין 04 |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
טירונות 04 עושים קורס טיס אם אני לא טועה
אני הולך להיות קרבי
אבל לעשות טירונות 02
:) |
סיירת שק"ם אחי? :) |
|
|
| luckystrike |
אחי אל תשתבז !!!
עברתי גם אני תקופה זבל בצבא אבל עכשיו זה נגמר !
היום עזבתי את הבסיס המסריח הזה סופית !
וביום שני אני כנראה עובר להיות מפקד חולייה פיקודית של חובשים קרביים
וגם של חובשים מילואימניקים שגוייסו בצו 8 ...
ברוך השם עברתי - איזה חודש סיוט ...
בקיצור אני יודע כמה הבקו"ם יכול להיות משביז - אם אתה רוצה
חבר שלי במיון שם של כל הוועדות קורסים
אם אתה צריך עזרה שם בקטע הזה אולי הוא יכול לעזור |
|
|
|
|