return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
צבא SUCKS !!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter

וברוכה הבאה טרנטולה


או.. לפחות מישהו פה יודע לקבל אנשים כמו שצריך!
תודה, תודה , תודה!!:D :D :haha: :tongue2
DjChook
סורי לבאס אותך מאמי אבל זה דווקא נראה שיא ההעתקה

למה יש פה מישהי לא זוכר מאיפה שקוראים לה

Julie_spider

וגם לה יש אווטר וחתימה עם עכבישים

חפיף
תרשמי על עצמך הכל (גם בנוגע לבדיקת רגליים) בטרד המתאים למעלה

MEET THE CREW

סלאמת
NyKoN
ברוכה הבאה
ואחי
אתה ג'ובניק?
מה ציפית? שיהיה כיף לעשות עבודות גננות ולמכור טעמי בקיוסק?
arik
ברוכה הכאה למשפחת טראנס
!!!!!
תאמיני לי ברגע שתתרגלי אלינו יהיה לך הכי כף שבעולם פה
DJ-Energy
Welcome Tanrantula!

;)

ואחי
אל תדאג, עוד 3 שנים למנייק
:)
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
סורי לבאס אותך מאמי אבל זה דווקא נראה שיא ההעתקה

למה יש פה מישהי לא זוכר מאיפה שקוראים לה

Julie_spider

וגם לה יש אווטר וחתימה עם עכבישים

חפיף
תרשמי על עצמך הכל (גם בנוגע לבדיקת רגליים) בטרד המתאים למעלה

MEET THE CREW

סלאמת


תאמין לי שכשנרשמתי לא ראיתי אותה...:D
ובן טרנטולה לעכביש יש הרבה הבדל!:D :haha:
NaOren
דבר ראשון שלום לך טרנטולה...
דבר שני - חן אתה על הזיין שלי
Tarantula
תודה תודה לכול המברכים למיניהם! :D :D
luv u ppl!!!:D :happy2: :tongue2
MoSH_MaN
חחח אפשר להרגע

מרוב אהבה תעקצי אותנו
oDrori
נראה לי טרנטולה היא האני הישראלית של ג'ולי
:p

אחי תחזיק מעמד זה רק ההתחלה... אין לי מושג איך מתעודדים מחרא כזה...

warpedd_
אחי לא נורא

תגיד איזה טירונות אתה עושה

אההה
טרנטולה
welcome to the club...


;)
DjNumShum
אחי אתה בינתיים רק מסופח לבקום זה הכי מבאס חכה קצת עוד מעט יוציאו אותך לטירונות ואז שתדע לאן אתה הולך בטוח יההי פחות משעמם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement