|
צבא SUCKS !!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וברוכה הבאה טרנטולה |
או.. לפחות מישהו פה יודע לקבל אנשים כמו שצריך!
תודה, תודה , תודה!!:D :D :haha: :tongue2 |
|
|
| DjChook |
סורי לבאס אותך מאמי אבל זה דווקא נראה שיא ההעתקה
למה יש פה מישהי לא זוכר מאיפה שקוראים לה
Julie_spider
וגם לה יש אווטר וחתימה עם עכבישים
חפיף
תרשמי על עצמך הכל (גם בנוגע לבדיקת רגליים) בטרד המתאים למעלה
MEET THE CREW
סלאמת |
|
|
| NyKoN |
ברוכה הבאה
ואחי
אתה ג'ובניק?
מה ציפית? שיהיה כיף לעשות עבודות גננות ולמכור טעמי בקיוסק? |
|
|
| arik |
ברוכה הכאה למשפחת טראנס
!!!!!
תאמיני לי ברגע שתתרגלי אלינו יהיה לך הכי כף שבעולם פה |
|
|
| DJ-Energy |
Welcome Tanrantula!
;)
ואחי
אל תדאג, עוד 3 שנים למנייק
:) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
סורי לבאס אותך מאמי אבל זה דווקא נראה שיא ההעתקה
למה יש פה מישהי לא זוכר מאיפה שקוראים לה
Julie_spider
וגם לה יש אווטר וחתימה עם עכבישים
חפיף
תרשמי על עצמך הכל (גם בנוגע לבדיקת רגליים) בטרד המתאים למעלה
MEET THE CREW
סלאמת |
תאמין לי שכשנרשמתי לא ראיתי אותה...:D
ובן טרנטולה לעכביש יש הרבה הבדל!:D :haha: |
|
|
| NaOren |
דבר ראשון שלום לך טרנטולה...
דבר שני - חן אתה על הזיין שלי |
|
|
| Tarantula |
תודה תודה לכול המברכים למיניהם! :D :D
luv u ppl!!!:D :happy2: :tongue2 |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח אפשר להרגע
מרוב אהבה תעקצי אותנו |
|
|
| oDrori |
נראה לי טרנטולה היא האני הישראלית של ג'ולי
:p
אחי תחזיק מעמד זה רק ההתחלה... אין לי מושג איך מתעודדים מחרא כזה... |
|
|
| warpedd_ |
אחי לא נורא
תגיד איזה טירונות אתה עושה
אההה
טרנטולה
welcome to the club...
;) |
|
|
| DjNumShum |
| אחי אתה בינתיים רק מסופח לבקום זה הכי מבאס חכה קצת עוד מעט יוציאו אותך לטירונות ואז שתדע לאן אתה הולך בטוח יההי פחות משעמם |
|
|
|
|