return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
צבא SUCKS !!!!
View this Thread in Original format
yahel222
היום קיבלתי פס שזה אומר שהולכים בערב וחוזרים מחר בבוקר
אני עדיין בבקום.....הכי מגעיל שם בעולם !!!
DjChook
Shook in the forummmmmmmmm

סתם אחי עזוב, אורן סוף סוף הלך

שיגע אותי....

קיצר אני מקווה שתסתדר אחוקי ויהיה טוב
eXeTik
קטעים, דחקות, חבר'ה טובים, משהו...?
תזכיר לי למה התגייסת?
Tarantula
sucks,
אבל אין מה לעשות.. חובה ללכת לצבא...
DjChook
welcome new guy
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
welcome new guy


זאת בת, עם ניק מוזר ואוואטאר מפחיד רצח אבל בת... :)
Tarantula
quote:
Originally posted by eXeTik


זאת בת, עם ניק מוזר ואוואטאר מפחיד רצח אבל בת... :)


מוזר מוזר, אבל לפחות מקורי :D
לך תמצא עוד אחת עם ניק כזה:haha:
MoSH_MaN
חחחח

I wish I could fight like a tarantula


ברוך הבא...
יאללה אני זז חזרתי לשנייה הביתה
:D
Tarantula
[QUOTE]Originally posted by MoSH_MaN
חחחח

I wish I could fight like a tarantula


חחח... לא כדאי לך לראות למה אני מסוגלת
:D :D
הכינוי הזה לא סתם!:D :happy2:
eXeTik
quote:
Originally posted by Tarantula
הכינוי הזה לא סתם!:D :happy2:


גם לך יש 8 רגלים ושערות בתחת?!

Tarantula
quote:
Originally posted by eXeTik


גם לך יש 8 רגלים ושערות בתחת?!


חחח... לא ככול הזכור לי, אבל שניה אני אבדוק..:D :haha:
Hell_Copter
באסה עם הצבא אחי!!!!


וברוכה הבאה טרנטולה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement