|
Black & Blue 2011
|
View this Thread in Original format
| hotbreaker |
| J'ai entendu que c'étais de retour au Stade... ?? |
|
|
| FunKenLouis |
Dimanche 9 Octobre
Stade Olympique
Billets en vente début juillet environ
2 salles : House & Trance |
|
|
| hotbreaker |
| Ohh.. au Stade...need big sound systeme.. :eyespop: |
|
|
| FunKenLouis |
| quote: | Originally posted by hotbreaker
Ohh.. au Stade...need big sound systeme.. :eyespop: |
C'est pas sur le terrain principal
C'est dans dans les grandes hauteurs
Pas de problemes de son |
|
|
| hotbreaker |
| Ahh bonne nouvelle ! merci |
|
|
| Marcus007 |
where swirl was?
SWIRL :gsmile: |
|
|
| FunKenLouis |
| quote: | Originally posted by Marcus007
where swirl was?
SWIRL :gsmile: |
Think so yes :) |
|
|
| AY STAR |
i heard john o callaghan & w&w are in the trance room
any idea on whos in the house room? |
|
|
| FunKenLouis |
HOUSE ROOM
To be announced
TRANCE ROOM
W&W
John O'Callaghan
Marcus Schossow
Artento Divini
Mark Sherry
Ummet Ozcan
Offset
& More |
|
|
| Spin Laden |
| I predict Chus and Ceballos, Mark Anthony and Palais des Congres :p |
|
|
| AY STAR |
| quote: | Originally posted by Spin Laden
I predict Chus and Ceballos |
i looked them up already...they are doing some boat cruise in south america or something that weekend :(
iam hopeing for someone along the lines of digweed,tenaglia,dj vibe,calderone,carl cox |
|
|
|
|