|
Zomerplannen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by christina
oei, ontslagen? |
Neuh, gewoon mijn huidige job kotsbeu. En ik ben nog wat jong voor een burn/boreout, dus ik wil snel iets anders.
Daarmee nog geen vakantie geboekt, maar ik zou wel eens werk moeten maken van die Dance Valley tickets :o |
|
|
| TOR |
| Geen vakantie, veel werk voor de boeg en als alles goed gaat verhuis naar onze nieuwe woonst.. Tussenin probeer ik wat evenementen mee te pikken. |
|
|
| djcresto |
Al een week in Portugal gezeten (Lissabon, Porto en Coïmbra)
Een weekendje Malmedy
Een weekje Frankrijk
Een weekendje badminton training
Eventueel nog een citytrip eind september/oktober |
|
|
| Progrez |
| Het is een weekend Edinburgh geworden op 16 en 17 juli voor Heart of Midlothian - Antwerp. Dat kon erger. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by TOR
Geen vakantie, veel werk voor de boeg en als alles goed gaat verhuis naar onze nieuwe woonst.. |
nog steeds in brugge? |
|
|
| Xilver |
| Volgende week Werchter. Iron Maiden godverdoemme! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by christina
nog steeds in brugge? |
Yep :)
Meer nog: 't slechts 500m van mijn vroegere ouderlijke huis :D |
|
|
| Kaidreas |
| Middle-east elke dag +30 graden:toocool: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Middle-east elke dag +30 graden:toocool: |
da's enkel plezant als er ook een zwembad is:D |
|
|
| Progrez |
| Groeten vanuit Corsica. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Al een week in Portugal gezeten (Lissabon, Porto en Coïmbra)
|
die trip heb ik in november gedaan: Porto - Coimbra - Lissabon om dan de voorlaatste dag terug te gaan naar Porto. In totaal 10 dagen daar geweest
oa ook de match Porto - Besiktas gezien (1-1) in de EL. Ons hotel lag vlakbij het stadion dus moesten we gewoon eens een match gaan kijken. In Coimbra hebben we dan het eerste weekend tussen de studenten op café gezeten om de match Porto - Benfica te volgen. Uitslag: 5-0.
edit: Config zat toen ook in Portugal, in Lissabon, dus hebben we daar eens afgesproken |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Progrez
Groeten vanuit Corsica. |
Ah, daar ben ik ook al vaak geweest. Geweldig eiland! |
|
|
|
|