return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Zomerplannen? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Progrez
Kijk eens aan, de Real ook. Corsica mag er zeker zijn. En dan zeker met een driedaagse voor het werk in het duurste hotel van het eiland terwijl het 28 graden is en ge weet dat het giet in België... Ik heb al slechter tripkes moeten doen.
christina
gisterenavond bbq in de tuin... die gemarineerde kippenbillen blijven toch het best!:D
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
die trip heb ik in november gedaan: Porto - Coimbra - Lissabon om dan de voorlaatste dag terug te gaan naar Porto. In totaal 10 dagen daar geweest

oa ook de match Porto - Besiktas gezien (1-1) in de EL. Ons hotel lag vlakbij het stadion dus moesten we gewoon eens een match gaan kijken. In Coimbra hebben we dan het eerste weekend tussen de studenten op café gezeten om de match Porto - Benfica te volgen. Uitslag: 5-0.

edit: Config zat toen ook in Portugal, in Lissabon, dus hebben we daar eens afgesproken

Ik vond het wel een leuke reis maar niet onvergetelijk. Coimbra was zeer mooi maar heb je wel op een dag bezocht. Lissabon was ook de moeite maar daar zaten we een dag te lang. Had liever een volledige dag in Sintra gezeten. Dat vond ik echt knap. Voor elk mooi huis staat in Lissabon toch wel een huis dat dringend renovatie nodig heeft. Van Porto hebben we ook 2 kanten gezien. De toeristische zondag langs het water, heel gezellig. De maandag erna druilerig begonnen en de binnenstad verkend. Een heel contrast. Ook vrij veel achterbuurten. We hebben voor de poorten van het stadion van Porto gestaan, hadden wat tijd over. Maar ze deden geen tours die dag.
Config
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
die trip heb ik in november gedaan: Porto - Coimbra - Lissabon om dan de voorlaatste dag terug te gaan naar Porto. In totaal 10 dagen daar geweest

oa ook de match Porto - Besiktas gezien (1-1) in de EL. Ons hotel lag vlakbij het stadion dus moesten we gewoon eens een match gaan kijken. In Coimbra hebben we dan het eerste weekend tussen de studenten op café gezeten om de match Porto - Benfica te volgen. Uitslag: 5-0.

edit: Config zat toen ook in Portugal, in Lissabon, dus hebben we daar eens afgesproken

indeed, dat was wel heel toevallig :)
Kaidreas
quote:
Originally posted by djcresto
Ik vond het wel een leuke reis maar niet onvergetelijk.

Ja je bent niet in Sagres geweest! :D
Real
Net een last-minute geboekt naar Mallorca, donderdag vertrekken we. Is iemand daar al geweest? Wij zitten aan de oostkust, vlakbij Portocristo.
Progrez
Ik, maar dat is zeven jaar geleden dus ik ken de details niet meer. Wij zaten in Palma, de place to be in Mallorca. Zeker eens bezoeken als ge van zatte Duitsers en Hollanders houdt. Der Bierkönig ... dat kot moet daar ondertussen cultureel erfgoed geworden zijn.
christina
niet vergeten, dit weekend, CRISIS FESTIVAL op het voetbalplein in erps-kwerps:D

http://crisisfestival.be/
MikeVee
Te ver om met de fiets te komen en schraal te doen (inde geest van het festival is eigen drank toch toegestaan en zijn de bonnetjes aan groothandelsprojzen neem ik aan?); niet goed genoeg om de auto voor te nemen. :D
christina
er zijn twee bussen vanuit leuven en ene die tot 's nachts rijdt!:D

djcresto
vrijdag vertrekken voor een weekje naar de provence met vrienden. Weekje zuipen, fretten en relaxen. Op het programma: zon, 28 graden en een zwembad.
Jakhira
Vanaf de 26ste zijn jullie voor 5 dagen van mij af :p

Zoals eerder aangehaald ga ik naar Birmingham, mijn enige echte thuis :)
Helemaal alleen, maar ik zie daar wel wat neven en nichten.

Op zaterdagmiddag naar Aston Villa gaan kijken, thuis tegen streekgenoot Wolverhampton. Ik ga wellicht veel shoppen ook, zo'n winkelstraten bestaan niet eens in België...
Dagje Lichfield ook zeker, waar ik geboren ben. Alsook de grote Dr. Samuel Johnson (vereeuwigd in Blackadder III :D)
In Stratford-upon-Avon (geboorteplaats van Shakespeare, helaas dus veel toeristen) ga ik met een achternicht op een 'narrow boat' varen. Altijd schattig gevonden, die dingen.

Enzovoort enzovoort...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement