|
Zomerplannen? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| nog een paar dagen en ik ben weg voor een weekje zee. 't zal deugd doen :) |
|
|
| Jakhira |
Morgen vertrekken :D
Het werd tijd, ik weet het :o |
|
|
| Config |
| 4daagse amsterdam:) |
|
|
| Xilver |
| A+ post. Would read again. |
|
|
| Jakhira |
| Het was gewoon een waarschuwing :gsmile: |
|
|
| Xilver |
| Bof, ik kom toch nooit in Aalst ;) |
|
|
| Jakhira |
| Je moet hier niet zijn ook, geloof mij :o |
|
|
| Kaidreas |
| moest je toch gaan, bezoek eens een hoge toren en neem je camera mee :) |
|
|
| Progrez |
| Nazomerverplichtingen: vijf dagen Polen, de voetbalwedstrijd Polen - Duitsland in Gdansk inclusief, voor een voorbeschouwing op het EK Voetbal 2012. |
|
|
| christina |
onlangs een bon van 400€ gewonnen voor Center Parcs!:D
dit zal iets voor binnen 2 weekends zijn :) |
|
|
| djcresto |
| Een weekend Boedapest in november. |
|
|
|
|