return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
"Nuclear Nation 2.0" (pg. 2)
View this Thread in Original format
mindshooter
Hur ska försköpet ske då? Konto eller? Vilka annordnar detta..är det bara en kompis grej eller är det en seriös grupp folk som är fest-fixare?
Vizay
quote:
Originally posted by Endre



i första hand trance folk eller folk som helt enkelt gillar att stampa, men 2-3-4 st går bra. det är nog inte så kul att komma ensam kan jag förstå :)

trancefolk e inga problem eftersom jag typ bara känner sånna ;) men jag återkommer med antal osv. så fort det blir aktuellt med betalning
Endre
quote:
Originally posted by mindshooter
Hur ska försköpet ske då? Konto eller? Vilka annordnar detta..är det bara en kompis grej eller är det en seriös grupp folk som är fest-fixare?


du är verkligen mån om att du vet vad du går på eller hur :)

det är en kompis/evenemangs grej, eftersom vi hyr ljud och ljus etc. etc. förköpe hade jag tänkt att det ska ske på såvis den kan börja om 2 veckor, måndag den 2:a september (vecka 36) då kan man helt enkelt göra att jag finns på t.ex. T-Centralen (mitt på plattan) och tar emot dem som vill komma och dela ut biljetter mellan låtsäga, 18:00 och 18:30, sen vara där varje dag den veckan så kan man komma och hämt biljett när man känner för det.

quote:
Originally posted by Vizay
trancefolk e inga problem eftersom jag typ bara känner sånna men jag återkommer med antal osv. så fort det blir aktuellt med betalning


okej, som du såg ovanför jag skrev till mind så är det bara att dyka upp nån dag
Vizay
hihihi....endre the dealer :p

men de låter ju kanoon....glöm inte å säga till bara ;)
Endre
quote:
Originally posted by Vizay
hihihi....endre the dealer :p

men de låter ju kanoon....glöm inte å säga till bara ;)



yeah, jag säger till, men denna thread kanske skulle behöva var fräsh så fler kan se den, som är från sthlm och så. men men,

Vizay
*sneglar på mind* you have the power young aprentice
mindshooter
Hehe varje gång nån postar hamnar det överst så jag tror inte att det är nödvändigt... varkar bara finnas 3 av 45 medlemmar på forumet som verkar vara intresserad av detta dessutom :p

Men jag ska kolla upp om jag kan få lite kul folk med på detta....
Förresten Endre såg att du va me på lineupen... Lirar du vinyl eller CD? Sen tänkte jag fråga varför ni har olika DJS som alla spelar samma stil av trance typ?... *funderar* ...skulle va kul med lite melodic\uplifting på NÅN fest..hehe....Hare fett
Endre
quote:
Originally posted by mindshooter
Hehe varje gång nån postar hamnar det överst så jag tror inte att det är nödvändigt... varkar bara finnas 3 av 45 medlemmar på forumet som verkar vara intresserad av detta dessutom :p

Men jag ska kolla upp om jag kan få lite kul folk med på detta....
Förresten Endre såg att du va me på lineupen... Lirar du vinyl eller CD? Sen tänkte jag fråga varför ni har olika DJS som alla spelar samma stil av trance typ?... *funderar* ...skulle va kul med lite melodic\uplifting på NÅN fest..hehe....Hare fett



det som står på min är lite fel, jag kommer köra melodic/uplifting med lite fart, vad dem andra kör och inte kör skiter jag i fullständigt :) jag känner mig mest hemma på Vinyl och anser mig köra det men eftersom ekonomin inte är den bästa så är det inte så mycket plattor. men visst! vore kul om ni kom, skit skoj.
säg bara till om hur många ni blir, och se till att era polare har koll på Rulezzzen bara.

mindshooter
quote:
Originally posted by Endre



det som står på min är lite fel, jag kommer köra melodic/uplifting med lite fart, vad dem andra kör och inte kör skiter jag i fullständigt :) jag känner mig mest hemma på Vinyl och anser mig köra det men eftersom ekonomin inte är den bästa så är det inte så mycket plattor. men visst! vore kul om ni kom, skit skoj.
säg bara till om hur många ni blir, och se till att era polare har koll på Rulezzzen bara.



Har du tränat mycket på ditt set? Allså förberet vilka låtar du ska spela redan. Annars tar jag med mig lite vinyl åt dig. Typ Apoptygma Berzerk - Kathys song (F.Corsten remix) Och Dito - Shadows kanske? Uplifting classix :P

Hur är det med pois? Kan man få köra det. Asså glowstix på snören som man snurrar....det kan lätt bli ringar då men det är kul att snurra samtidigt som man dansar.
reveal
jag är inte säker på vad ni menar med ringar :conf:

Endre
quote:
Originally posted by mindshooter


Har du tränat mycket på ditt set? Allså förberet vilka låtar du ska spela redan. Annars tar jag med mig lite vinyl åt dig. Typ Apoptygma Berzerk - Kathys song (F.Corsten remix) Och Dito - Shadows kanske? Uplifting classix :P

Hur är det med pois? Kan man få köra det. Asså glowstix på snören som man snurrar....det kan lätt bli ringar då men det är kul att snurra samtidigt som man dansar.


jag kör alltid live min vän :) förbereder alldrig, och Apoptygma Berzerk har jag redan ;), men visst, ta med lite traxxs som du önskar ska snurras på.
Alla slags rejver saker är tillåtna, glowsticks, vad som helst om du tycker det spejsar upp allt:)

quote:
Originally posted by reveal
jag är inte säker på vad ni menar med ringar :conf:


alltså, på "fjortis" fester och invandrare (ta inte illa upp någon)
brukar hålla på med att dem gör ringar på dansgolvet
så dansar en person i mitten så tävlar dem mot varandra typ, sånt är lite trist, det är ingen tävling :(
Endre

okej fellas, ...ehm, ändrade planer, utrymme för 300 personer, så bjud på med folk :rolleyes:

bara dem inte ställer till med hyss o.s.v., u know the deal.
ni som har planer på att komma alltså.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement