|
"Nuclear Nation 2.0" (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
alltså, på "fjortis" fester och invandrare (ta inte illa upp någon)
brukar hålla på med att dem gör ringar på dansgolvet
så dansar en person i mitten så tävlar dem mot varandra typ, sånt är lite trist, det är ingen tävling :(
|
Mm vet precis vad du menar. Har mina hemska minnen från Discon på Kulturhuset...suck.
Men jag tar med lite vinyl och mina Pois iaf :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hur är det med pois? Kan man få köra det. Asså glowstix på snören som man snurrar.... |
Apropå inget. Fick en sån i nacken i lördags, nåt klantarsle som bara hade en som han viftade på. Ganska säker på att han tog framtänderna på sin polare oxå. Tycker annars sånt är riktigt häftigt om det finns utrymme för det och de som kör är duktiga. |
|
|
| reveal |
ok, då fattar jag vad ni menar med ringar, och håller även med, det är ju skitlöjligt
själva ordet pois hade jag inte hört förut, men det är jävligt coolt :) |
|
|
| Endre |
hade inte heller hört "pois" förut.
nåväl, den som vill är välkommen iallafall, vi har ju gått om utrymme nu för gäster så ta med er så många som behagar er.
|
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Endre
alltså, på "fjortis" fester och invandrare (ta inte illa upp någon)
brukar hålla på med att dem gör ringar på dansgolvet
så dansar en person i mitten så tävlar dem mot varandra typ, sånt är lite trist, det är ingen tävling :(
|
LOL SÅ JÄVLA SANT ! ! ! ! :D ...när jag var i gallerian så va d fullt me araber som tävla me varandra .. LOL !:haha: :haha: :haha: (ta inte illa upp....jag e själv invandrare:tongue3 ) |
|
|
| Vizay |
omg hysterix.....hur överlevde du den fjortisfesten .....måste ju vart äckligt mye skitungar där :p
Endre: fan va soft....kommer festen fortfarande va på samma plats (alltså akalla) eller e det flyttat de med? |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Vizay
Endre: fan va soft....kommer festen fortfarande va på samma plats (alltså akalla) eller e det flyttat de med? |
det är samma plats, akalla,tyvärr :(
|
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
själva ordet pois hade jag inte hört förut, men det är jävligt coolt :) |
Det är en gammal Japansk konst...vet ej om det är en konstart eller en stridskonst med den ser jävligt maffigt ut. Speciellt om man kör med eld. Ska testa det snart :) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Det är en gammal Japansk konst...vet ej om det är en konstart eller en stridskonst med den ser jävligt maffigt ut. Speciellt om man kör med eld. Ska testa det snart :) |
eld?.... :nervous: okej, men du får testa det hemma, vi vill inte få dit brandkåtren i onödan och inte se dig brinna upp :D
|
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
eld?.... :nervous: okej, men du får testa det hemma, vi vill inte få dit brandkåtren i onödan och inte se dig brinna upp :D
|
Hehe testade faktiskt eld idag...jävligt häftigt...men det är inget jag tänker köra inomhus oroa dig inte :p
Tar med mig Glowstix iställer. coolt de me :)
kollade upp infon om Pois förresten. Det är en gammal kinesisk stridskonst och alltså inte Japansk. Den har sedan utvecklats och blivit en träning för koordination och balans. Brorsan sa typ att man fäste knivar i ändarna på dessa när man skulle slåss. Kan bara tänka mig hur det måste kännas :toothless |
|
|
| Endre |
okej gubbar, nu drar det ihop sig, ni som vill och tänker komma är det dags att sammla in alla namn på en lista sen plocka in pengar och sen möta mig innen i stan nästa vecka, vilken dag som passar er får vi komma överens över.
|
|
|
| mindshooter |
Hur många har ni skrapat ihop än så länge då? Har ni nån koll? Vad kommer det vara för åldersgrupp liksom?
Jag tar nog med mig 2 tror jag... |
|
|
|
|