|
"Nuclear Nation 2.0" (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hur många har ni skrapat ihop än så länge då? Har ni nån koll? Vad kommer det vara för åldersgrupp liksom?
Jag tar nog med mig 2 tror jag... |
vet inte hur många det är sammanlagt just nu, det kommer vara allt mellan 16 och 22-23, alla är välkommna lixom.
|
|
|
| Vizay |
ok vilka fårn forumet kommer nurå?
jag kommer iaf komma...drar med mig en sådär 5 pers tror jag de e :) |
|
|
| mindshooter |
| Jag + 2 polare....betalar idag :) |
|
|
| Endre |
ni som ska dit, jag lirar sist :(
00:30 - 02:00 ...
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Endre
ni som ska dit, jag lirar sist :(
00:30 - 02:00 ...
|
vaddå ":("? man sparar ju alltid det bästa till sist :p |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by reveal
vaddå ":("? man sparar ju alltid det bästa till sist :p |
ligger nåt i det du säger ;)
|
|
|
| mega_pudas |
| Jag ska dit + 5-6 pers :toothless |
|
|
| mindshooter |
| hur länge går tunnelbanorna då? Man vill juh inte hamna i sitsen att man antingen får höra Endre spinna ELLER sova hemma :p Nämen finns det smidiga tunnelbanevägar hem sen eller? |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hur länge går tunnelbanorna då? Man vill juh inte hamna i sitsen att man antingen får höra Endre spinna ELLER sova hemma :p Nämen finns det smidiga tunnelbanevägar hem sen eller? |
NEJ! det går T-banor, hehe..softa :p
EDIT
kollade www.sl.se
Från Akalla till Skarpnäck
Du vill resa lördagen den 28 september och åka tidigast klockan 2:20.
Gör så här:
Tag tunnelbanans blå linje från Akalla mot Kungsträdgården.
Den går från Akalla 2:27
och kommer till T-centralen 2:46.
Vid T-centralen byter du till tunnelbanans gröna linje mot Farsta strand.
Den går från T-centralen 2:53
och kommer till Gullmarsplan 3:01.
Vid Gullmarsplan byter du till anslutande tunnelbanans gröna linje mot Skarpnäck.
Den går från Gullmarsplan 3:03.
Du är framme vid Skarpnäck 3:13.
Trevlig resa!
|
|
|
| mindshooter |
Tack för infon. Eftersom din PM box va full så ställer jag frågorna här.
Jag har 3 pers som har hoppat på nu i sista stund. Kan dom betala vid dörren?
Jag kommer vara ute och elda osv på kvällen innan festen. Det betyder att jag kommer dra runt med min lampoljsluktande ryggsäck full med massa grejer. Finns det möjlighet för mig att ställa av mig den nånstans? Typ DJ-båset eller nåt? Ganska viktigt... Vore soft som fan.... |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tack för infon. Eftersom din PM box va full så ställer jag frågorna här.
Jag har 3 pers som har hoppat på nu i sista stund. Kan dom betala vid dörren?
Jag kommer vara ute och elda osv på kvällen innan festen. Det betyder att jag kommer dra runt med min lampoljsluktande ryggsäck full med massa grejer. Finns det möjlighet för mig att ställa av mig den nånstans? Typ DJ-båset eller nåt? Ganska viktigt... Vore soft som fan.... |
självklart! dem kan betala i dörren och vi tar hand om dina leksaker ;)
|
|
|
| Vizay |
| vars ska ni elda nånstans mind.....kan ju mötsa upp lite innan eller nått ;) |
|
|
|
|