|
ålder? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
| quote: | Originally posted by AnD
16 (yngst?) |
du och jag AnD, vi är bäst, för vi är yngst, och Hysterix antar jag. :D
|
|
|
| Powell |
| e 17 om 5 dagar .. men enligt ett pass jag lånat e jag 19 :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Powell
enligt ett pass jag lånat e jag 19 :rolleyes: |
Fixa ett till mig så får du en puss :p
Jag är 17 |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fixa ett till mig så får du en puss :p
|
fixar ett tills i morgon då :p haru ingen kompis som är lik dej och är 18?+ (brukar funka best om dom har långt hår och ser unga ut på bilden, lr är snaggade):D |
|
|
| verminator |
| 'jag är 18' :) |
|
|
| dj_hysterix |
| 15 år (:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: ) e väl antagligen yngst här...( :whip: :whip: ) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Powell
fixar ett tills i morgon då :p haru ingen kompis som är lik dej och är 18?+ |
Tyvärr asså...ser typ äldst ut av polarna... får helt enkelt vänta typ 7 månader eller vad det är kvar...
*Klappar Hysterixx på huvudet* Seså lilla gubben inte vara sur. Du är stora pojken juh. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| jag är 19.. 20 i september.... |
|
|
| Xplorer76 |
26.... så jag gick och spelade på "rejv" fester innan vissa här hade börjat i skolan... fan va gammal man börjar bli....... *suck*
Fick en kommentar på dockan en gång "fan, du kan ju dansa gubbe"
det var av en tjej på typ 13 år eller nåt.....
Jag visste inte vad jag skulle säga...
Nåja åldern har ingen betydelse. |
|
|
| dj_hysterix |
| Trance e för alla åldrar .. det spelar ingen roll hur gammal man är. Det finns 80-åriga gubbar som håller på me trance (Goa Gil) :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Det finns 80-åriga gubbar som håller på me trance
|
fast det lär ju inte vara fler än att man kan räkna dom på ena handens tumme? eller? :eyes: |
|
|
|
|