|
ålder? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
| quote: | Originally posted by reveal
fast det lär ju inte vara fler än att man kan räkna dom på ena handens tumme? eller? :eyes: |
Jag känner bara till en...fast jag har inte sett honom på flera år nu.
Han kallades för "Techno"-farfar av alla och var med på varenda rave i början på 90-talet. Han var väl inte 80 år, men bra gammal:gsmile: .
Greetz
NordLight |
|
|
| Connector |
| jag är i folkölsåldern. *tar och öppnar en folle* mmmmm :) |
|
|
| spoider |
| Är 29 fyller 30 nästa år men jag kommer att gilla trance och alla härliga Djs så länge jag lever :) |
|
|
| Vizay |
haha jag kom å tänka på en dum sak :D
tänk när alla vi som lyssnar på trance sitter där som 80-åriga gamla gubbar å ska lyssna på musik......sen kommer en tiestolåt på åsså sitter man där utan tänder å påpekar vilken gammal goding som spelas :p :toothless
kan verkligen se det framför mig hur alla står med sina rulatorer å rejvar loss :D :D :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
haha jag kom å tänka på en dum sak :D
tänk när alla vi som lyssnar på trance sitter där som 80-åriga gamla gubbar å ska lyssna på musik......sen kommer en tiestolåt på åsså sitter man där utan tänder å påpekar vilken gammal goding som spelas :p :toothless
kan verkligen se det framför mig hur alla står med sina rulatorer å rejvar loss :D :D :D |
Fanns en sån thread i music discussion som diskuterade det där förut
hehe.... Folk kommer kolla på oss precis som vi kollar på folk som lyssnade på Beatles och Bob Dylan.
"Jag levde på den tiden när Ligaya släpptes min sonson och då var det mycket snack minsann. Det var tider de!" |
|
|
| verminator |
jeg er sikker på at jeg så noen som var nærmere 60 år da jeg var på sommerparaden ifjor.
de stod der og danset hehe
ikke akkurat til trance, men til mere progressive house/deep house aktig musikk
men men.. de var hvertfall med hehe, selv om alderen ikke er helt den alderen man driver på med sånt:) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
"Jag levde på den tiden när Ligaya släpptes min sonson och då var det mycket snack minsann. Det var tider de!" |
precis sådär tänkte jag mig det ja :p :D:tongue2 :crazy: |
|
|
| reveal |
| inte för att jag tror att nån om 10 vet vilken ligaya är... vilka trancelåtar kommer vara lika kända som tex beatles - she loves you? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
inte för att jag tror att nån om 10 vet vilken ligaya är... vilka trancelåtar kommer vara lika kända som tex beatles - she loves you? |
Delerium - silence t.ex. (skulle jag kunna tänka mig iaf)
visserligen en ganska uttjatad låt vid det här laget men den som påstår att den är dålig är ju ute å cyklar enligt min mening iaf :)
Svenson & gielen - beauty of silence & twisted....säger man dom namnen tror jag inte det är många som befinner sig i tranceträsket som inte vet vilka låtar det är :)
Rank1 - nästan vilken låt som helst..
de finns ju ett antal låtar som när dom släpts har varit ruskigt stora |
|
|
| reveal |
| det jag menar är att ALLA vet vilken Beatles - She lover you är, men det är BARA (nästan) TAs som vet vilken Silence är... så att säga till barnbarnen att man var med när Ligaya kom... tror inte det ger nåt så att säga :) |
|
|
| Vizay |
| men trancen har ju inte blivit världsomspinnande ännu......vänta bara ;) |
|
|
| [nils] |
15 år... vad ska man göra nu igentligen? :conf:
har delerium vart på ngn topp lista här i sverige förresten? kom o tänka på det... |
|
|
|
|