|
ålder?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Var ju snack om falskleg å grejor i en annan tråd, pga ålder... Kom att tänka på att det hade varit skoj att veta hur gamla folk är.
Jag är 22 |
|
|
| King of Clubs |
| Jag e en kille på 21 jordsnurr... |
|
|
| Gaby |
| TA-bruden är en gammal goding... 25 :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
TA-bruden är en gammal goding... 25 :( |
är 25 ingen bra ålder eller? med tanke på ":(" |
|
|
| WhiteRussian |
| 20 år gammal... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
TA-bruden är en gammal goding... 25 :( |
Då är det du å jag då Gaby.....Snart 25 jag med.... |
|
|
| NordLight |
TA farfar ?!
Jag är 30.
NordLight
:D :D :D |
|
|
| Vizay |
| retliga 17 år :whip: |
|
|
|
|