dankuwel zeggen ze dan :) Zit in de basket sinds de vooravond en heb ik strax eindelijk op mijn drive staan :D
Jakhira
Geweldige deep house :)
Jakhira
:cool:
Triple trouble op Freerange :D
Config
Ben toch ietwat ontgoocheld over de richting die Freerange de laatste 2 jaar uitgegaan is, daarvoor lag de sound perfect 'in my alley', nu is het toch telkens enkele releases wachten voor er spul bijzit dat ik kan apprecieren.
BZRK
Waarschijnlijk niet meer zo interessant voor de meesten hier, maar 3 geweldige nieuwe Arty's komen er aan. Op trancevlak toch veruit de beste producer van de afgelopen 2 jaar naar mijn mening. Leunt met sommige van zijn nummers wel heel dicht aan bij de commerciëlere genres en is daarom ook heel snel heel bekend aan het worden, wat misschien niet ideaal gaat zijn voor zijn toekomstig werk.
Arty - ID
Een geweldige opvolger voor "Kate", het meest rustige en meest melodieuze nummer van de 3 nieuwe tracks:
BT & Arty feat Nadia Ali - Must Be The Love
Nooit verwacht dat er tussen die eerste 2 namen een colab kon ontstaan, maar dit nummer is werkelijk fenomenaal. Wel zullen er maar weinigen BT in herkennen, de Arty sound overheerst compleet, maar met de vocals van Nadia Ali erbij: heerlijk!
Arty - Musick
Het meest ritmische van de 3, maar geweldig catchy en vergelijkbaar met Rebound, Mozart en Around The World. Goed mogelijk zelfs dat Mat Zo er ook een hand in heeft. Ge-wel-dig :crazy:
Real
Die platen zeggen me nu eens helemaal niets. :(
Zijn er de laatste tijd nog goede trance-platen gereleased die zeker de moeite waard zijn om eens te beluisteren?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Die platen zeggen me nu eens helemaal niets. :(
Zijn er de laatste tijd nog goede trance-platen gereleased die zeker de moeite waard zijn om eens te beluisteren?
ik vind deze wel goed :)
Jakhira
Ik hou al lang niet meer van elke Bedrock, maar dit is fantastisch :D
Jakhira
Matthias Vogt, Ian Pooley en Vincenzo op 1 release :D
Config
quote:
Originally posted by Jakhira
Ik hou al lang niet meer van elke Bedrock, maar dit is fantastisch :D
Ik vind die nieuwe Dosem van die release wel heerlijk :)