return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Nieuwe release du jour! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Config
Gisteren binnengeharkt in de Tale of Us Remix, heerlijk :)

Jammergenoeg nog niet op youtube te vinden maar aangezien de original mix er ook mag wezen:

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by TOR
Ik post een remix omdat de originele versie niet volledig te beluisteren is op Youtube, maar deze remix mag er zeker wezen :eyes:


zeker ook eens "Finding Ganesha" van John 00 Fleming opzoeken op Youtube! Die heeft hij in zn vorige GTG gedraaid en een tijdje terug was er alvast een setrip van terug te vinden op Youtube. Die gaat ook op zijn album komen dat over een aantal weken uitkomt

zn track met Airwave vind ik minder goed (United 93)
christina
uit sinds 18 juli!

Xilver
Amai da's Arctic Globe nog ni zo'n klein beetje overgedaan ofwa?
christina
nee joenge, deze is véél beter dan diene vieze arctic globe!
Real


Maar neen. :)
BZRK
quote:
Originally posted by Real


Maar neen. :)


Da zag der plezant uit :D 5 jaar geleden al :(
Push2005


Sven Väth's 2de plaat op TL, leuke track :)
Config
quote:
Originally posted by Push2005


Sven Väth's 2de plaat op TL, leuke track :)


Vette set he :) Opt einde oa nog Knights of the jaguar, let me count the ways en here's your trance, now dance!

Steengoed setje, en die projecties en animaties van Sven Vath op de achtergrond maakten het volledig af :)
djcresto
quote:
Originally posted by Config
Deze heb ik gisteren ook besteld :) op ne witte vinyl trouwens. De Danton Eeprom remix van Agoria - Panta Rei. Voor mij toch een van DE toppers dit jaar.



very nice!

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Xilver
Amai da's Arctic Globe nog ni zo'n klein beetje overgedaan ofwa?


de nieuwste trance fans kennen Arctic Globe niet. Waarom zijn grootste succes dus niet eens overdoen?

hieronder trouwens de plaat waarover ik het eerder vandaag had:

TOR
Damabiah heeft sinds kort een album uit met de titel 'Le sang et la sève'. Er staat best wel goed materiaal op, deze bijvoorbeeld:




CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement