|
Nieuwe release du jour! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Het is al een tijdje geleden dat Pole Folder me nog omver wist te blazen, maar deze is er wel los op :eyes: :eyes:
|
|
|
| TOR |
Sterke EP  |
|
|
| TOR |
M.I.K.E. kan het nog steeds :crazy: |
|
|
| TOR |
Zowaar een sterke release op Armada vorige week:
|
|
|
| Xilver |
| Ik ging me eens aan World Citizen wagen. Dat eerste nummer is al direct nen draak, ni echt goesting om nog verder te luisteren. |
|
|
| Xilver |
| Twordt precies ietske beter. 'We Are!' vind ik nog wel een fijn nummer, afgezien van dat irritant geluidje in't midden ergens. |
|
|
| FredNova |
kwam net binnen :)
vant weekend eens luisteren
 |
|
|
| Jakhira |
Alweer een droom verwezenlijkt :)
Fly heeft mij intussen al laten weten dat ik mag mikken op 3 à 4 EP's op Bonzai dit jaar, plus remixes. |
|
|
| Xilver |
| Pretty ing sweet! Congratz! |
|
|
|
|