return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Heeft Tiësto zijn vinger afgezaagd????
View this Thread in Original format
Rudy
quote:
Originally written by Fred in the Blackhole Geutbook 12.54 - 10/4 2001

Gotvergotgotverdegotgotverdomme!!
Tiesto heeft een ongeluk gehad bij het klussen in huis en z'n linkerpink is erafgezaagd. Voorlopig kan die het draaien wel shaken! Gotverdegotverdegotverdumgotverdegotver!!!!!

Fred

Dit kan niet waar zijn! Please, laat dit gelul zijn! Dadelijk komt hij niet op Qontact! Mensen wat doen we zonder Tiësto!!!!!!!!

Help!!!!!
Henkie_henk
Ik denk het ook wel niet
M5
Ik weet zeker dat ie het zonder die pink ook wel af kan ...
Blik
Ik mag hopen van niet!!!
-=WVG=-
Wat een verhaal, volgens mij is het klets
Remy D
Alleen een zwakzinnige gelooft dit!!!!

Tijs zelf zegt vandaag nog de ID9 van zijn set op DD en dan zegt een 1 of andere JOSTI dat ie ze vinger der af heb gezaagd..
Rudy
quote:
Originally posted by Remy D
Alleen een zwakzinnige gelooft dit!!!!

Tijs zelf zegt vandaag nog de ID9 van zijn set op DD en dan zegt een 1 of andere JOSTI dat ie ze vinger der af heb gezaagd..

Dat was echt niet Tijs Verwest die dat zei! Net of hij ff in het gastenboek zijn eigen platen gaat IDen! En hij weet ook echt niet meer welke plaat #9 was! Geloof jij dat nou! Ik hoop dat het verhaal van Josti ook BS is! Ik denk dat daar heel veel bull wordt neergezet!

De mzzl!
Remy D
Als iemand hem een e-mail stuurt met sample en vraagt of hij die ff kan ID en dan het nummer in het guestboek kan zetten waarom zou die dat dan niet doen... En waarom zou iemand die dan wel het nummer EINDELIJK kan ID dat dan niet onder zijn eigen naam doen maar onder die van Tijs.

Maar vind jij dan dat een DJ te goed is om in zijn eigen guestboek te schrijven???????

De mzzl
Gekhous
dikke vette lol!!!!
TranceFool
kgeloof er niks van, beetje onzinnig verhaal, we zullen wel zien, maar als dit zo is zou het wel erg zijn hoewel hij het ook wel zonder die pink kan.

magrec
Tiesto schreef vroeger nog weleens op zijn guestbook (jaar anderhalf jaar geleden) maar als men dit soort berichten nu echt gelooft dan ben je wel heel :(

dan zou er wel een berich staan op de homepage en niet in het guestbook.

(hmm good joke HAHA)

mzzl
Mysteric
Man...Tiesto kan zelf met z'n grote teen draaien
zonder pink kan hij het echt wel af :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement