return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Lasgo - Alone (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
מורן מסכים איתך בכל מילה
עכשיו גם יצא מיקס חדש ל
Alone
של
Dj Shog
וגם לא מזמן הוציאו
Hiver & Hammer
מיקס לטראק הזה
ת'אמת אני לא יודע בכלל למה הם השקיעו ת'זמן לעשות מיקס לטראק הזה
פתאום הם נזכרו!!?!?

וראסמי הוא לא הביא את עודי בגלל שאין לו שם
זה שטויות
שתבין
יש לי את רועי פליינר באיי סיי קיו!!!!
הוא כל הזמן מבקש שאני יביא לו אפ טי פיים ויעלה לו דברים!!
זה פשוט בושה אחי.. זה לא יאמן
אני בטוח שאודי מכניס את שניהם בכיס הקטן ואני גם יודע שאודי יכול למקסס פי 10 יותר טוב מהם, זה הכל קומבינות בסצינה הישראלית ובגלל זה הוא כנראה לא הסכים להביא את אודי, אם הוא היה מתקשר לרוברט אני בטוח שרוברט כן היה ממליץ לו על אודי כי אני יודע ששניהם ידידים דיי טובים
והיית צריך להגיד לו שגם עודי עורך את כל תוכניות הבוקר בבי יו וקיצר מזיין לו ת'שכל ותאמין לי שבסוף הוא היה מסכים

בקשר ל
Melt to the ocean
זה פשוט מראה לך שהדיי גיים המטומטים שיש לנו בארץ כל כך קמצנים שהם לא צורבים אפילו דיסק מסכן הם לא מחפשים חומר חדש העיקר שיש להם עבודה במועדון וזה מה שחשוב
זה פשוט בושה
לפי דעתי אם אנחנו
ILTA
היינו פותחים מועדון
אני בטוח שהוא היה הופך לאחד מהמועדונים היותר טובים שיש לנו בארץ...
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy


וראסמי הוא לא הביא את עודי בגלל שאין לו שם
זה שטויות
שתבין
יש לי את רועי פליינר באיי סיי קיו!!!!
הוא כל הזמן מבקש שאני יביא לו אפ טי פיים ויעלה לו דברים!!
זה פשוט בושה אחי.. זה לא יאמן


אחי - תגיד לרועי המעפן הזה שידבר עם מוני על אודי אם הוא יכול

ואני אמרת למוני לדבר עם גיטלמן - הוא זיין בשכל על זה
שהוא לא תפס אותו באותו יום ...

הבנתי ששישי הזה פלינר מופיע ב
ICE
לבד בלי יובל - והיחצן הזה פגשתי אותו היום והוא אמר לי
שיהיה פצצה ... למרות שאני יהיה באננס ...

ו -
EXETIK

בקשר לאננס - אני מכיר את עמית בן דוד שהוא מהמארגנים הגדולים של
המסיבות שם אבל שגמרתי את הקורס חובשים אני קבעתי איתו שהוא יארגן
לנו את המסיבת סיום קורס ואז איכשהוא הברזתי לו למישהוא אחר שלקח
פחות כסף על אותו מקום ועוד נתן שתייה חינם...

אז מאז לא דיברתי איתו - אבל בכל אופן יש לי שם כרטיס חבר
וחבר טוב שלי עבד שם ב
R.N.A
(זה השם של מי שמארגן את הבורה בורה והאננס וכל אלה)
ואני ינסה לתפוס אותו עד סוף שבוע ...
ומקסימום תרים אליי טלפון בשישי ואני יארגן לך כבר שמה ...
warpedd_
חחחח

גם לי יש כרטיס חבר באננס
יש לי בקושי 17 וחצי
חחחחח
luckystrike
quote:
Originally posted by warpedd_
חחחח

גם לי יש כרטיס חבר באננס
יש לי בקושי 17 וחצי
חחחחח


הכרטיס חבר שם זה דיי בולשיט - כולה 10 שקלים או משהוא כזה הנחה ...

ל
ICE
אני נכנס קבוע ב - 30 ולאננס זה תלוי אם זה שאני מכיר עובד
באותו ערב ...

ואחי אם יש לך 17 וחצי ולא עושים לך בעיות תדריך את
EXETIK
מה הוא צריך לעשות ...
warpedd_
זה קצת בעיה

תאמת שהייתי שם עם חברים
היה אתנו איזה אחד שהכיר את המנהל והוא הכניס אותנו
luckystrike
quote:
Originally posted by warpedd_
זה קצת בעיה

תאמת שהייתי שם עם חברים
היה אתנו איזה אחד שהכיר את המנהל והוא הכניס אותנו


תהיה שם בשישי הזה ?

אפשר להיפגש שם בכניסה עם
EXETIK
Scorchio
הנה הטראקליסט הקבוע של תל יצחק:

שעה וחצי ככה
MTV

עכשיו
Sylver - Forgiven
Lasgo - Something
Dee Dee - Forever
ופתאום משום מקום נכנס לו

King Africa - Bomba


#@$#@
כל שבוע
כלללללללללללללללללללללללללל שבוע
ככככככככככככככככככככלללללללללללללללללללללללללל שבוע

באותו סדר
אני יכול לתזמן לך אפילו את השעה
קיבינימאט
זה כבר נמאס.
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
הנה הטראקליסט הקבוע של תל יצחק:

שעה וחצי ככה
MTV

עכשיו
Sylver - Forgiven
Lasgo - Something
Dee Dee - Forever
ופתאום משום מקום נכנס לו

King Africa - Bomba


#@$#@
כל שבוע
כלללללללללללללללללללללללללל שבוע
ככככככככככככככככככככלללללללללללללללללללללללללל שבוע

באותו סדר
אני יכול לתזמן לך אפילו את השעה
קיבינימאט
זה כבר נמאס.


:whip: &$%@#*&# :whip:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
הנה הטראקליסט הקבוע של תל יצחק:

שעה וחצי ככה
MTV

עכשיו
Sylver - Forgiven
Lasgo - Something
Dee Dee - Forever
ופתאום משום מקום נכנס לו

King Africa - Bomba


#@$#@
כל שבוע
כלללללללללללללללללללללללללל שבוע
ככככככככככככככככככככלללללללללללללללללללללללללל שבוע

באותו סדר
אני יכול לתזמן לך אפילו את השעה
קיבינימאט
זה כבר נמאס.



נו אז מה?

חלאס אנשים תקראו את מה שכתבתי עמוד קודם

אז שמים MTV

IT
זה מקום מסריח במילא
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



נו אז מה?

חלאס אנשים תקראו את מה שכתבתי עמוד קודם

אז שמים MTV

IT
זה מקום מסריח במילא


לאן אתה יוצא בדרך כלל ?

אני מתעצבן כי ככה זה רוב המועדונים ...
כולל ה"דום" שיענו אומרים שהוא יוצא דופן - גם שם
בשבת האחרון היה ממש דומה
למרות שבכל זאת אין מה להשוות ...

luckystrike
וגם מזה שאחד שאמור להיות מהטובים בארץ כמו גוטמן
אומר שלאסגו הוציא להיט חדש ...

ALONE...
שיצא לפני שנה כבר ...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


לאן אתה יוצא בדרך כלל ?

אני מתעצבן כי ככה זה רוב המועדונים ...
כולל ה"דום" שיענו אומרים שהוא יוצא דופן - גם שם
בשבת האחרון היה ממש דומה
למרות שבכל זאת אין מה להשוות ...


שמע אני לא הולך הרבה למסיבות ואני מודה בזה...
אבל יש מקומות טובים כמו
TLV
שזה אחלה של מקום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement