| DJ-Energy |
מורן מסכים איתך בכל מילה
עכשיו גם יצא מיקס חדש ל
Alone
של
Dj Shog
וגם לא מזמן הוציאו
Hiver & Hammer
מיקס לטראק הזה
ת'אמת אני לא יודע בכלל למה הם השקיעו ת'זמן לעשות מיקס לטראק הזה
פתאום הם נזכרו!!?!?
וראסמי הוא לא הביא את עודי בגלל שאין לו שם
זה שטויות
שתבין
יש לי את רועי פליינר באיי סיי קיו!!!!
הוא כל הזמן מבקש שאני יביא לו אפ טי פיים ויעלה לו דברים!!
זה פשוט בושה אחי.. זה לא יאמן
אני בטוח שאודי מכניס את שניהם בכיס הקטן ואני גם יודע שאודי יכול למקסס פי 10 יותר טוב מהם, זה הכל קומבינות בסצינה הישראלית ובגלל זה הוא כנראה לא הסכים להביא את אודי, אם הוא היה מתקשר לרוברט אני בטוח שרוברט כן היה ממליץ לו על אודי כי אני יודע ששניהם ידידים דיי טובים
והיית צריך להגיד לו שגם עודי עורך את כל תוכניות הבוקר בבי יו וקיצר מזיין לו ת'שכל ותאמין לי שבסוף הוא היה מסכים
בקשר ל
Melt to the ocean
זה פשוט מראה לך שהדיי גיים המטומטים שיש לנו בארץ כל כך קמצנים שהם לא צורבים אפילו דיסק מסכן הם לא מחפשים חומר חדש העיקר שיש להם עבודה במועדון וזה מה שחשוב
זה פשוט בושה
לפי דעתי אם אנחנו
ILTA
היינו פותחים מועדון
אני בטוח שהוא היה הופך לאחד מהמועדונים היותר טובים שיש לנו בארץ... |
|
|