|
Lasgo - Alone (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אה ועוד משהוא - קראת מה אמרתי בקשר לרוברט גיטלמן ?
שהוא הופיע שם וירד אחרי שעה ולא רצה לחזור
או משהוא כזה ...
תברר איתו אם זה נכון נראה לי המוני הזה סתם שקרן .
בכל אופן - אם יש לך יד במוזיקה שם ב99 אפאם
שים לא רק מסחרי - למה אתם לא מנסים כמו פעם
בתוכנית של גורדון - לשים דברים שרק יצאו וכאלה - אם הם טובים
מה רע בזה ???
למה לחכות שנה ? |
|
|
| oDrori |
זוכרים שדיברנו על זה שלפעמים דיג'יים צריכים לנגן בשביל הקהל? יפה, גם עורכים מוזיקליים צריכים :eek: :eek:
וזה אומר שהם צריכים ללכת על דברים מסחריים מאחר והקהל המוני... מה שמתלהט, לך עם זה
Sux
אבל ככה זה הולך |
|
|
| Vman |
שאלתי את רוברט היום כששידרתי ברדיו הוא היה שם והוא אמר לי שלא היה דבר כזה הוא אף פעם לא ירד באמצע סט !
תאורטית אנחנו צריכים להתאים את המוסיקה ל2 מיליון איש ולא כל האנשים אוהבים האוס או היפהופ אז יש שילוב של מלא סגנונות גם אי אפשר לשים דברים חדשים מידי כי רק קומץ של אנשים יאהב אותם ולכן שמים דברים מוכרים. |
|
|
| DjChook |
יוווו מה אתם מתלוננים ?!
כאילו באמת ? מה אתם רוצים ש 24 שעות יהיה סטים של השירים הכי חמים עי הדיג'יים הכי חמים
זו תחנת רדיו ! ולא תחנת רדיו של טראנס אלא תחנת רדיו שמכוונת לנוער בעיקר
ולא יודע איזה אחוז אבל לא כל האנשים אוהבים טראנס
אני ממש חושב שבי יו עובדים נכון ואני ממש מעריך את התחנה הזאתי
ואתם סתם צועקים על דברים שבכלל לא אמורים להיות קיימים
תפתחו אתם תחנת רדיו ציבורית שמשדרת לשני מליון איש כמו שאודי אמר ותשימו רק טראנס, אני נותן שבוע לפני שאתם פושטים את הרגל
ובקשר לרוברט
הייתי בשתי הופות שלו
הוא נתן בשנייהם סטים מצוינים ו... מלאים
חחח |
|
|
| eXeTik |
ראסמי, כל פעם שאני יוצא מטווח הקליטה של 99 אני מתחיל לשים לב כמה התחנה הזאת חסרה
תחשבו שאפילו כשהם לא שמים טראנס הם שמים שירים נורמאלים, יענו אמטיווי וכאלה... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vman
שאלתי את רוברט היום כששידרתי ברדיו הוא היה שם והוא אמר לי שלא היה דבר כזה הוא אף פעם לא ירד באמצע סט !
תאורטית אנחנו צריכים להתאים את המוסיקה ל2 מיליון איש ולא כל האנשים אוהבים האוס או היפהופ אז יש שילוב של מלא סגנונות גם אי אפשר לשים דברים חדשים מידי כי רק קומץ של אנשים יאהב אותם ולכן שמים דברים מוכרים. |
ידעתי שהסיפור הזה לא נכון ...
ובקשר לרדיו - ברור שזה ככה אבל מדי פעם
יהיה מגניב לשמוע אפילו דברים ישנים שהרבה אוהבים כמו
KAYAMA PAINTERS - FAR FROM OVER
סתם לדוגמה ...
מי לא אוהב את הטראק הזה ? |
|
|
| oDrori |
עינב, מעריצת באקסטריט מהשכבה שלי (לדוגמית). אחי, אנשים בפורום ישמחו לשמוע את זה
"?אבל מאזין בי יו מממוצע יחשוב "מה זה החרא הזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
עינב, מעריצת באקסטריט מהשכבה שלי (לדוגמית). אחי, אנשים בפורום ישמחו לשמוע את זה
"?אבל מאזין בי יו מממוצע יחשוב "מה זה החרא הזה |
אחי לא הבנת אותי נכון
לא לשים הרבה כאלה
סתם לדחוף 1-2 ביום
ככה מכניסים תרבות ...
ואני מאמין שגם עינב לא תחשבו שזה מגעיל ... |
|
|
| oDrori |
Trust me, she will.
ושמע, ברדיו טראק אחד לא מוכר בזמן הלא נכון זה קריטי... אתה מזפזפ לתחנה אחרת ברגע שאתה שומע אותו ואם יש שם משהו שווה, אתה לא תחזור לתחנה הקודמת |
|
|
| DjChook |
ראסמי התחנות היחדיות ששוות שמיעה זה
גלגלץ ובייו
וכל אחת למצב רוח שלה
זה 90 אחוז בי יו
ו 10 אחוז גלץ (שקצת דיכי)
ובעיקרון אפילו את הפרסומות של בי יו נחמד לשמוע
(נשבע לכם הן מצחיקות פחד במיוחד הדאנסים איג'יי סטייל) |
|
|
| NaOren |
אני אוהב לשמוע
103 FM
הכי שוק שם
דידי הררי....
זהבי עצבני
וכמו שחן אמר שאתה בדיכי... יש אתמול שמוליק טייאר
ששם אתה שומע דיכאונות של אחרים... |
|
|
| Hell_Copter |
עזבו אתכם מהכל...
רק 102.6 אף אם רדיו ציוני איכותי
קטעים סוף הדרך
והשוס החדש 94.0 אפ אם
רדיו בראסלב.... יענו כל האלה מנחמן מאומן
קטעים משהו בסט |
|
|
|
|