return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Lasgo - Alone (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
אה ועוד משהוא - קראת מה אמרתי בקשר לרוברט גיטלמן ?
שהוא הופיע שם וירד אחרי שעה ולא רצה לחזור
או משהוא כזה ...
תברר איתו אם זה נכון נראה לי המוני הזה סתם שקרן .

בכל אופן - אם יש לך יד במוזיקה שם ב99 אפאם
שים לא רק מסחרי - למה אתם לא מנסים כמו פעם
בתוכנית של גורדון - לשים דברים שרק יצאו וכאלה - אם הם טובים
מה רע בזה ???
למה לחכות שנה ?
oDrori
זוכרים שדיברנו על זה שלפעמים דיג'יים צריכים לנגן בשביל הקהל? יפה, גם עורכים מוזיקליים צריכים :eek: :eek:
וזה אומר שהם צריכים ללכת על דברים מסחריים מאחר והקהל המוני... מה שמתלהט, לך עם זה
Sux
אבל ככה זה הולך
Vman
שאלתי את רוברט היום כששידרתי ברדיו הוא היה שם והוא אמר לי שלא היה דבר כזה הוא אף פעם לא ירד באמצע סט !

תאורטית אנחנו צריכים להתאים את המוסיקה ל2 מיליון איש ולא כל האנשים אוהבים האוס או היפהופ אז יש שילוב של מלא סגנונות גם אי אפשר לשים דברים חדשים מידי כי רק קומץ של אנשים יאהב אותם ולכן שמים דברים מוכרים.
DjChook
יוווו מה אתם מתלוננים ?!

כאילו באמת ? מה אתם רוצים ש 24 שעות יהיה סטים של השירים הכי חמים עי הדיג'יים הכי חמים

זו תחנת רדיו ! ולא תחנת רדיו של טראנס אלא תחנת רדיו שמכוונת לנוער בעיקר

ולא יודע איזה אחוז אבל לא כל האנשים אוהבים טראנס
אני ממש חושב שבי יו עובדים נכון ואני ממש מעריך את התחנה הזאתי

ואתם סתם צועקים על דברים שבכלל לא אמורים להיות קיימים

תפתחו אתם תחנת רדיו ציבורית שמשדרת לשני מליון איש כמו שאודי אמר ותשימו רק טראנס, אני נותן שבוע לפני שאתם פושטים את הרגל

ובקשר לרוברט
הייתי בשתי הופות שלו
הוא נתן בשנייהם סטים מצוינים ו... מלאים

חחח
eXeTik
ראסמי, כל פעם שאני יוצא מטווח הקליטה של 99 אני מתחיל לשים לב כמה התחנה הזאת חסרה
תחשבו שאפילו כשהם לא שמים טראנס הם שמים שירים נורמאלים, יענו אמטיווי וכאלה...
luckystrike
quote:
Originally posted by Vman
שאלתי את רוברט היום כששידרתי ברדיו הוא היה שם והוא אמר לי שלא היה דבר כזה הוא אף פעם לא ירד באמצע סט !

תאורטית אנחנו צריכים להתאים את המוסיקה ל2 מיליון איש ולא כל האנשים אוהבים האוס או היפהופ אז יש שילוב של מלא סגנונות גם אי אפשר לשים דברים חדשים מידי כי רק קומץ של אנשים יאהב אותם ולכן שמים דברים מוכרים.


ידעתי שהסיפור הזה לא נכון ...

ובקשר לרדיו - ברור שזה ככה אבל מדי פעם
יהיה מגניב לשמוע אפילו דברים ישנים שהרבה אוהבים כמו
KAYAMA PAINTERS - FAR FROM OVER
סתם לדוגמה ...
מי לא אוהב את הטראק הזה ?
oDrori
עינב, מעריצת באקסטריט מהשכבה שלי (לדוגמית). אחי, אנשים בפורום ישמחו לשמוע את זה
"?אבל מאזין בי יו מממוצע יחשוב "מה זה החרא הזה
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
עינב, מעריצת באקסטריט מהשכבה שלי (לדוגמית). אחי, אנשים בפורום ישמחו לשמוע את זה
"?אבל מאזין בי יו מממוצע יחשוב "מה זה החרא הזה


אחי לא הבנת אותי נכון
לא לשים הרבה כאלה
סתם לדחוף 1-2 ביום
ככה מכניסים תרבות ...

ואני מאמין שגם עינב לא תחשבו שזה מגעיל ...
oDrori
Trust me, she will.
ושמע, ברדיו טראק אחד לא מוכר בזמן הלא נכון זה קריטי... אתה מזפזפ לתחנה אחרת ברגע שאתה שומע אותו ואם יש שם משהו שווה, אתה לא תחזור לתחנה הקודמת
DjChook
ראסמי התחנות היחדיות ששוות שמיעה זה
גלגלץ ובייו

וכל אחת למצב רוח שלה

זה 90 אחוז בי יו
ו 10 אחוז גלץ (שקצת דיכי)

ובעיקרון אפילו את הפרסומות של בי יו נחמד לשמוע

(נשבע לכם הן מצחיקות פחד במיוחד הדאנסים איג'יי סטייל)

NaOren
אני אוהב לשמוע
103 FM
הכי שוק שם
דידי הררי....
זהבי עצבני

וכמו שחן אמר שאתה בדיכי... יש אתמול שמוליק טייאר
ששם אתה שומע דיכאונות של אחרים...
Hell_Copter
עזבו אתכם מהכל...
רק 102.6 אף אם רדיו ציוני איכותי
קטעים סוף הדרך

והשוס החדש 94.0 אפ אם
רדיו בראסלב.... יענו כל האלה מנחמן מאומן
קטעים משהו בסט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement