return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Lasgo - Alone (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
יש גם את פאצ'ה שזה נחמד

ומה אמרת לגי גוטמן?

יש לו סטים טובים מאד
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש גם את פאצ'ה שזה נחמד

ומה אמרת לגי גוטמן?

יש לו סטים טובים מאד


מגוטמן תמיד תפסתי תותח
אבל לשמוע אותו אומר שלאסגו הוציאו טראק חדש שיהיה
הלהיט של הקייץ
כשבחו"ל זה היה הלהיט בקייץ של שנה שעברה זה מוריד
מההערכה שלי ...

דרך אגב יש פעמים שב"גת רימון" יש מוסיקה פצצה
באזור של ההאוס ...
אבל זה כל הזמן משתנה הימים שמה של המוסיקות ...
יש ימים של ישראלי , יש של שנות ה80 ...
warpedd_
quote:
Originally posted by Scorchio
הנה הטראקליסט הקבוע של תל יצחק:

שעה וחצי ככה
MTV

עכשיו
Sylver - Forgiven
Lasgo - Something
Dee Dee - Forever
ופתאום משום מקום נכנס לו

King Africa - Bomba


חחחחחחחחחחח
:D
שכחת
amber-yes
linkin-park - in the end
ועוד איזה שיר בעברית ואייטיז ועוד ועוד
u can't belive it
:stongue:
Scorchio
כן נכון!!!!!
איזה שילוב מזעזע!!!!!

ועזובבבבב התקליטן שהיה שם שבוע שעבר
יוווווווווווווווווו
חשבתי אני הורג אותו
הוא שם לך ברוקלין באונס ופתאום מחליף ל
Miss Dynamite - It Takes More
@#$#@!$@
eXeTik
quote:
Originally posted by luckystrike


תהיה שם בשישי הזה ?

אפשר להיפגש שם בכניסה עם
EXETIK


בכיף, אם כבר אז גם גיא יבוא
(NeMeSiS)

זרוק לי את הפלאפון שלך מורן...
luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik


בכיף, אם כבר אז גם גיא יבוא
(NeMeSiS)

זרוק לי את הפלאפון שלך מורן...


054534808

אנחנו הולכים לשם היום בערב כמתוכנן ...
:)
DJ-Energy
לפי דעתי עזבו אננס טי אל וי פ'אצה

כולם נפגשים בכניסה ל
Trance Energy
וזהו!

;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
לפי דעתי עזבו אננס טי אל וי פ'אצה

כולם נפגשים בכניסה ל
Trance Energy
וזהו!

;)


מה אתה בא לבאס אותי שבסוף אני לא נוסע לשם?!!?
סתם... אבל באמת באסה שלא יצא... ממש רציתי
eXeTik
quote:
Originally posted by luckystrike


054534808

אנחנו הולכים לשם היום בערב כמתוכנן ...
:)


איזה זין! גיא חולה בבית ואני נתקעתי בלי כסף
בכל מקרה... רשמתי בצד, אולי שישי הבא או משהו :(
Vman
היייייי

רק עכשיו קראתי את הטופיק הזה בכלל ואני מובך ברמות שזה מגיע לכאבים
תודה רבה לכל מי שכתב פה משהו ...

בקשר לטראקים רק שתדעו ש
DEE DEE - FOREVER
עדיין לא התפוצץ בעולם ועוד מעט ינגנו אותו בתחנות רדיו בעולם

ואותו הדבר עם
LASGO - ALONE

למרות שהשירים\טראקים האלו נראים לכם ישנים זה בגלל שני דברים
1. כי אתם מורידים אותם בפרומואים מהאינטרנט
2. כי ב99 אנחנו מביאים חומרים ממש חדשים לפעמים שעדיין לא התפוצצו בעולם
כשהתחלנו לנגן את
LASOG - SOMETHING
לפני שנה נראה לי בעולם כמעט ולא ידעו מה זה ורק אחרי 8 חודשים זה הגיע ל
A LIST
בעל התחנות

ולא יכול להיות שעידן גוטמן דיבר ברדיו בטח זה היה גיא סלמה

nesher
quote:
Originally posted by Vman
היייייי

רק עכשיו קראתי את הטופיק הזה בכלל ואני מובך ברמות שזה מגיע לכאבים
תודה רבה לכל מי שכתב פה משהו ...

בקשר לטראקים רק שתדעו ש
DEE DEE - FOREVER
עדיין לא התפוצץ בעולם ועוד מעט ינגנו אותו בתחנות רדיו בעולם

ואותו הדבר עם
LASGO - ALONE

למרות שהשירים\טראקים האלו נראים לכם ישנים זה בגלל שני דברים
1. כי אתם מורידים אותם בפרומואים מהאינטרנט
2. כי ב99 אנחנו מביאים חומרים ממש חדשים לפעמים שעדיין לא התפוצצו בעולם
כשהתחלנו לנגן את
LASOG - SOMETHING
לפני שנה נראה לי בעולם כמעט ולא ידעו מה זה ורק אחרי 8 חודשים זה הגיע ל
A LIST
בעל התחנות

ולא יכול להיות שעידן גוטמן דיבר ברדיו בטח זה היה גיא סלמה


למה לעזעזל אתה מגן על המגעילים האלה
כוס רבאק
לסגו - אלון כל כך ישן לא רק לנו
החברים שלי שלא מבינים גרוש בטראנס
מכירים את זה כבר שנים
שמעתי את זה ממזמן במועדונים
ואם מישהו פה אמר שהוא שמע את עידן גוטמן
או בתוכנית של עידן גוטמן
אז זה מה שעידן גוטמן חושב וזה לא משנה אם זה הוא אמר או לא
קיצר
BU SUXXXXX ASSS
שונא אותם בדם
luckystrike
quote:
Originally posted by Vman
היייייי

רק עכשיו קראתי את הטופיק הזה בכלל ואני מובך ברמות שזה מגיע לכאבים
תודה רבה לכל מי שכתב פה משהו ...

בקשר לטראקים רק שתדעו ש
DEE DEE - FOREVER
עדיין לא התפוצץ בעולם ועוד מעט ינגנו אותו בתחנות רדיו בעולם

ואותו הדבר עם
LASGO - ALONE

למרות שהשירים\טראקים האלו נראים לכם ישנים זה בגלל שני דברים
1. כי אתם מורידים אותם בפרומואים מהאינטרנט
2. כי ב99 אנחנו מביאים חומרים ממש חדשים לפעמים שעדיין לא התפוצצו בעולם
כשהתחלנו לנגן את
LASOG - SOMETHING
לפני שנה נראה לי בעולם כמעט ולא ידעו מה זה ורק אחרי 8 חודשים זה הגיע ל
A LIST
בעל התחנות

ולא יכול להיות שעידן גוטמן דיבר ברדיו בטח זה היה גיא סלמה


מה המצב אחי ?
:)
מצטער שלא הסתדרו שם העינינים ... אולי עוד יסתדר - אני עדיין
בקשר איתו ...
כל תוכנית שאני שומע ב99 אפאם בסוף אני שומע את השדרן אומר
"תודה לאודי חמודי חכים על שהפיק את התוכנית" או משהוא כזה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement