|
Lasgo - Alone (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
יש גם את פאצ'ה שזה נחמד
ומה אמרת לגי גוטמן?
יש לו סטים טובים מאד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש גם את פאצ'ה שזה נחמד
ומה אמרת לגי גוטמן?
יש לו סטים טובים מאד |
מגוטמן תמיד תפסתי תותח
אבל לשמוע אותו אומר שלאסגו הוציאו טראק חדש שיהיה
הלהיט של הקייץ
כשבחו"ל זה היה הלהיט בקייץ של שנה שעברה זה מוריד
מההערכה שלי ...
דרך אגב יש פעמים שב"גת רימון" יש מוסיקה פצצה
באזור של ההאוס ...
אבל זה כל הזמן משתנה הימים שמה של המוסיקות ...
יש ימים של ישראלי , יש של שנות ה80 ... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הנה הטראקליסט הקבוע של תל יצחק:
שעה וחצי ככה
MTV
עכשיו
Sylver - Forgiven
Lasgo - Something
Dee Dee - Forever
ופתאום משום מקום נכנס לו
King Africa - Bomba
|
חחחחחחחחחחח
:D
שכחת
amber-yes
linkin-park - in the end
ועוד איזה שיר בעברית ואייטיז ועוד ועוד
u can't belive it
:stongue: |
|
|
| Scorchio |
כן נכון!!!!!
איזה שילוב מזעזע!!!!!
ועזובבבבב התקליטן שהיה שם שבוע שעבר
יוווווווווווווווווו
חשבתי אני הורג אותו
הוא שם לך ברוקלין באונס ופתאום מחליף ל
Miss Dynamite - It Takes More
@#$#@!$@ |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תהיה שם בשישי הזה ?
אפשר להיפגש שם בכניסה עם
EXETIK |
בכיף, אם כבר אז גם גיא יבוא
(NeMeSiS)
זרוק לי את הפלאפון שלך מורן... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בכיף, אם כבר אז גם גיא יבוא
(NeMeSiS)
זרוק לי את הפלאפון שלך מורן... |
054534808
אנחנו הולכים לשם היום בערב כמתוכנן ...
:) |
|
|
| DJ-Energy |
לפי דעתי עזבו אננס טי אל וי פ'אצה
כולם נפגשים בכניסה ל
Trance Energy
וזהו!
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
לפי דעתי עזבו אננס טי אל וי פ'אצה
כולם נפגשים בכניסה ל
Trance Energy
וזהו!
;) |
מה אתה בא לבאס אותי שבסוף אני לא נוסע לשם?!!?
סתם... אבל באמת באסה שלא יצא... ממש רציתי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
054534808
אנחנו הולכים לשם היום בערב כמתוכנן ...
:) |
איזה זין! גיא חולה בבית ואני נתקעתי בלי כסף
בכל מקרה... רשמתי בצד, אולי שישי הבא או משהו :( |
|
|
| Vman |
היייייי
רק עכשיו קראתי את הטופיק הזה בכלל ואני מובך ברמות שזה מגיע לכאבים
תודה רבה לכל מי שכתב פה משהו ...
בקשר לטראקים רק שתדעו ש
DEE DEE - FOREVER
עדיין לא התפוצץ בעולם ועוד מעט ינגנו אותו בתחנות רדיו בעולם
ואותו הדבר עם
LASGO - ALONE
למרות שהשירים\טראקים האלו נראים לכם ישנים זה בגלל שני דברים
1. כי אתם מורידים אותם בפרומואים מהאינטרנט
2. כי ב99 אנחנו מביאים חומרים ממש חדשים לפעמים שעדיין לא התפוצצו בעולם
כשהתחלנו לנגן את
LASOG - SOMETHING
לפני שנה נראה לי בעולם כמעט ולא ידעו מה זה ורק אחרי 8 חודשים זה הגיע ל
A LIST
בעל התחנות
ולא יכול להיות שעידן גוטמן דיבר ברדיו בטח זה היה גיא סלמה |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Vman
היייייי
רק עכשיו קראתי את הטופיק הזה בכלל ואני מובך ברמות שזה מגיע לכאבים
תודה רבה לכל מי שכתב פה משהו ...
בקשר לטראקים רק שתדעו ש
DEE DEE - FOREVER
עדיין לא התפוצץ בעולם ועוד מעט ינגנו אותו בתחנות רדיו בעולם
ואותו הדבר עם
LASGO - ALONE
למרות שהשירים\טראקים האלו נראים לכם ישנים זה בגלל שני דברים
1. כי אתם מורידים אותם בפרומואים מהאינטרנט
2. כי ב99 אנחנו מביאים חומרים ממש חדשים לפעמים שעדיין לא התפוצצו בעולם
כשהתחלנו לנגן את
LASOG - SOMETHING
לפני שנה נראה לי בעולם כמעט ולא ידעו מה זה ורק אחרי 8 חודשים זה הגיע ל
A LIST
בעל התחנות
ולא יכול להיות שעידן גוטמן דיבר ברדיו בטח זה היה גיא סלמה |
למה לעזעזל אתה מגן על המגעילים האלה
כוס רבאק
לסגו - אלון כל כך ישן לא רק לנו
החברים שלי שלא מבינים גרוש בטראנס
מכירים את זה כבר שנים
שמעתי את זה ממזמן במועדונים
ואם מישהו פה אמר שהוא שמע את עידן גוטמן
או בתוכנית של עידן גוטמן
אז זה מה שעידן גוטמן חושב וזה לא משנה אם זה הוא אמר או לא
קיצר
BU SUXXXXX ASSS
שונא אותם בדם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vman
היייייי
רק עכשיו קראתי את הטופיק הזה בכלל ואני מובך ברמות שזה מגיע לכאבים
תודה רבה לכל מי שכתב פה משהו ...
בקשר לטראקים רק שתדעו ש
DEE DEE - FOREVER
עדיין לא התפוצץ בעולם ועוד מעט ינגנו אותו בתחנות רדיו בעולם
ואותו הדבר עם
LASGO - ALONE
למרות שהשירים\טראקים האלו נראים לכם ישנים זה בגלל שני דברים
1. כי אתם מורידים אותם בפרומואים מהאינטרנט
2. כי ב99 אנחנו מביאים חומרים ממש חדשים לפעמים שעדיין לא התפוצצו בעולם
כשהתחלנו לנגן את
LASOG - SOMETHING
לפני שנה נראה לי בעולם כמעט ולא ידעו מה זה ורק אחרי 8 חודשים זה הגיע ל
A LIST
בעל התחנות
ולא יכול להיות שעידן גוטמן דיבר ברדיו בטח זה היה גיא סלמה |
מה המצב אחי ?
:)
מצטער שלא הסתדרו שם העינינים ... אולי עוד יסתדר - אני עדיין
בקשר איתו ...
כל תוכנית שאני שומע ב99 אפאם בסוף אני שומע את השדרן אומר
"תודה לאודי חמודי חכים על שהפיק את התוכנית" או משהוא כזה
:) |
|
|
|
|