return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
תחזיקו לי אצבעות! (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj trinity
בהצלחה גבר יש סיכוי מצויין שאני יהיה שם...
דוד של ידידה שלי מנהל את המקוםם...
Gil Shwarts
מי יהיו השופטים?
luckystrike
וואי אחי !!!!!! איזה הזדמנות יא אללה !

באמת אל תתרגש ותן סט מהלב :)

תגיד לנו את הטראק ליסט שאתה בערך מתכוון לשים ?( בערך כי תמיד יש שינויים בהתאם לקהל ...)

מועדון נחמד "תל יצחק" לפני הגיוס היינו הולכים אליו דיי הרבה ...
warpedd_
צח רציתי להגיד לך בהצלחה
ואני מזה מתבאס שאני לא יכול לבא לראות אותך כי אני יהיה בצפון בתאריך הזה

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מי יהיו השופטים?
]

ראסמי גיל צודק לפי מה שהולך שמה
הקהל לא מבין מהחיים שלו וגם כנראה המארגנים

נראה לי שמי שישים שמה יותר לסגו ינצח
Scorchio
תודה לכולם

אני חושב שזה הולך לפי קהל
ודווקא הם כן מבינים שם
להיפך הם כל הזמן מתלוננים ששמים אותו דבר
אז אני הולך להפגיז להם כמה דברים שהם לא שמעו בחיים:

01. Planisphere - Teardrop
02. Darren Tate Vs. Mike Koglin - Now Is The Time
03. Ramirez - Acelerando [Airwave Remix]
04. Energy 52 - Cafe Del Mar [Marco V Remix]
05. Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix]
06. DJ Kim - Get Ready To Explode [Alpha Zone Remix]
07. Arome - Hands Up [DJ Scot Project Remix]

המסיבה היא לתיכוניסטים
אבל אני לא יודע אם אני יוכל לארגן משהו רונן
אולי איזה הנחה אבל ספק אם חינם.

נתחיל את הסט בקצת אפיק טראנס שמתגבר ומשם להארד
הסט הוא רק חמישים דקות
תגובות
:)
Hell_Copter
טראק ליסט עצבני בהחלט.... לא הייתי רוצה לפספס דבר כזה
אני מקווה שאני יוכל לבוא
GLoBaL-MUZiK
מצטער על ההצתה המאוחרת
בהצלחה אחי אני מחזיק לך אצבעות ואם זה יעזור אני ינסה גם באצבעות של הרגליים, למרות שאני בטוח שתזכה, הטראק ליסט ממש מושקע ונראה מעולה, רואים שבנית אותו....רק תהיה עצמך ותזרום

אני מקווה שתתן את הסט של החיים
t0xIc
כמו שאמרתי כבר שיהיה בהצלחה אח שלי! אני מחזיק אצבעות אני מאוד מקווה שאני יהיה שם. ממממ טראק ליסט בן זונה!!!
אהבתי!! מממ הכי חשוב זה לא להיתרגש (תשאר אתה כבר יכול ללמד אותי).
בקיצר! דבר איתי אח שלי :]]]]]
nimrod levi
צח אחי בהצלחה בתחרות...
אממ מי משתתף עוד בתחרות סתם בשביל לדעת?
Djsamorai
אני צריך פרטים על המסיבות בתל יצחק ..
כמה כניסה וכל זה ..
;)

TranceGiant
Yo Zah! Just read this and Im very happy for you, Hope you'll succeed, In fact i dont worry about your mixing but about the ppl (if they accept such a style or not) Ye beseder


Btw. I feel proud that u start with "Teardrop" which i recommended you ;)
Gil Shwarts
תראה צח
בדברים כאלה, לא יעזור לך אם אנשים יגידו בהצלחה
זה הכל תלוי בשופטים, עד כמה הם מכירים אותך ועד כמה אתה מתחנף אליהם
אז ככל שתתחנף יותר, סיכוייך לזכות ייגדלו.

בגלל זה אני לא אומר לך בהצלחה
אלא רק שתכין ת'לשון לליקוק עצבני :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement