|
תחזיקו לי אצבעות! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj trinity |
בהצלחה גבר יש סיכוי מצויין שאני יהיה שם...
דוד של ידידה שלי מנהל את המקוםם... |
|
|
| Gil Shwarts |
| מי יהיו השופטים? |
|
|
| luckystrike |
וואי אחי !!!!!! איזה הזדמנות יא אללה !
באמת אל תתרגש ותן סט מהלב :)
תגיד לנו את הטראק ליסט שאתה בערך מתכוון לשים ?( בערך כי תמיד יש שינויים בהתאם לקהל ...)
מועדון נחמד "תל יצחק" לפני הגיוס היינו הולכים אליו דיי הרבה ... |
|
|
| warpedd_ |
צח רציתי להגיד לך בהצלחה
ואני מזה מתבאס שאני לא יכול לבא לראות אותך כי אני יהיה בצפון בתאריך הזה
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מי יהיו השופטים? | ]
ראסמי גיל צודק לפי מה שהולך שמה
הקהל לא מבין מהחיים שלו וגם כנראה המארגנים
נראה לי שמי שישים שמה יותר לסגו ינצח |
|
|
| Scorchio |
תודה לכולם
אני חושב שזה הולך לפי קהל
ודווקא הם כן מבינים שם
להיפך הם כל הזמן מתלוננים ששמים אותו דבר
אז אני הולך להפגיז להם כמה דברים שהם לא שמעו בחיים:
01. Planisphere - Teardrop
02. Darren Tate Vs. Mike Koglin - Now Is The Time
03. Ramirez - Acelerando [Airwave Remix]
04. Energy 52 - Cafe Del Mar [Marco V Remix]
05. Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix]
06. DJ Kim - Get Ready To Explode [Alpha Zone Remix]
07. Arome - Hands Up [DJ Scot Project Remix]
המסיבה היא לתיכוניסטים
אבל אני לא יודע אם אני יוכל לארגן משהו רונן
אולי איזה הנחה אבל ספק אם חינם.
נתחיל את הסט בקצת אפיק טראנס שמתגבר ומשם להארד
הסט הוא רק חמישים דקות
תגובות
:) |
|
|
| Hell_Copter |
טראק ליסט עצבני בהחלט.... לא הייתי רוצה לפספס דבר כזה
אני מקווה שאני יוכל לבוא |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
מצטער על ההצתה המאוחרת
בהצלחה אחי אני מחזיק לך אצבעות ואם זה יעזור אני ינסה גם באצבעות של הרגליים, למרות שאני בטוח שתזכה, הטראק ליסט ממש מושקע ונראה מעולה, רואים שבנית אותו....רק תהיה עצמך ותזרום
אני מקווה שתתן את הסט של החיים |
|
|
| t0xIc |
כמו שאמרתי כבר שיהיה בהצלחה אח שלי! אני מחזיק אצבעות אני מאוד מקווה שאני יהיה שם. ממממ טראק ליסט בן זונה!!!
אהבתי!! מממ הכי חשוב זה לא להיתרגש (תשאר אתה כבר יכול ללמד אותי).
בקיצר! דבר איתי אח שלי :]]]]] |
|
|
| nimrod levi |
צח אחי בהצלחה בתחרות...
אממ מי משתתף עוד בתחרות סתם בשביל לדעת? |
|
|
| Djsamorai |
אני צריך פרטים על המסיבות בתל יצחק ..
כמה כניסה וכל זה ..
;) |
|
|
| TranceGiant |
Yo Zah! Just read this and Im very happy for you, Hope you'll succeed, In fact i dont worry about your mixing but about the ppl (if they accept such a style or not) Ye beseder
Btw. I feel proud that u start with "Teardrop" which i recommended you ;) |
|
|
| Gil Shwarts |
תראה צח
בדברים כאלה, לא יעזור לך אם אנשים יגידו בהצלחה
זה הכל תלוי בשופטים, עד כמה הם מכירים אותך ועד כמה אתה מתחנף אליהם
אז ככל שתתחנף יותר, סיכוייך לזכות ייגדלו.
בגלל זה אני לא אומר לך בהצלחה
אלא רק שתכין ת'לשון לליקוק עצבני :) |
|
|
|
|