|
תחזיקו לי אצבעות! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
בגלל זה אני לא אומר לך בהצלחה
אלא רק שתכין ת'לשון לליקוק עצבני :) |
חחח שוקקק
ככה זה ברב הדברים....
ואתה מקליט את זה צח? |
|
|
| oDrori |
בלאט אחי אני כ---------ל כך שם, שישי הבא זה אומר
23.8 ?
תן שעה שזה מתחיל שאני לא אאחר או אפספס |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תראה צח
בדברים כאלה, לא יעזור לך אם אנשים יגידו בהצלחה
זה הכל תלוי בשופטים, עד כמה הם מכירים אותך ועד כמה אתה מתחנף אליהם
אז ככל שתתחנף יותר, סיכוייך לזכות ייגדלו.
בגלל זה אני לא אומר לך בהצלחה
אלא רק שתכין ת'לשון לליקוק עצבני :) |
ואללה אחי אני יודע
:)
אני לא בטוח ממש אם יש שופטים
לפי דעתי זה ילך לפי ההקפצה של הקהל
אני בהחלט הולך לתת כמה ליקוקים למארגן של המסיבה
:)
אבל לפי התקליטן שהוא הביא פעם שעברה שמיקסס בלי אוזניות בכלל
אני חושב שיש לי סיכוי לא רע לזכות.
ככה המסיבה מתחילה בשעה 11
לתיכוניסטים
שתייה חינם כל הערב
כניסה 65 שקלים
אני לא יודע מתי אני יעלה עדיין אבל אני ייתן פרטים בהמשך
זהו אני מקווה שכולכם תוכלו להגיע
:)
EDIT
אני לא חושב שאני יקליט את זה כי אין שם מחשב
אולי אני יקמבן את המינידיסק של אחותי
בכל מקרה מיקססתי את זה בבית וזה יצא ממש טוב. |
|
|
| NaOren |
סבבה...
ונסה לארגן מאחותך .... |
|
|
| Djsamorai |
| איפה זה תל יצחק ? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תודה לכולם
אני חושב שזה הולך לפי קהל
ודווקא הם כן מבינים שם
להיפך הם כל הזמן מתלוננים ששמים אותו דבר
אז אני הולך להפגיז להם כמה דברים שהם לא שמעו בחיים:
01. Planisphere - Teardrop
02. Darren Tate Vs. Mike Koglin - Now Is The Time
03. Ramirez - Acelerando [Airwave Remix]
04. Energy 52 - Cafe Del Mar [Marco V Remix]
05. Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix]
06. DJ Kim - Get Ready To Explode [Alpha Zone Remix]
07. Arome - Hands Up [DJ Scot Project Remix]
המסיבה היא לתיכוניסטים
אבל רני לא יודע אם אני יוכל לארגן משהו רונן
אולי איזה הנחה אבל ספק אם חינם.
נתחיל את הסט בקצת אפיק טראנס שמתגבר ומשם להארד
הסט הוא רק חמישים דקות
תגובות
:) |
גם הנחה זה משהו... תודיע לי מה קורה
ובקר לטראקליסט- זה באמת טוב שאתה מביא להם דברים שהם לא שמעו
אבל שים להם לפחות איזה משהו אחד ממוסחר |
|
|
| Scorchio |
תגיד לי מישהו שלא שמע את
Arome - Hands Up
זה מספיק ממוסחר
:) |
|
|
| oDrori |
עוד בר אחד ששכחתי להגיד אחי לא יודע עד כמה אתה צריך לעשות עם זה משהו אבל לדעתי אין בסט מספיק אפליפטינג... אני יודע שיש לך וואחאד מגבלת זמן אבל לדעתי שני הטראקים הראשונים צריכים להיות יותר מלודיים...
:o
ואני חושב שתוכל לראות את הראש שלי מעל כולם תקוע בטח בתקרה שאני אתפרע בטרקים
3,5,7. |
|
|
| Scorchio |
כנראה שלא שמעת את טראקים 2 ו 3
הם פשוט מטורפים. |
|
|
| oDrori |
מה אתה צוחקת? אין על אקסלרנדו :) את שני הראשונים אני פשוט לא אוהב כ"כ... חפיף,
Your set
Your rulez
"The godfather of noise, Tzach Neon, hit the beat!"
(מישהו חייב להוציא את הקול הזה מהראש שלי) |
|
|
| Scorchio |
אוקיי
אז ככה
סגור מאה אחוז שאני מתקלט
אני עולה ראשון בערך בשעה אחד וחצי שזה לפי דעתי שעה סבבה
הסט הוא 45 דקות עד שעה אז אולי יהיה לי מקום להכניס עוד איזה טראק.
רק מה המארגן אמר שהוא רוצה שלא יהיה רק האוס וטראנס
אלא סגנונות שונים
אני מקווה שאני יוכל לשכנע אותו ללכת עם הסט שלי עד הסוף כי אין לי
MTV
וכל החרטא הזה. |
|
|
| oDrori |
| מה נסגר איתו שעה אחת וחצי הוא עדיין רוצה להתקע על אמטיוי????!?!? |
|
|
|
|