|
תחזיקו לי אצבעות! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| אני ישכנע אותו כבר |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני ישכנע אותו כבר |
שיהיה לך בהצלחה אחי. לא הבנתי בדיוק מתי אתה מתקלט
השבוע ב 23, או שבוע הבא ?
אם זה השבוע יש מצב שאני יהיה שם. |
|
|
| Scorchio |
המסיבה היא יום שישי הבא
ב 30.8 |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
המסיבה היא יום שישי הבא
ב 30.8 |
בלעעע
יוצא בדיוק על היום שאני כנראה הולך למצעד האהבה... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
בלעעע
יוצא בדיוק על היום שאני כנראה הולך למצעד האהבה... |
אפרופו מצעד האהבה....
נראה לי ממש אני רוצה ללכת לזה |
|
|
| DjChook |
90 אחוז אני אהיה שם
FORUM MEETING? |
|
|
| oDrori |
וואלה אז צח יהיה שם (דה), אני שם, ממה שהבנתי רועי שם, וחן אם אתה אז אולי גם אורן יבוא?
ובקשר ללאב פרייד, לא עדיף ללכת ב-29? |
|
|
| NaOren |
פגישת פורום!!!!
שוקקקקקק
דרך אגב מישהו בא היום ללילינבלום? |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by oDrori
וואלה אז צח יהיה שם (דה), אני שם, ממה שהבנתי רועי שם, וחן אם אתה אז אולי גם אורן יבוא?
ובקשר ללאב פרייד, לא עדיף ללכת ב-29? |
הלאב פרייד עצמוזה ב30
ביום שלפני ויום אחרי זה רק יענו ימים שיש בהם אטרקציות וכאלה משהו כזה מסיבות וזה
אבל מצעד האהבה והמשאיות וכל זה זה יום שישי ה30.8 |
|
|
| Hell_Copter |
לא יודע בקשר למצעד האהבה...
אבל 29 זה היום הולדת שלי ואני לא יהיה במצעד האהבה וזה בדוק
אולי יום שישי אני ילך... אלוהים גדול
ולתל יצחק אני כמעט סגור הולך... רק צריך לראות אם יהיה לי חינמים למסיבות... אתם יודעים |
|
|
| oDrori |
| שיט אז יכול להיות שאני אפספס אותך צח כי אני צריך להפגש עם פלסטיק איינג'ל |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by oDrori
שיט אז יכול להיות שאני אפספס אותך צח כי אני צריך להפגש עם פלסטיק איינג'ל |
משחק אותה סלבריטי אה, מיסטר ביג שוט :)
ובשביל מה בדיוק אתה נפגש איתו? תיאום הפקה של טראק משותף?
אתה בכלל יודע מה שמו הפרטי?
וצח, תנסה להשפיע על השופטים עוד לפני התחרות
זה יעזור מאוד |
|
|
|
|