return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
תחזיקו לי אצבעות! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Scorchio
אני ישכנע אותו כבר
Pinto
quote:
Originally posted by Scorchio
אני ישכנע אותו כבר


שיהיה לך בהצלחה אחי. לא הבנתי בדיוק מתי אתה מתקלט
השבוע ב 23, או שבוע הבא ?

אם זה השבוע יש מצב שאני יהיה שם.
Scorchio
המסיבה היא יום שישי הבא
ב 30.8
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
המסיבה היא יום שישי הבא
ב 30.8


בלעעע
יוצא בדיוק על היום שאני כנראה הולך למצעד האהבה...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


בלעעע
יוצא בדיוק על היום שאני כנראה הולך למצעד האהבה...


אפרופו מצעד האהבה....

נראה לי ממש אני רוצה ללכת לזה
DjChook
90 אחוז אני אהיה שם
FORUM MEETING?
oDrori
וואלה אז צח יהיה שם (דה), אני שם, ממה שהבנתי רועי שם, וחן אם אתה אז אולי גם אורן יבוא?

ובקשר ללאב פרייד, לא עדיף ללכת ב-29?
NaOren
פגישת פורום!!!!
שוקקקקקק

דרך אגב מישהו בא היום ללילינבלום?
nimrod levi
quote:
Originally posted by oDrori
וואלה אז צח יהיה שם (דה), אני שם, ממה שהבנתי רועי שם, וחן אם אתה אז אולי גם אורן יבוא?

ובקשר ללאב פרייד, לא עדיף ללכת ב-29?


הלאב פרייד עצמוזה ב30
ביום שלפני ויום אחרי זה רק יענו ימים שיש בהם אטרקציות וכאלה משהו כזה מסיבות וזה
אבל מצעד האהבה והמשאיות וכל זה זה יום שישי ה30.8
Hell_Copter
לא יודע בקשר למצעד האהבה...
אבל 29 זה היום הולדת שלי ואני לא יהיה במצעד האהבה וזה בדוק
אולי יום שישי אני ילך... אלוהים גדול

ולתל יצחק אני כמעט סגור הולך... רק צריך לראות אם יהיה לי חינמים למסיבות... אתם יודעים

oDrori
שיט אז יכול להיות שאני אפספס אותך צח כי אני צריך להפגש עם פלסטיק איינג'ל
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by oDrori
שיט אז יכול להיות שאני אפספס אותך צח כי אני צריך להפגש עם פלסטיק איינג'ל


משחק אותה סלבריטי אה, מיסטר ביג שוט :)

ובשביל מה בדיוק אתה נפגש איתו? תיאום הפקה של טראק משותף?

אתה בכלל יודע מה שמו הפרטי?


וצח, תנסה להשפיע על השופטים עוד לפני התחרות
זה יעזור מאוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement