Originally posted by Kaidreas
gij weet echt niet waar je aan begint!
verdiep u niet in trance, want ge gaat beginnen denken dat je eigenlijk zelf ook best zo goed kan draaien als armin of eender welke dj. Dus ga je naar de winkel waar je minstens 5000euro uitgeeft aan dj gear.
Na dit gekocht te hebben vraag je hier op het forum waar ze goede trance-platen verkopen, ws geven ze je wat locaties waar je nog eens 5000euro uitgeeft aan het kopen van platen, maar op den duur kom je te weten dat ze je op het forum eigenlijk uitlachen, omdat je nog platen koopt. Dus spendeer je nog eens 2000euro in nieuw gear. ook beslis je dat een dj ook moet kunnen producen en begin je iedereen lastig te vallen met vragen over het beste producing-gear. Again 5000euro weg.
Tegen deze tijd zijn we al 5 jaar verder, je relatie met je vriendin en je vrienden verwaterd want je bent "into trance" en hoeft die danscafe crap helemaal niet. Dus ga je ook op zoek naar nieuwe vrienden die trance luisteren, ondertussen ken je zoveel van trance dat het je niet meer kan boeien en zeg je: "pffff die platte trance, geef mij maar van die diepe/donkere stuiter progressive." 10jaar zijn ondertussen voorbij je vrienden herkennen je niet meer je hebt geen nagel om aan je gat te krabben, enkel je gear en pc met internet verbinding. Dan kom je ineens op een oud nummer terecht wat wel van toepassing is, er komt het volgende zinnetje in voor:"you just think what a bum rap for a nice sensitive guy like me..."
Aangezien je nog een pc met internetverbinding hebt kan ik je enkel doorverwijzen naar de volgende site: www.progarchives.com/forum
Originally posted by Kaidreas
gij weet echt niet waar je aan begint!
verdiep u niet in trance, want ge gaat beginnen denken dat je eigenlijk zelf ook best zo goed kan draaien als armin of eender welke dj. Dus ga je naar de winkel waar je minstens 5000euro uitgeeft aan dj gear.
Na dit gekocht te hebben vraag je hier op het forum waar ze goede trance-platen verkopen, ws geven ze je wat locaties waar je nog eens 5000euro uitgeeft aan het kopen van platen, maar op den duur kom je te weten dat ze je op het forum eigenlijk uitlachen, omdat je nog platen koopt. Dus spendeer je nog eens 2000euro in nieuw gear. ook beslis je dat een dj ook moet kunnen producen en begin je iedereen lastig te vallen met vragen over het beste producing-gear. Again 5000euro weg.
Tegen deze tijd zijn we al 5 jaar verder, je relatie met je vriendin en je vrienden verwaterd want je bent "into trance" en hoeft die danscafe crap helemaal niet. Dus ga je ook op zoek naar nieuwe vrienden die trance luisteren, ondertussen ken je zoveel van trance dat het je niet meer kan boeien en zeg je: "pffff die platte trance, geef mij maar van die diepe/donkere stuiter progressive." 10jaar zijn ondertussen voorbij je vrienden herkennen je niet meer je hebt geen nagel om aan je gat te krabben, enkel je gear en pc met internet verbinding. Dan kom je ineens op een oud nummer terecht wat wel van toepassing is, er komt het volgende zinnetje in voor:"you just think what a bum rap for a nice sensitive guy like me..."
Aangezien je nog een pc met internetverbinding hebt kan ik je enkel doorverwijzen naar de volgende site: www.progarchives.com/forum
:stongue:
Er zit een kern van waarheid in!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
gij weet echt niet waar je aan begint!
verdiep u niet in trance, want ge gaat beginnen denken dat je eigenlijk zelf ook best zo goed kan draaien als armin of eender welke dj. Dus ga je naar de winkel waar je minstens 5000euro uitgeeft aan dj gear.
Na dit gekocht te hebben vraag je hier op het forum waar ze goede trance-platen verkopen, ws geven ze je wat locaties waar je nog eens 5000euro uitgeeft aan het kopen van platen, maar op den duur kom je te weten dat ze je op het forum eigenlijk uitlachen, omdat je nog platen koopt. Dus spendeer je nog eens 2000euro in nieuw gear. ook beslis je dat een dj ook moet kunnen producen en begin je iedereen lastig te vallen met vragen over het beste producing-gear. Again 5000euro weg.
Tegen deze tijd zijn we al 5 jaar verder, je relatie met je vriendin en je vrienden verwaterd want je bent "into trance" en hoeft die danscafe crap helemaal niet. Dus ga je ook op zoek naar nieuwe vrienden die trance luisteren, ondertussen ken je zoveel van trance dat het je niet meer kan boeien en zeg je: "pffff die platte trance, geef mij maar van die diepe/donkere stuiter progressive." 10jaar zijn ondertussen voorbij je vrienden herkennen je niet meer je hebt geen nagel om aan je gat te krabben, enkel je gear en pc met internet verbinding. Dan kom je ineens op een oud nummer terecht wat wel van toepassing is, er komt het volgende zinnetje in voor:"you just think what a bum rap for a nice sensitive guy like me..."
Aangezien je nog een pc met internetverbinding hebt kan ik je enkel doorverwijzen naar de volgende site: www.progarchives.com/forum
Jakhira
quote:
Originally posted by Kaidreas
ge gaat beginnen denken dat je eigenlijk zelf ook best zo goed kan draaien als armin of eender welke dj
Originally posted by Kaidreas
gij weet echt niet waar je aan begint!
verdiep u niet in trance, want ge gaat beginnen denken dat je eigenlijk zelf ook best zo goed kan draaien als armin of eender welke dj. Dus ga je naar de winkel waar je minstens 5000euro uitgeeft aan dj gear.
Na dit gekocht te hebben vraag je hier op het forum waar ze goede trance-platen verkopen, ws geven ze je wat locaties waar je nog eens 5000euro uitgeeft aan het kopen van platen, maar op den duur kom je te weten dat ze je op het forum eigenlijk uitlachen, omdat je nog platen koopt. Dus spendeer je nog eens 2000euro in nieuw gear. ook beslis je dat een dj ook moet kunnen producen en begin je iedereen lastig te vallen met vragen over het beste producing-gear. Again 5000euro weg.
Tegen deze tijd zijn we al 5 jaar verder, je relatie met je vriendin en je vrienden verwaterd want je bent "into trance" en hoeft die danscafe crap helemaal niet. Dus ga je ook op zoek naar nieuwe vrienden die trance luisteren, ondertussen ken je zoveel van trance dat het je niet meer kan boeien en zeg je: "pffff die platte trance, geef mij maar van die diepe/donkere stuiter progressive." 10jaar zijn ondertussen voorbij je vrienden herkennen je niet meer je hebt geen nagel om aan je gat te krabben, enkel je gear en pc met internet verbinding. Dan kom je ineens op een oud nummer terecht wat wel van toepassing is, er komt het volgende zinnetje in voor:"you just think what a bum rap for a nice sensitive guy like me..."
Aangezien je nog een pc met internetverbinding hebt kan ik je enkel doorverwijzen naar de volgende site: www.progarchives.com/forum
btw welkom op het forum!
Gelukkig voldoe ik niet, maar dan ook helemaal niet, en zal ik bij leven en welzijn ook nooit doen, aan bovenstaande beschrijving (van het Johnny typetje uit de vroege jaren 90 en latere aanverwanten? :p) Alleszins bedankt voor de naar alle waarschijnlijkheid zeer goed bedoelde waarschuwing! :D
Dan weer wel een on topic interessante post, zoals gewoonlijk van FCB, is het feestje in Den Haag! Bedankt hiervoor!
We hadden die dag ook al het Nufestival in Heers in gedachten (staat wel los van "trance", maar het lijkt wel een fun concept EN kort bij huis).
We bekijken het eens!
Kaidreas
^lol neen, dat was geen beschrijving van een johnny hoor.
dat zal ik later eens doen in een ander topic van je!
btw: what happened to newbie bashing?:toothless
Jakhira
quote:
Originally posted by Kaidreas
what happened to newbie bashing?:toothless