|
Hoogtepunt(en) van deze zomer (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
MYSTERY LAND!!! :D :D :D
Super weer en bijna hele dag lekker gestampt in Q-Dance tent.
Voor de rest was beachparty @ Index afgelopen zaterdag ook wel heel erg fun |
|
|
| TimeportE |
ik heb niet echt grote feesten bezocht deze vakantie maar toch een aantal hoogtepunten!!
1. calella met vrieden
2. addiction met ta's
3. introductie met onbekenden (vooral de cantus was MEESTERLIJK :D:D) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by jploveparade
-Having fun with Drizz, PatMcGroin de eerste week van juli en Paul van Dyk at <<>>
|
Ejh! :disbelief |
|
|
| Punt |
- Dance Valley :D :D :D
- Salou |
|
|
| pivot |
-vakantie naar kreta
-dance-valley
-mysteryland
-FFWD
-Impulz outdoor
-tiesto solo
-beachbop
-addiction
-veel gezopen en uitgweest in de buurt hier |
|
|
| ScuL |
- Mysteryland 2002 (zal ik nooit vergeten.. hoe vet :D)
- 3x op vakantie gaan :D
dat was 't wel..
Sensation was wel een mooie ervaring maar geen topfeest :) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by ScuL
Sensation was wel een mooie ervaring maar geen topfeest :) |
Inderdaad, gewoon een aardig feestje maar absoluut geen hoogtepunt!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| TranceFool |
| mijn vakantie was absoluut een zwaar hoogtepunt te noemen :) |
|
|
| HiGH_NrG |
- Lloret met vrienden
- Loveparade!
- Introweek van uni...geweldig! ;) |
|
|
| Darkzwever |
1. Mysteryland met : mede-Brakkers, supermuziek, lekkere wijven, vrolijke TA-ers, veel bier en donders mooi weer :D
2. Rank 1 @ the local club, vooral door de dronkenschap die aan het eind van de avond insloeg als een bom, het lopen naar huis duurde wat lang :D
3. Intro van de uni, lekker bier drinken kijkend naar ploeterende eerstejaars + het feit dat ik spoedig een nieuwe grotere kamer betrek :D:D:D
Darkzwever |
|
|
| raoel |
Mijn hoogtepunt moet nog komen, en dat is
WWAAZZAA
Komende zaterdag, dat wordt zo'n vette party!!!!
woon je in de buurt van Eindhoven? en je houdt van HardStyle?
komen dan!!!!!
met o.a. Lady Dana
entree 10 euro
Verder was mijn vakantie in blanes ook erg gaaf en voor het eerst in een groot vliegtuig gezeten (was ook wel kicken!!!)
Verders geen bijzondere hoogtepunten gehad.
Owja, nog een ding
Afgelopen zaterdag ervan genoten dat er weer 'Samba' in eindhoven is!!! :) woei |
|
|
| ahp2002 |
mijn hoogtepunten waren iets voor de zomer...
als vip naar 2 days of kaos (tiesto, cor fijneman, ferry corsten, misja helsloot)
als vip naar misja helsloot itwt 7 release party (misja helsloot, dumonde)
als vip naar armin van buuren 004 release party (astrid, armin)
da was zo'n beetje tussen 30 april en 1 juni :)
edit: oja, de introductiedagen in utrecht, allemaal eerstejaars en ik was alleen thuis... hartje utrecht.. :crazy: goed voor je libido hahaha |
|
|
|
|