return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Hoogtepunt(en) van deze zomer (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
De komende weken worden ook wel hoogtepunten voor mij :)

Vrijdag 30-08 Pavo @ New York :D
Vrijdag 13-09 Dana & Miss Shiva @ Lucky :D :D
Zaterdag 21-09 Qlimax :D :D :D

Als het goed is tref ik dan ook nog op al die feesten een heel leuke meid van PF ;)
En als het goed is 4 september rijbewijs :D en hopelijk ook nog een vette kamer in Gronau of Enschede.
Me hopes Gronau, krijg ik lekker veel centjes van de EU :D :D :D
Hoef ik ook geen bank meer te overvallen om alle feesten te kunnen financieren ;)
Optimus
welk meisje van PF dan?
ScuL
Stuitertje of SylverAngel.. betere research doen Sjinees :D
basvh
Yoji,Lab 4, Tom Harding @ Impulz Outdoor
Love Parade
DANCE VALLEY en dan vooral Yoji
Marco, Luna, Anne Savage @ Mysteryland
Vakantie Blankenberghe met Carnavals vereniging Klink Kloare Onzin

dat was het z n beetje
moogwai
De vakantie in Calella... en qua feest natuurlijk Mysteryland :)

quote:
Originally posted by ahp2002
edit: oja, de introductiedagen in utrecht, allemaal eerstejaars en ik was alleen thuis... hartje utrecht.. :crazy: goed voor je libido hahaha


hehehe.. vooral die V8 meid zeker :p:D;)
kolkiewolkie
hmmmm, eigenlijk maar een paar hoogtepunten, en die lagen eigenlijk allemaal op het partygebied :)

- paul van dyk @ club eau.. toch wel 1 van de vetste zo niet de vetste clubnight ooit
- addiction
- MYSTERYLAND

overigens vonnik het weer wel meevallen.... tis alleen wat afwisselend, maar over de hele zomer gekeken moeten we eigenlijk nie klagen

ander hoogtepunt was toch wel vrijgezellenparty van me broer, maar voor de rest zuigde de zomer best wel... kvoel me al weken best wel lam en beetje ziekjes en blabla, dus dat helpt nie echt mee voor de stemming.. geen zin meer in maffe dingetjes enzow :( :(

anywayz, als we weer aan de slag gaan met studeren maar es als de sodemieter een jobje uitzoeken zodat iig 2x in de maand weer aan het feesten kan en een autootje kan rijden... dat zou wel flex zijn :) , want momenteel zuigt mn financiele situatie een beetje
Smirnoff
Is de zomer al begonnen dan ??? :toothless




1- Sensation
2- Addiction

Dat was het qua feestjes.

Verder heb ik me wel vermaakt.
Joost008
jaahh dit was dus de beste vakantie die ik heb gehad ooit:D:D

-Impulz Outdoor...Superrr:eyes:
-Salou...Geweldig
-Mysteryland...Geen woorden voor:eyespop:
-aankomende weekeind Stoppelhaene(het plaatselijke jaarlijkse feest!!) in Raalte wordt ook super
Kan gwoon nie beter vintik zelluf
DjSuez
Mijn Hoogtepunten van deze zomer:

Impulz Outdoor 29-6
Release Party ISOS3 12-7
FFWD dance parade 10-8
Introweek Universiteit 12-16 8
LOWLANDS PARADISE 23/24/25-8

aankomend hoogtepunt:
29/30/1/2 Weekendje weg met de studie:crazy: :crazy:
MaGiK54
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

overigens vonnik het weer wel meevallen.... tis alleen wat afwisselend, maar over de hele zomer gekeken moeten we eigenlijk nie klagen



Wtf het weer viel wel mee, zegtie dan :D. Over heel de zomer genomen is het pokke weer geweest man. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een strand-addict ben en dit jaar maar een stuk of 8 keer in Nederland naar het strand ben geweest :whip: Veel te weinig voor mijn doen. Maar ja volgens jaar beter en ik hoop nog op een paar mooie dagen.

Donna
Saampjes met RV in een caravan in de middle of nowhere,luisterend naar goeie muziek uit miniboxjes,plus impulz outdoor.
MaGiK54
God ik heb net een hoogtepunt meegemaakt en ben dronken :D.
Net naar een strandfeest geweest van Ancee (tent op de boulevard bij Kijkduin) Elk jaar is dit toch wel één van de hoogtepunten van de zomer. Al me vrienden waren er,dus errug gezellie. Kwam om 12 uur binnen en Dj Melvin was aan het draaien en god als ik echt met al me kennis over dj's en muziek moet oordelen, draaide hij KUT. Van de hak op de tak, van trance, naar club en dan weer techno en dan weer scretchen zoals Dj Jean (dus kut). Maar ja aangezien ik bezig was met dronken worden heb ik me best vermaakt. Daarna Pronti and Markani en die draaide eerst een beetje trance (hitjes) en op het eind hard-house. Aangezien ik helemaal ed up was, heb ik aarig staan springnichten, big fun.

Al met al, gaaf feest gehad met al me vrienden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement