|
Hoogtepunt(en) van deze zomer (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| T.H.C. |
-Extrema outdoor!!
-Lowlands!!
en een stukje daarachter:
-Eclipse
-Dance valley
-Addiction
-PvD in de eau |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Markani |
Kalmani ;)
Neem er nog 1tje :tongue2 |
|
|
| Nook |
mijn hoogtepunt deze zomervakantie was toch wel met stip die zweedse barren op kreta. *zucht* echt die wijven zijn zo lekker. volgend jaar naar zweden.
gegroet No0k. |
|
|
| T.H.C. |
| Mijn hoogtepunt moet eigenlijk vannavond nog komen, ILT in escape niet echt mijn muziek maar een hoogtepunt komt er toch wel(192mg :eyespop: ) |
|
|
| Nook |
| vanavond kan er btw nog eentje bijkomen, als Feyenoord de Supercup wint. |
|
|
| basd |
- Impulz Outdoor, was een erg gezellig feestje vond ik..
- Street Parade in Zurich, dat was echt HEEL erg gaaf (ondanks het mindere weer)
- En afgelopen zondag Underworld tijdens Lowlands was toch ook wel heel erg vet ! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nook
mijn hoogtepunt deze zomervakantie was toch wel met stip die zweedse barren op kreta. *zucht* echt die wijven zijn zo lekker. volgend jaar naar zweden.
gegroet No0k. |
Ik ben ook 2 keer naar Zweden geweest :D 1 Nadeel... er wonen heel weinig mensen per vierkante kilometer... :( Maar als je dan een keer een wijffie ziet is het wel meteen goed :D :D :D
Grtz! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Nook
vanavond kan er btw nog eentje bijkomen, als Feyenoord de Supercup wint. |
you were saying?:D
sig van Nook
<------SOON TO BE SUPERCUP WINNERS!!!!!!!
you were saying?:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
|
Wrijf ut er nie zo in joh... ik vinnut ook nie leuk... maja, vie wel te verwachten op zich...
Grtz! |
|
|
| JayDee2K |
AWFS 02 was Cker heel vet maar met stip op 1
Nature-One :) Dit overtrof echt alles |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik ben ook 2 keer naar Zweden geweest :D 1 Nadeel... er wonen heel weinig mensen per vierkante kilometer... :( Maar als je dan een keer een wijffie ziet is het wel meteen goed :D :D :D
Grtz! |
Ik ben er iets van 7 of 8 keer geweest. Het is mijn 2e thuisland geworden.. Ik spreek ook vrij vloeiend hun taal :D
Van de zomer was ik er weer voor 3 weken, maargoed ik weet de plekken waar je moet zijn om veel meiden te zien. En dat is voornamelijk in de studentensteden. Er is bijna geen 1 Zweedse jongere die thuis (kan) blijven wonen zodra hij/zij de 18 is gepasseerd omdat de scholen veel te ver weg zijn. Vandaar dat je op 't 'platteland' ook vrijwel geen jongeren ziet. (Behalve mensen die te 'dom' zijn om te studeren of het niet willen). |
|
|
| Nook |
| quote: | Originally posted by Optimus
sig van Nook
<------SOON TO BE SUPERCUP WINNERS!!!!!!!
you were saying?:D |
okeoke, het is niet helemaal gelukt. :rolleyes: maar we hebben we in iedergeval gescoord tegen hun. |
|
|
|
|