|
Buiten de Randstad zijn ze ECHT DOM!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Otte |
Volgens mij is dit zo'n beetje de foutste poll die je kunt houden...
Ben wel benieuwd wat de einduitslag wordt!
Otte |
|
|
| Odyne |
zoals natuurlijk de bedoeling was is eigenlijk geen enkele mogelijkheid van deze poll positief voor de mensen buiten de randstad.. vandaar dat welke keuze je ook maakt je altijd een nadelige keuze maakt voor de buiten-randstadters.. dit zorgt natuurlijk voor de nodige lol bij de mensen die het wél eens zijn met de stelling.. dus spreek het van zichzelf dat ik niet heb gevote in deze waarachtig achterlijke poll..
//deze reply klinkt best wel slim he? met die dure zinsopbouw.. en dat voor iemand die niet eens in de randstad woont..:D |
|
|
| TranceFool |
| IDD, volgens mij ben jij net verhuisd ofnie? |
|
|
| Odyne |
| neen hoor, Ik ben slechts het levende bewijs van de waarheid achter deze poll..:p |
|
|
| @ddicted |
| pffff waardeloos dit, Brabant rulezz |
|
|
| Ding Chavez |
Ech nie waardeloos! Zo komen we er tenminste achter of de meesten uit de randstad komen of van erbuiten :D
GreetZ, DC |
|
|
| T.H.C. |
 |
|
|
| Odyne |
| heey :mad: hier sta ik nie bij!! (jaja, Flipper, ik weet t :p) Anywho.. ik woon vlakbij Flipper01, Velp en mr.marcello, Arnhem, namelijk in een schattig stadje genaamd Huissen.. |
|
|
| magrec |
:p
meer uitleg volgt...:toothless
misschien :p
:clown: |
|
|
| New Wave |
| Magrec is stiekum een psychisch onderzoek aan het houden....het gaat hier om de mentaliteit en de karaktereigenschappen van de personen die hier posten.....ik ben der van overtuigt dat de mensen die in Vaassen en omstreken verblijven echt de uber-domste zijn :p |
|
|
|
|