|
Buiten de Randstad zijn ze ECHT DOM!!!
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Duh..........:rolleyes: :p
:disbelief
mee ééns of onéens....
stelling he.. |
|
|
| Optimus |
ghehehe, echt een coole thread:D
JA!
DEN HAAG 4-EVER |
|
|
| magrec |
| behalve de veluwe dan he.... :p |
|
|
| SnuggLe |
Wat een ontzettende stupid thread.
Mensen die JA gedaan hebben zijn echt kneuzen, stelletje Amerikanen.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| ampburner |
| pffff.... zeker nog nooit van 'boerenslimheid' gehoord :) ;) |
|
|
| Otte |
Wow, wat een tread, haha!
Buiten, waar ligt de grens dan?
Otte |
|
|
| franzelare |
| wat een domme poll zeg :toothless |
|
|
| New Wave |
Alle nederlanders zijn KUT!
Dus of je nu uit de randstad komt of uit de Veluwe of uit Friesland.......YOU ZUIG.
:conf: |
|
|
| raoel |
1 waar slaat dit op???? :whip: :whip: :whip:
Maar laat ons maar lekker dom zijn, tis buiten de Randstad wel overal veel gezelliger :crazy: en gemoedelijker :D |
|
|
| DJ_Siesta |
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D
dom?? echt niet
vage poll btw |
|
|
| Arstmak |
| Kdenk dat Magrec wat uit is geflame hiero.......Anders zou ik deze poll niet kunnen vertalen. |
|
|
|
|