return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Buiten de Randstad zijn ze ECHT DOM!!!
View this Thread in Original format
magrec
Duh..........:rolleyes: :p

:disbelief


mee ééns of onéens....

stelling he..
Optimus
ghehehe, echt een coole thread:D


JA!



DEN HAAG 4-EVER
Nook
denk het wel
magrec
behalve de veluwe dan he.... :p
SnuggLe
Wat een ontzettende stupid thread.
Mensen die JA gedaan hebben zijn echt kneuzen, stelletje Amerikanen.

Greetz,
SnuggLe
ampburner
pffff.... zeker nog nooit van 'boerenslimheid' gehoord :) ;)
Otte

Wow, wat een tread, haha!

Buiten, waar ligt de grens dan?

Otte
franzelare
wat een domme poll zeg :toothless
New Wave
Alle nederlanders zijn KUT!
Dus of je nu uit de randstad komt of uit de Veluwe of uit Friesland.......YOU ZUIG.





:conf:
raoel
1 waar slaat dit op???? :whip: :whip: :whip:

Maar laat ons maar lekker dom zijn, tis buiten de Randstad wel overal veel gezelliger :crazy: en gemoedelijker :D

DJ_Siesta
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D

dom?? echt niet


vage poll btw
Arstmak
Kdenk dat Magrec wat uit is geflame hiero.......Anders zou ik deze poll niet kunnen vertalen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement