|
Buiten de Randstad zijn ze ECHT DOM!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| djxtension |
| quote: | Originally posted by jp
Buiten de Randstad loopt men meestal een paar maanden tot een jaartje achter. Gemiddeld. |
Yup, deze post is geplaatst op Maandag 1 December 2003 23:02 uur.
En ja... ik woon buiten de randstad. :p |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by jp
Buiten de Randstad loopt men meestal een paar maanden tot een jaartje achter. Gemiddeld. |
ah gelukkig, hoef ik nog niet te rouwen dat Z.K.H. Bernard is overleden :) |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ah gelukkig, hoef ik nog niet te rouwen dat Z.K.H. Bernard is overleden :) |
Nope, dat word ergens halverwege februari denk ik. :p |
|
|
| Eye-Riz |
Magrec komt zelf uit Boerenland.
Ik had alleen gehoopt op nog een andere optie: 'alle Randstadters zijn dom!' :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Magrec komt zelf uit Boerenland.
Ik had alleen gehoopt op nog een andere optie: 'alle Randstadters zijn dom!' :) |
:p wat bedacht ik vroeger toch mooie topics :rolleyes: ;)
Beetje zelfspot is nooit weg he ;) |
|
|
| magrec |
| Deze topic is trouwens bedacht samen met optimusje alleen die durfde hem toen niet te posten...mietje!!! |
|
|
| Tim81 |
| ....maar verder keuren we generaliseren toch echt af! :p |
|
|
| eieregooie |
| Ik zeg nog steeds ja :D |
|
|
| HBtje |
als je gemiddeld gelderland bekijkt, met al die kansloze boeren sjappies, meestal hardcore/hardstyle sjappies (no offence), dan ga je inderdaad wel denken dat t buiten de randstad erger is ja....
misschien leuk om de foto's van JP van qlimax nog ns te bekijken.... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by HBtje
als je gemiddeld gelderland bekijkt, met al die kansloze boeren sjappies, meestal hardcore/hardstyle sjappies (no offence), dan ga je inderdaad wel denken dat t buiten de randstad erger is ja....
misschien leuk om de foto's van JP van qlimax nog ns te bekijken.... |
| quote: | Originally posted by Tim81
....maar verder keuren we generaliseren toch echt af! :p |
|
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by HBtje
|
Ik woon in Twente en heb een schijthekel aan hardstyle... maakt dat me intelligent? :conf:
Nee serieus, over het oosten van het land bestaat er inderdaad een beeld van 'domme kansloze stamp-boeren'.
Hoewel er wel degelijk een heleboel 'domme kansloze stamp-boeren' rondlopen in Twente en de Achterhoek (nee, dat is dus niet hetzelfde... :tongue2), is het merendeel toch net zo slim als de gemiddelde Nederlander hoor.
Vaak zijn het net die paar 'domme kansloze stamp-boeren' die het beeld van het oosten van Nederland maken, helaas.
Het aantal mensen dat mij al hebben uitgescholden voor 'domme boer uit de achterhoek', alleen om dat ik een Twents (notabene geen 'Achterhoeks', maar TWENTS) accent heb, is echt belachelijk hoog. Dan begin ik toch aan hun intelligentie te twijfelen... |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by djxtension
alleen om dat ik een Twents (notabene geen 'Achterhoeks', maar TWENTS) accent heb, |
/me kijkt naar kolkie :p |
|
|
|
|